Homefront: The Revolution / XSS / 32 hodin #dohranoNarativ tohoto celkem zapadnuteho kousku se toci kolem hospodarskeho upadku USA, ktere v roce 2025 humanitarne zachranuje (svete div se) Severni Korea, ktera v te dobe figuruje jako technologicky a prumyslovy leader. Postupne KPA (Korean People's Army) prevezme vojenskou kontrolu nad celym USA a brousi si zuby na jejich nerostne bohatstvi. Pribeh hry se odehrava v okupovane Philadelphii v roce 2029. Hlavni hrdina, novacek odboje Brady, si nejdriv musi zaslouzit duveru odbojaru, takze dostava pouze nesplnitelne mise a postupne se z nej stava Johny Rambo.
Prostredi silne pripomina mix Deux Ex (spinave slumy a podzemni stoky vs silne strezene highend komplexy) a Terminator Resistance (rozpadle mestske ruiny, opustene obchody, vraky aut, obcasny prulet strazniho dronu s termalnim skenerem) a celkove je vsude citit beznadej a zlomena moralka. Postupem casu, jak hrac dobyva dalsi casti mapy a "osvobozuje" zakladny KPA, zacne silit v lidech silit touha po revoluci a v ulicich se objevi vlajky, barikady a rotujici vojaky KPA nahradi zevlujici hlidky odboje.
Hra ma vsechno, co by clovek od open-world FPS strilecky ocekaval. Celkem slusny gunfight, zabavny upgrade zbrani a prislusenstvi, moznost modifikovat zbran v realnem case (scope, tlumic atd), otravny ale dulezity loot z okolniho prostredi, a hlavne velmi velmi uspokojujici prehled o stavu "osvobozovani" v jednotlivych mapach. Jen ten respawn a "despawn" nepratel v urcitych situacich vubec nedaval smysl a kazil celkove skvely technicky dojem ze hry.
Trochu zamrzela absence pribehovych misi. Cely pribeh se posouva vpred pouze postupnym obsazovanim dulezitych checkpointu na mape. Jako hlavni strujce revoluce bych ocekaval vetsi hero feeling :-) Pritom v DLC je to presne obracene, obsahuje pouze mise a tam to skvele fungovalo.