• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Baldurs Gate 3 / PC / 94h / #dohrano

    Nebudu sáhodlouze představvat tuhle perlu. Nikdy jsem moc tahovym rpgčkum v posledni dobe nedal. V počátcích žánru ano, ale raději jsem vždy hrál s kámoši papírové DnD. Nicméně dlouho jsem je nehrál a tak jsme se dali ve 3 lidech dohromady a celé jsme to zvládli v Co-opu. Ani jedno sezení nebylo bez ostatních a to považuju za svůj malý úspěch a náležitě jsme si to užili. O to víc, že známe setting a každý věděl po čem má sáhnout a jaké synergie to vyvolá. Jediné co mě naštvalo, že lehce za polovinou jsme byly na max levelu. Nechapu proč tam nedali nativně plných 20 levelů. A samozřejmě škoda, že nejsou datadisky. Strašně jsem blbnul se skakanim, hazenim, šťoucháním do propastí atp. Skvělé :)

    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    Kingdom Come: Deliverance II / SteamDeck / 139 hodin / #dohrano

    Tak jdeme na Hardcore mode a DLC... :)

    Jinak za mě příběhové naprosto super, ale skillování šlo moc rychle a prakticky celé Kutnohorsko už to bylo příliš jednoduché. Každého přeperete, ukecáte, atd. Dokázal jsem "vymlátit" celou Kutnou Horu a v jedné z posledních misí dokonce i celý tábor vojáků sám. Takže o proti jedničce je to celé vlastně jednodušší a to je škoda. Nebylo potřeba to dělat jednodušší. Pro hráče jedničky je to must. A všem ostatním doporučuji celou sérii KCD.

    Jinak na SteamDeck to běželo bez problémů (50-25 FPS při středních detailech) a řekl bych, že i lépe než KCD1.

    BULHI
    BULHI --- ---
    Planescape: Torment: Enhanced Edition / Macbook Pro / 50 hodin / #dohrano

    Je to tak, petadvacet let starej rest. Ty dekady dodaly zazitku z dohrani extra dimenzi, pripadam si ted jak typek z Trosecnika, kdyz konecne dorucil balicek. Castecne taky proto, ze to bylo az na treti pokus. Poprve jsem to rozjel hned kratce po vydani (1999), kdy jsem po tom jako skalni fanousek puvodnich Falloutu od Black Isle skocil, ale docela rychle to vzdal. Hra je velmi ukecana a protoze jsem tenkrat jeste zas tak nevladl anglictinou, nebavilo me to cist. Druhej pokus o par let pozdeji byl nejakej fail typu prepsani starsiho save po vstupu do dungeonu, odkud jsem se pak nemohl dostat, coz vyustilo v rage quit.

    Nasledne to pres deset let bylo u ledu. Zivot nabral nejruznejsi obraty, casu na hrani jsem mel najednou vyrazne min, coz me donutilo nemilosrdne prioritizovat a na tenhle kousek jsem vicemene zapomnel. V jednu chvili se pak objevila Enhanced Edition (2017), kterou jsem automaticky koupil spis jen z nostalgie, nez ze bych to realne planoval znovu hrat, ale zacalo me to zase obcas hlodat. Nicmene ve Steam knihovne to dal lezelo nedotceny az do lonska, kdy jsem se konecne rozhoupal a v jeden zimni vecer to do tretice rozjel znovu.

    Samotnej zazitek byl teda trochu smisenej. Gameplay je na dnesni pomery uz zoufale zastaralej, boj je nuda, levelling postrada jakoukoliv hloubku, vetsina questu je typu najdi nekde neco zastrcenyho za hromadou sutru, promluv v dany lokaci s kazdym uplne o vsem, nez narazis na potrebnou linku v dialogu a podobne. Mel jsem diky tomu takovou mid-game krizicku, kdy jsem to na par mesicu odlozil a uz to zase smrdelo failem, nicmene nakonec mi to nedalo. Co me pritahlo zpatky byla atmosfera. Svet je totalni ulet a svezi odklon od klasicky fantasy s drakama a trpaslikama. Celej setting je podobne jako ve Falloutu temnej a depresivni, ale ozivenej cernym humorem a spoustou barvitejch charakteru a jejich tragickejch osudu. A hlavne pribeh je proste dobrej a zajimalo me, jak to dopadne. Ke konci to docela eskalovalo, takze uz jsem se pak nemohl odlepit a konecne si teda uspesne odskrtavam zdaleka nejzatuchlejsi checkbox z todolistu, kterej ale nakonec stal za to.

    Don't trust the skull!






    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Psychonaut 2 / PC / 23h / #dohrano
    Tak tohle je hodně povedená hra. Občas mám chut si zase po letech zahrát nějakou zajímavou plošinovku, ale je těžký najít takovou, která by mi sedla. Dneska je to spousta metroidvanií, rogue like a dalších podobných, kde končim po první hodině či dvou anebo mě to moc nezaujme. Psychonaut 2 má hodně dobře udělaný úrovně, spoustu zajímavých schopností, který je nutně vhodně kombinovat a i když nějaký části jsou hodně tuhý, tak extrémní zásek jsem tu měl snad jedinej. Docela hrozilo, že to nedohraju. Jinak pak dál už to byla jízda až do konce. Jak nemusim nebo spíš neumim boss fighty ve všech možných hrách, tak tady jsem je dával na první pokus, i když jsem se častokrát docela zapotil a gamepad dostával slušně zabrat :) No nic, dohráno a ted zase najít nějakou podobnou skákačku.


    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Command and Conquer: Generals: Zero Hour / PC / 14 hodin / #dohrano

    Screenshot sa mi na rozdiel od základnej hry nepodarilo urobiť, tak mi to budete musieť veriť. Každopádne na rozdiel od základnej hry bolo toto moje prvé dohratie Zero Hour, ktoré som si patrične užil - krátka kampaň za každú stranu je zábavná, misie majú vždy nejaký zaujímavý twist a pri jednej alebo dvoch som sa aj poriadne zapotil. Nové jednotky som zas tak moc neocenil, pretože máloktorá kampaňová misia dáva človeku dosť času rozkukať sa, ale v skirmishi ich ešte určite otestujem.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    LEFTY: Chystám se na to, dík za potvrzení kvalitního výběru :⁠-⁠)
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Bulletstorm: Full Clip Edition / PS5 / 10h / #dohrano
    You fungal rimjobs!
    Tohle jsem si užil naprosto nečekaně. Měl jsem náladu na nějakou FPS, kouknul jsem do knihovny a tohle tam bylo z pluska. Moc jsem nečekal, ale smál jsem se, bavil se. Jako bych koukal na Snake Plisskena, nebo něco podobnýho - nebere se to vážně, ale není to přepinděná parodie - příběh jaz devadesátkovýho béčka, drsný hlášky, skillshoty mě postrkovaly, abych byl v zabíjení trochu kreativnější, a v důsledku jsem si to díky tomu o dost víc užil.
    Jako relax je to paráda.

    TOFI
    TOFI --- ---
    Hexed Time / PC / 1,3h / #dohrano


    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Pardon, omylem jsem tam dal dvakrát stejný screenshot. Chtěl jsem spíš ukázat tohle.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    The Sinking City / 18h / xbox / #dohrano
    Do potápějícíco se města jsem se vlastně ponořil až na podruhé. Když před pár týdny vyšel ten remaster, tak jsem se zastyděl, že ještě nemám dohranou původní verzi. A taky na webu TrueAchievements byla výzva "crazy random achievement bash", kde se po mě chtělo, abych v té hře o kousek pokročil.
    Hra rozvíjí systém detektivní hry, který použili ve svých hrách o Sherlocku Holmesovi, ale zasazuje ho do otevřené mapy města. Hlavní hrdina je opět soukromý detektiv, ale jmenuje se Reed a je to bývalý armádní potapěč. Čili ve hře je několik krátkých podvodních misí.
    Město zaměřené mořem je krásně vymodelované a je radost ho prozkoumávat, i když ta původní verze hry v UE4 má občas hodně divné světelné artefakty. Doufám že až si dám remasterovanou verzi v UE5, tak bude práce se světelnými zdroji a odrazy opravená. I tak je atmosféra pěkně Lovecraftovská a stvůry a kultisti správně hnusní.
    Boj ve hře není nic moc, navíc podobně jako v Metro sérii místní obyvatelé používají náboje jako platidlo, takže střeliva jsem nikdy neměl přebytek. Ve hře se dá střelivo, zápalné lahve a improvizované granáty craftit, ale opět střelný prach je vzácný. Slabší stvůry tak je třeba mlátit lopatkou.
    Oceňuji, že většinu případů je možné řešit několika různými způsoby, přičemž každé řešení je úspěch. Z vraždy je tak možné obvinit nevinného, pokud se hodí, že pak tato nepohodlná osoba zmizí na popravišti.
    Hra dokonce dává achievementy za to, že hráč zabije nebo zradí nevinné NPC. A na konci hry to dokonce začne jistým zvráceným způsobem dávat smysl, takže za mě palec nahoru za odvahu mít morálně zkaženého hrdinu.
    S odstupem času si rád dám ten remaster, je to sice hra se spoustou nedostatků, ale tak nějak je všechny dokážu odpustit a nechat se pohltit atmosférou vlhkého rozkladu a čvachtajících chapadel.

    PUNKREASS
    PUNKREASS --- ---
    PRAASHEK: jo, to bylo priserny, ale reseni existuje: https://www.nexusmods.com/reddeadredemption2/mods/1173

    Prislo by mi skoda, si tuhle gamesku nedohrat jenom kvuli tomuhle.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Fuj, takéto rúhanie na adresu najlepšej hry všetkých čias. Hanbite sa.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    SALVATOR: Jj, že stejnýho důvodu jsem dvojku taky nehrál (ale byl jsem prakticky celou dobu u toho, když ji hrála mladá). Jedničku jo, protože je kratší a taky jsem chtěl vidět, jak vypadá ve zpětný kompatibilitě. Úplně mě to nechytlo, dokončil jsem main story a udělal pár sidequestů. Ale to DLC se zombíkama, to bylo něco jinýho! :-D To mě bavilo moc, protože se to nebralo tak vážně.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    PRAASHEK: To už si ani nevybavuju. Mě prostě asi nevtáh příběh a setting. Westerny mě nikdy moc nebraly. Dám tomu šanci, ale když se znova nezadaří, tak prostě uznám, že to není pro mě.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SALVATOR: mě sralo že ten týpek chodil asi tak rychle, jak kdyby měl nasráno v kalhotech. Taky odloženo.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Hexed Time / PC / 2,1h / #dohrano

    Příjemná hříčka. Je to jednoduché a krátké (školní projekt jedné autorky), má to trochu fíling devadesátkové flashovky, ale možnost tří různých řešení a konců potěšíla.

    Reálně je to na hodinku max.

    hexed4
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    DEEFHA: To si zatím myslím o KCD2, tak to sem teda zvědavej :⁠-⁠). Ale možná si teď od open world RPG dám chvilku pauzu. Škoda, že eště není venku Transport Fever 3.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    SALVATOR: Doufám, že se ti CP2077 bude líbit. Je to jen nejlepší hra, jaká kdy vznikla :-)
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    CLAVEN: RDR2 sem zkoušel už před časem a po nějaký době sem to odložil. Nějak mi to nesedlo a doteď vlastně nevím proč a čím. Ale už sem uvažoval, že bych tomu zase dal šanci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam