• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)

    Klub slouží k podpoře a organizaci Play By Post hraní FATE, domluvě HRÁČŮ a GM, diskuze o pravdilech, settingu, vyjasňování situací a veškerá další metakomunikace Out-Of-Character.
    K diskuzi bude přidružený klub (IC) sloužící k samotnému hraní a interakci GM a POSTAV. Přístup po předchozí domluvě pro hráče.

    Pravidla kompletně ke stažení zde:
    http://fatesrd.d20.cz/fate-core-system/1-zaklady.html#vitejte-ve-fate
    rozbalit záhlaví
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    ACHERON: dtto, ndostal jsem se k precteni pravidel, ale vikend mam volnej, tak bych to mel dat :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KARADUM: ja ok ale mel jsem sileny tyden tak nahodim do vikendu, FATE vidim poprvy tak musim kouknout do pravidel :)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Stale mame jen dve postavy, co ostatni? Nejaky blok? Neco neni jasne?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ACHERON: myslim ze je v nasi moci vytvorit zapletku od zacatku az do konce sami, a vzhledem ke "scenovitosti" tak i jedinej vecer na operacnim sale po utoku raideru na blizkou vesnici muze byt material na dechberouci drama.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: jo tohle video :) to jsem se postoval hned ze startu. jojo, to je hodne inspirativni
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: Pletichy hracu OOC, pletichy postav IC, jsme dospeli, dokazeme nektere veci selektivne prehlizet pri hrani nasich vlastnich postav, a je pekne, kdyz IC dava smysl i pri cteni po hre.
    Ve Shadowrunu jsme teda jeste obcas nektery veci resili v poste, ale pak to v IC citelne chybi pri retrospektive.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ACHERON: Fate je právě o tom, že postavy tvoří hru a situace (GM samozřejmě vytváří to prostředí s nimi, ale tak nějak přirizeně).
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    me by zajimalo, jaka je ve skupine preference prostredi a -> zapletky. jestli jako se budeme ozrali špičkovat na základně a sem tam si hodime kostkama jestli jsme se z toho nepoblili, jestli jsme nezmrvili operaci nebo pretahli sestricku, nebo jestli budeme i mimo zakladnu resit nejaky velky problem... nebo jestli Fate to ma i tak, ze si prostě udelame postavy a pak se uvidi co vlastne budeme chtit delat a podle toho se to bude i cele vyvijet :)
    ALTAR_OF_FILTH
    ALTAR_OF_FILTH --- ---
    KARADUM: OK, zapracuji!
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Dal jsem tam zatím dva ze vztahů (viz nástěnka) a zamyslím se nad tím ještě. Díky za nápady. ;)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    ALTAR_OF_FILTH: Podobne bych navrhl upravy (zminuji jen zmeny):
    Aspekty
    Z nedavne historie a ostatnich a vztahu zkus vybrat tri (nebo stvorit) co budou aspekty. Hlavni koncept a problem jsou jasne aspekty. Bezkonfliktni, Slabost pro zeny, Volim snadne cesty, Zavisi na me cela nemocnice, Prizpusobim se jak mentalne tak fyzicky, Pokora co hranici s nedostatkem sebevedomi

    Triky
    (i) umí operovat bez profesionálního vybavení, pokud bojuje o život pacienta (alias chirurgie i bez potrebneho materialu);
    (ii) při výkonu lékařského povolání ignoruje opilost (alias opilost ani alkoholismus nelze proti tobe pouzit v pripade operovani);
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: FATE AFAIK - chceme aspekty, tj. shrnout postavu to nakonec 5 aspektů pro začátek a triky by měly být jasně vymezené. Tedy bych doporučil následující úpravy:

    Aspekty
    Z konceptu - polyhistor
    Z problemu - vyber si, co chces pojmout negativne :D Je toho moc. Ale treba v konfliktu Odpurce valky by mohl byt problem.
    Nedavna historie - Jsem tu z donuceni
    Vazba - Intelektualni vecery, Samotar

    Triky
    "Albert Einstein je můj mladší bratr." - Vyřeší bravurně rychle jakýkoliv vědecký problém během několika sekund.Pokud má dostatek dat a podkladů, může si vědecký problém odvodit, +2 k učenosti.
    "Ušiju z hovna bič." - Dokáže postavit funkční a pojízdné auto z hromady šrotu a pneumatik a podobné analogie. Tj, může použít řemesla i pokud nejsou k dispozici potřebné materiály a musí tedy improvizovat.
    "Mám všem říct, že pícháš Praporčici Hildegardu?!" - Pokud jej někdo otravuje, zastrašuje jej provokací a dokáže udeřit na jakoukoliv citlivou oblast, kterou díky schopnosti vyšetřování a obrovské dedukce má. Je mu prostě všechno hned jasné. Pokud ho někdo zastrašuje, může použít účinně provokaci na obranu, +2 v takové situaci.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Aspekty jsem přidal.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Updatoval jsem nastenku se settingem. Nahraji, mozna uz spis do IC, minimalne plan tabora z MASHED a prevedu jeste soupisku "personalu".

    K postavam prosim dejte i ID at mam hrace spojeneho s postavou.
    ALTAR_OF_FILTH
    ALTAR_OF_FILTH --- ---
    KARADUM: Jestli se na tom máme něco naučit, tak podporuju otevřenou.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    AVATAR: Pletichy jdou stale, ale hraci o nich otevrene hovori, v OOC se muzes klidne domluvit s druhym hracem, ze podraz tve postavy bude vyborny prvek v pribehu.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Ja jsem pro otevrenou hru. Pletichy proti hernim postavam me moc nelakaj. Dopadne to vzdycky tak, ze to rozbije pribeh / hru.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Po odprednaseni doplnim na nastenku sem setting i s tim sefem nemocnice. Prominte, ze to tak trva. Jinak ale jeste dotaz, zda chcete hrat s otevrenou hru (alias vsechny informace sdilene) nebo ne.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: IIRC můžeš nedávnou historii a vztahy využít k vytvoření nějakých vedlejší aspektů své postavy, které doplní její hlavní koncept. Důležité je, aby byly dostatečně specifické, aby se pak dalo posoudit, jestli se na nějakou situaci dají vztáhnout...
    viz ALTAR_OF_FILTH to má podle mě dobře udělané, inspiroval jsem se od něj
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Jak je to s těmi aspekty tedy?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: ok mrknu na to, jeste nebyl cas :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam