• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Shadow tactics / 24 hodin / PC / #dohrano
    Po takřka perfektní hře Desperados III jsem se dostal k jeho předchůdci ze stáje Mimimi. Obě hry jsou úžasný a je mi moc líto, že od Mimimi už další podobnej počin neuvidíme. Oproti Commandos, který vždycky postrádaly jakýkoliv příběh a pouto s postavama jsou hry od Mimimi mimo perfektně zpracovaný herní části charakteristický opravdu dobře napsanejma postavama, dialogama mezi nima osvěžujícími každou misi a celkově zajímavým příběhem. Bohužel jejich poslední počin Shadow gambit mě settingem (nemrtví piráti ala Piráti z karibiku) a vlastně ani recenzema vůbec neláká ač ho v knihovně mám. A asi nejsem sám, protože ty prodeje asi byly o dost slabší než u úžasných Desperados III. Je vidět, že i skvělýmu studiu může srazit vaz jeden ne úplně dokonale povedenej kousek :/

    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    TOM_HOST: R7 5700X, 32 GB RAM, RX 6800 XT, 2160p@60Hz
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    KAOZZ: Hw
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    TOM_HOST: Myslíš náklaďák nebo PC hardware? :)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    KAOZZ: Na cem to jedes?
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    SnowRunner - Season 3: Locate & Deliver / Steam / 85 hodin / #dohrano

    Do Snowrunneru jsem se pustil hned v roce 2021, kdy hra vyšla na Steamu, protože zaprvé mě tenhle druh her baví a za druhé jsem byl namotivován četnými streamy na Twitchi při příležitosti vydání hry. A protože se nemám rád, tak jsem to rozjel rovnou na hardmode. Časem jsem si rozjel i Normal save slot na dofarmení achievementů, ale můj hlavní profil je hardmode, a to tak, že přísně na solo. Žádná externí pomoc v co-opu.

    Ve hře mám s četnými přestávkami už přes 600 hodin, tak jsem si řekl, že to sem začnu házet po jednotlivých sezónách, jinak bych sem za pár let vyklopil nejspíš pár tisíc hodin a mezitím by to vypadalo, že vůbec nehraju.

    Ke hře jsem se vrátil letos na jaře po zhruba roce u ledu, kdy jsem pomáhal kolegovi s progresem v jeho hře. Zase mě to chytlo, tak jsem pokračoval do svého save slotu a dokončil rozjetou Season 2, a vzhledem k tomu, že mě motivace neopustila, jsem rovnou vletěl do Season 3 (Wisconsin) a v horizontu necelého měsíce ho zkompletoval.

    Hráno obligátně na Linuxu přes Proton. Běhá to jako by to byla nativní verze. Zrovna rozjíždím Season 4, kterýžto region má celkem 4 mapy místo dvou, tak uvidíme, jestli to do konce roku padne, nebo jestli zase ztratím fokus.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DOOM: The Dark Ages / PC / 24 hodin / #dohrano

    V id Softu našli cheat na ryzí primitivní zábavu, kterou jim bezvýhradně žeru, ať už s touhle třicet let starou značkou dělají cokoli. Každej díl je v něčem utrženej ze řetězu a přesto v tom toho starýho Dooma poznávám. Otevřenost levelů i mezihry jsem uvítal jako přestávku na snížení tlaku před další arénou.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Ja keď sa vrátim z dovolenky a konečne dohrám tie asi 4 veci, čo mám skoro dohraté-but-not-quite, hneď mi naskočia nejaké hodiny :p
    Len AC Shadows bude asi 150.
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chornobyl - Enhanced Edition / 10 hodin / #dohrano

    ....Oops!...I did it again

    Stalker 2 ve mně zanechal spíše smíšené pocity a po jeho dohrání jsem cítil, že mě obscese Zónou už definitivně opouští. Když jsem ale teď zjistil, že se mi ve steamu zjevily Enhanced Edice původní trilogie, řekl jsem si, že to prubnu. Jasně, s letitým enginem nelze dělat žádné zázraky a žádné "wow" vylepšení jsem ani nečekal, ale opravy bugů (které už dávno vyřešila komunita) v rámci ofiko balíčku, upscale textur/vylepšení nasvícení, nějaký ten content navíc, to by snad šlo, ne? Enhanced není jen marketingové slovíčko (no, asi je), člověk si od toho slibuje něco víc. Větší smysl by dávalo pojmout to jako Next Gen edici (viz release na konzole, podpora ovladačů, "podpora" workshopu, achievementy ...). Bohužel, mimo nového upscalovaného UI a fontů (fuj), odstranění RU voiceactingu (nic to neřeší, ale mám pro to pochopení) a horší optimalizace (GPU mi jela na max, wtf), jsem si ale ničeho nevšiml...
    Marně se snažím pochopit, proč tahle verze vlastně vyšla a proč by za ní měl člověk, který nevlastní původní díly, platit.

    No nic, jdu na Clear Sky.

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii / PS5 Pro / 38h / #dohrano

    zacal sem hned v unoru kdy to vyslo, ale pak sem odlozil kvuli jinejm titulum. nejslabsi dil ever! :(

    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    The Legend of Zelda: A Link Between Worlds / New 3DS LL / 16,5h / #dohrano

    co furt k tem zeldam psat zejo :) zacnu hw ... prechod z old maleho 3ds na new 3ds xl je jako z fabie do merglu (a to ted jezdim pujcenou fabii a je super :)) nicmene ten zazitek z 3d je je proste lvl vys a muzu si ten slider dovolit dat fakt vysoko = hluboko ... coz zrovna u tehle zeldy je faaakt pecka ... ty nekonecne propasti do kterych je mozne spadnout to je pocit jak prvni hvezdne valky :) (samosebou myslim IV) ... po kazdem odletu na kosteti smerem k nosu jsem se pousmal ... proste fajny hw a fajne vyuzity ... ke hre nemam moc co jinak ... drzelo me to tak ze jsem to 6x zapnul abych to dojel ... konec nebudu spoilovat urcite je tu par lidi co to teprve hrat budou ale ravio me fakt nenapadl za celou dobu ... pritom tak obvious :) a jak se dej se co dej furt drzel ten pytel plny rupijek :D a zase reknu ze staci par blbych i kdyz 3d pixlu a hra muze byt zazitek ... akorat me rosalina neudelala screenshoty nevim proc ... zkousel jsem s 3d i bez 3d a i kdyz mi rekne za kolik milisekund ho udelala i ulozila stejne to nikde na karte neni ... tak jsem to jenom tak mobilem pro sichr ;) no nic jdu na masku ... tu jsem na malem nekdy pred 6ti lety zacal ale nedohral

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    No Sleep For Kaname Date - From AI: THE SOMNIUM FILES/Nintendo Switch 2/25 hodin/#dohrano

    MASLIX
    MASLIX --- ---
    Doom / PC / 5 hodin #dohrano

    Je to tak! Dostal jsem chut na vypnuti mozku u nejvetsi FPS klasiky vsech dob. Aktualni oficialni verze ze Steamu, zadne mody ani OpenGL verze, bez mouse looku, ovladani pomoci awsd + mys na otaceni. Nezklamalo, stejne jako kdysi je to porad cista akce, ktera si na nic nehraje. Ale fakt, ze jsem se v 90tych letech dostal k Doom2 drive nez k prvnimu dilu, je porad znat a neni to pro me takova srdcovka. Nejvic to jde poznat na propracovanosti map, proste starsi ale slabsi bracha :-)

    MASLIX
    MASLIX --- ---
    Homefront: The Revolution / XSS / 32 hodin #dohrano

    Narativ tohoto celkem zapadnuteho kousku se toci kolem hospodarskeho upadku USA, ktere v roce 2025 humanitarne zachranuje (svete div se) Severni Korea, ktera v te dobe figuruje jako technologicky a prumyslovy leader. Postupne KPA (Korean People's Army) prevezme vojenskou kontrolu nad celym USA a brousi si zuby na jejich nerostne bohatstvi. Pribeh hry se odehrava v okupovane Philadelphii v roce 2029. Hlavni hrdina, novacek odboje Brady, si nejdriv musi zaslouzit duveru odbojaru, takze dostava pouze nesplnitelne mise a postupne se z nej stava Johny Rambo.

    Prostredi silne pripomina mix Deux Ex (spinave slumy a podzemni stoky vs silne strezene highend komplexy) a Terminator Resistance (rozpadle mestske ruiny, opustene obchody, vraky aut, obcasny prulet strazniho dronu s termalnim skenerem) a celkove je vsude citit beznadej a zlomena moralka. Postupem casu, jak hrac dobyva dalsi casti mapy a "osvobozuje" zakladny KPA, zacne silit v lidech silit touha po revoluci a v ulicich se objevi vlajky, barikady a rotujici vojaky KPA nahradi zevlujici hlidky odboje.

    Hra ma vsechno, co by clovek od open-world FPS strilecky ocekaval. Celkem slusny gunfight, zabavny upgrade zbrani a prislusenstvi, moznost modifikovat zbran v realnem case (scope, tlumic atd), otravny ale dulezity loot z okolniho prostredi, a hlavne velmi velmi uspokojujici prehled o stavu "osvobozovani" v jednotlivych mapach. Jen ten respawn a "despawn" nepratel v urcitych situacich vubec nedaval smysl a kazil celkove skvely technicky dojem ze hry.

    Trochu zamrzela absence pribehovych misi. Cely pribeh se posouva vpred pouze postupnym obsazovanim dulezitych checkpointu na mape. Jako hlavni strujce revoluce bych ocekaval vetsi hero feeling :-) Pritom v DLC je to presne obracene, obsahuje pouze mise a tam to skvele fungovalo.

    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    Bravely Default/Nintendo Switch 2/okolo 55 hodin/#dohrano

    Hru jsem dostal od kamarada a jsem s jeho vyberem moc spokojeny. Bylo to zase neco jineho, nez jsem kdykoliv hral.
    Dost me prakvapilo, kdyz jsem posbiral vsechny krystaly a porazil bosse, ze bylo treba to same opakovat. Po opakovani bylo vse stejne, tak jsem si zacal rikat, proc to takhle recykluji, tak jsem prestal delat vedlejsi ukoly.

    Ve finale doslo k pekelnem zvratu, ktery me neskutecne prekvapil, takze davam 8,5 z 10.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Já se klidně přiznám, že znalosti o Žižkovi čerpám převážně z mangy :-D

    Dívčí válka | ComicsDB.cz
    https://comicsdb.cz/serie/780/divci-valka
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SALVATOR: konzultovat s ním mohli a přec to nemuselo býti znát (netvrdím, že to tak je - jenom poznámka)
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    ERRTU: Já myslím, že Petr Čornej o tom dost možná ví, protože na KCD2 s Warhorse spolupracoval jako konzultant :)
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    SALVATOR: tohle slyset pan profesor Petr Cornej, nejvetsi odbornik na Zizku a husitskou dobu v Cechach, tak s nim svihne :D
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    DEEFHA: Tady se tim ale muzem naopak chlubit :-) cim vic hodin, tim lip
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam