DAVESADE: V podstate na spravne stope jsi a interactive novel to je s tim rozdilem, ze je ve vetsine rozhovoru ciste linearni. Samozrejme mas vzdycky nekolik moznosti, ktere ale vedou ke stejnymu cili s tim, ze se maximalne spatnou odpovedi dostanes do humorne "trapny" situace, anebo prijdes o vyssi odmenu.
Cistokrevna interactive novel se z toho stava treba v klubu, kde vedes dialogy s hosteskami - to vsechno jeste uvidis. Shenmue s prohlizenim si vsech supliku v byte to samozrejme neni, nejsou tam kompletni denni cykly (max den a noc v ramci pribehu) stejne jako tam nejsou denni cykly aktivit obyvatel mesta, ale dojem z mesta je v podstate totoznej. Na den a noc jsou vazany maximalne tak nektery vedlejsi qusty. Jinak mesto "ozije" az v momente, kdy budes hrat treba 3-4 dil v řadě a budes potkavat ve stejne ctvrti postavy, ktere jsou treba starsi o 15 let a prosly si urcitym vyvojem, tak mas spis pocit zivouciho organismu v podobe čtvrti na casove ose, coz je prvek, kterej se jinde u konkurence moc nevidi. Jinak me si Yakuza kompletne ziskala az cca po nejakych 6-8 hodinach hrani, kdy jsem pristoupil na pravidla hry absurdniho humoru a pochopil jsem o co se vlastne celej ten team snazi a jakej byl jejich zamer.
Nejlepsi na tom ale je fakt, ze sice hrajes Zero coby mestskou akci, aby te autori posadili v dalsi epizode do uplne jiny pozice v jinem meste s jinym socialnim statusem a jinymi hernimi mechanikami a jeste navic ti naserviruji klidně i pět hlavnich specifickych postav a pět měst, kdy oproti tomu vypada GTAV jako chudej pribuznej.
Snad krome Gee jsme tu Zero vsichni odehrali a i kdyz se pouzije spoiler tag, tak na mobilu je stejne videt, tak bych napsal hned na uvod treba: Yakuza Zero SPOILER a kdo chce, muze ten text preskocit.