• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NAGASAWAYakuza | Kultovní herní série | Tipy, meme, spin-off a popkultura | Platinový masochismus
    rozbalit záhlaví
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    NAGASAWA: jo, ten mám hotovej, a moc si ho nepamatuju.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LEFTY: a ten BadAss Daddy quest jsi nekontroloval? Ten byl prave po tech vsech "Majima everywhere" peklech prave solidni satisfakce.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LEFTY: ale no tak to gratuluju :)

LEFTY: sakra ted se u kompletovani Y6 poohlizim zpatky na dalsi dily a vypada to tak, ze dopadnu jako ty a vratim se ke Kiwami a hlavne k Zeru, kde jsem tehdy spoustu mechanik vubec nechapal a nedorazil do konce ajajaj. Kazdopadne podobnej pocit satisfakce jsem mel vcera, kdy jsem si nahodil v gearu itemy, ktery boostnou Kiryu vztah k zenam a ktery diky tomu zpristupni vic dialogu u hostesek a usmival jsem se jako blbecek, kdyz se dve hostesky z klubu rozpovidaly o tom, ze v 80's coby maly holky zavodily s Golem Tigerem v Pocker Circuit a ze tam tehdy chodil zahadnej chlapik, kterej potom vyhral celej turnaj a podobne. Jak me nikam netlaci story, cas a pocit, ze chci videt finale, tak si to uzivam jeste vic, nez predtim. Hrozny.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    A jako relativně čerstvý otec si užívám mnohem víc takovýhle momenty

LEFTY
    LEFTY --- ---
    Protože jsem hrál Kiwami hned po zeru, přišlo mi to slabší. Ale teď to náležitě doceňuju.
    Akorát věčný dlouhý fajty s Majimou jsou teda na hraně.
    Jsem zvědavej, co bude nakonec největší challenge z completion listu - možná karaoke? Amona nějak dám :-)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tak na Like a Dragon prezentace si pockame holt až na Sega Show
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    NAGASAWA: nevybavuju si ji, musím se podívat večer do completion listu - možná byla mezi těmi, který jsem dělal v roce 2020 :-)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---