LOG53: já v něm prgám hru, páč se chci naučit prgání v rust a dělám si takový poc na herní mechaniky po nocích. V bevy si musíš naprgat spoustu věcí sám, unity/ue/godot jsou mature platformy na vývoj her. Bevy je asi fajn na game jamy. Bevy je postavený na ECS, není objektový a najdeš mnohem méně dokumentace, ale zase má super Discord, kde je živá komunita. Neporovnám ti, ale i ten godotmá editor na sprites, kreslič tiles. Bevy nemá ani UI, je to pure code. Mě to takhle baví, ale rozhodně pokud se naučíš s jinýma platformam na vývoj her, tak si dost cestu zjednodušíš. Bevy je čerstvě 0.11. Můj první painpoint je, že prgání UI působí dost špagetově ve výsledku. Já se teprve seznamuji s algoritmy na generování mapy a ve všech ostatních engine už tam nástroj je. Samo, celý se to mění, jakmile děláš něco proti samotný platformě. Já vnímám vývoj své hry v horizontu deseti let a rust a ecs chci kvůli paralelizaci a paměťové zodpovědnosti, která je dost na mě a bevy. Abych se přiznal, kdybych mohl prgat v čistým rust v jiném engine, šel bych jinam. Ale myslím, že bevy je stále top co se týče rust světa.