• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    KAPITAN_JACK
    KAPITAN_JACK --- ---
    JUNGLER: Zkus Blood kampaň Death Wish
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOOMIX: Hele jak jsem purista, tak asi spíš ne. Fresh Supply je v tomhle případě lepší.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    JAMILLOS: FS mám právě na gogu, ale tak jestli mám shánět i původní verzi
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    TOOMIX: FS má oba datadisky a vylepšenej mouse look a je i na Steamu.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    JUNGLER: ty jo Blood jsem vlastně taky nikdy nedohrál, skončil jsem někde za vlakem, takže brzo...

    Která verze je lepší, Fresh Supply nebo ta původní?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Velvet 89 / 1 hodina / PC / #dohrano

    Je to naprosta jednohubka, ale vazne ocenuji, ze se nekdo snazi edukovat takto jednoduchym, ale zaroven strizlivym zpusobem. Neni tam zadny patos, libi se mi hlas protistrany a prostrihy dobovymi zabery. Moc doporucuji, i kdyz je to spis na pul hodiny v praxi.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    THESTOUPA: Je to na Switchi dobry?
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    THESTOUPA: Gratulace!
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    NieR:Automata The End of YoRHa Edition/70 hodin/#dohrano

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    JUNGLER: vzdy kdyz ctu ze nekdo hral nebo dohral neco v build enginu (duke, witchaven, blood, shadow warrior), tak proste musim zpropagovat jednu totalne zapomenutou hru:
    -74% NAM on GOG.com
    https://www.gog.com/en/game/nam
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    SALVATOR: Ten už mám taky připravenej :)
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    JUNGLER: Tak to by tě moh bavit taky DUSK.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    JUNGLER: Aj, koukám, že jsem se upsal v herním čase. Trvalo to 16 hodin, ne 26. Prosím o opravu :)
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Blood / 26 hodin / Steam Deck / #dohrano
    Čistá dokonalost. Poprvé se mi podařilo tehle skvost dohrát. Od dětství jsem to zkoušel xkrat a pokaždé jsem to zabalil po několika prvních levelech. Jsem zvyklej nastavovat u stříleček druhou největší obtížnost a tady je to později pro mě takřka nehratelný. Poučen jsem tedy další pokus rovnou začal s druhou nejlehčí obtížností a už se to dalo zdolat.
    Tahle hra je naprosto legendární. Do dneska si pamatuju jak jsem byl vyplesklej z kopání do zombie hlav. Jako děcko jsem dotáhl na kolečku přes půlku vesnice počítač ke kamarádovi, kde jsme počítače spojili serial cabelem a kromě bitev v Dukovi jsme si dávali i fotbalový zápasy v Bloodovi :).
    Každopádně single kampaň je taky úžasná a konečně jsem si ji celou prošel. Atmosféru má Blood hutnou a lví podíl na tom má hudba a zvuky. Ať už dokonale záhrobí řev zombiku tak především skvěle zpracovanej vřískot hořicích kultistů. Zombici a kultisti jsou v hojném počtu skrz celou hru a považuju je za nejzábavnější nepřátele. Rád bych vypichnul i to, že jsem do dnešní doby v žádné jiné hře nepotkal tak skvěle a zábavně zpracovanej vrahací dynamit. Tady je ta zbraň naprosto brutálně zábavná a když se povede nějakej pěknej vrh po kterým se po místnosti rozletí hromada roztrhaných mrtvol kultistů a další svoloče, tak je to hotovej balzám na duši 😂.
    Už na mě v backlogu čeká Bloodem hodně inspirovanej Cultic. Tesim se :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    The Room Two (2013/2016) / Steam Deck / 4 hodiny / #dohrano

    Dvojka pokračuje přesně tam, kde jednička končí. Hraje se úplně stejně, má podobnou obtížnost i hrací dobu, takže nebudu zbytečně nosit dříví do lesa a znovu psát, o čem že to je :-)

    Snad jen jedna poznámka, na kterou jsem u jedničky zapomněl - všechny hry téhle série poskytují nápovědu ve formě textových hintů. Ty se vám nabídnou v okamžiku, kdy algoritmus usoudí, že už moc dlouho tápete a nic neodemykáte. V menu se tahle "nápověda" dá vypnout, ale klidně ji nechte zapnutou. Za využití hintů není žádná penalizace např. co se trofejí týče a kromě toho jsou ty rady úplně k ničemu:

    Najdu třeba na boční hraně stolu nějakou podezřelou škvíru, která vypadá, že v ní něco je a dalo by se to třeba něčím vydloubnout. Chvíli bádám kolem, co by tam šlo vrazit, ale nic nenacházím. Rozsvítí se indikátor hintu a já zajásám, že se aspoň dozvím, co jsem kde přehlédnul. A milý hint mi vítězoslavně sdělí: "Na boční hraně támhletoho stolu je nějaká podezřelá škvíra. Nedalo by se do ní něco strčit?" ¯\_(ツ)_/¯

    Jinak moc pěkné, puzzle mě bavily pořád stejně. A samozřejmě jsem hned rozehrál trojku.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    The Room (2012/2014) / Steam Deck / 4 hodiny / #dohrano

    Aktuálně už čtyřdílná série puzzle-solving her The Room mě úplně minula. Původně totiž všechny hry vycházely jen pro mobily (na mobilu prakticky nehraju) a nejdřív pro iOS (jsem z opačného tábora). Nicméně když jsem objevil IB challenge What's in the Box?, tak mě ty hry docela zaujaly. Puzzle já totiž rád, a tyhle navíc měly být prostorové. Když jsem nakonec zjistil, že celá série už je i na Steamu a aktuálně za osm éček všechno komplet, tak nebylo co řešit.

    O hře (resp. o hrách, protože už hraju dvojku a je to pořád to samé) se toho moc říct nedá. Je tam sice nějaký tajemný jakože příběh, který se vám odhaluje ve formě starých dopisů, ale není moc důležitý. Dopisy a další indicie nacházíte během řešení komplikovaných 3D hlavolamů. Ty jsou obvykle ve formě nějakého boxu nebo truhly či krabice, do které se musíte dostat, většinou odemčením zámkového mechanismu. Jsou tu ale i puzzly jiného druhu (skládání částí, různé přesouvání, mačkání prvků ve správném pořadí, hrátky se světlem atd.) a navíc máte k dispozici brýle, kterými vidíte svět kolem sebe takříkajíc v jiných barvách (je to jakýsi pohled do alternativní reality, ve které zase musíte řešit nějaké další úkoly). Jakmile rozlousknete jedno puzzle a něco otevřete, najdete uvnitř něco jiného a můžete začít zase zkoumat, jak se s tím zachází. To je všechno.

    Zajímavé je, že všechny ty 3D puzzly jsou naprosto precizně vymyšlené, z hlediska fyziky se chovají úplně reálně a vlastně by mohly existovat ve skutečnosti, protože nevyužívají žádné "nadpřirozené" prvky. Jsou to prostě funkční 3D modely skládaček a strojků, které do sebe navzájem zapadají. Vlastně se ale není čemu divit, protože studio Fireproof Games, které za sérií The Room stojí, původně fungovalo jako externí dodavatel 3D assetů pro různá jiná vývojářská studia. Mají tedy v tomhle směru bohaté zkušenosti a na jejich hrách je to opravdu vidět. Na další díly se moc těším, je to bezvadný večerní relax. Doporučuju!

    GEE
    GEE --- ---
    A Space for the Unbound/PS5/14hodin/ #dohrano
    Tenhle nenápadnej indie kousek ze všeho nejvíc připomíná adventury starý školy je zajímavej hned z několika důvodů

    - vizuální styl je jednoduše překrásnej - a to hlavně v pohybu
    - příběh je překvapivě hlubokej a propracovanej. Nebojí se složitejch témat jako jsou deprese a úzkosti. I přesto, že jsou tu prvky fantasy a magie, neschovává se za ně
    - jinou hru od autorů z Indonézie jsem snad ještě nehrál

    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    BIMBAS: Rogunu sem rozjel podruhy, prijde mi nejzabavnejsi a protočim asi i ten endgame vsechny obtiznosti, bavi mě to zase po letech
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    CHEWBACCA: me chybi jeste roguna. Kazdy rok dam jednoho :D Je to supr
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    Book of Demons / PC / 36h / #dohrano

    po třetí dohráno za třetí char. tentokrát za Mága. Skvělá vtipná reinkarnace diablo1 v Cartoon podobě se spoustou zábavných mechanik.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam