• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    BURKHAR: Za me zmena postavy ok, pisou to i v pravidlech ze v prubehu hry ok pokud to odpovida hre
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Jo, tohle jsem chtěl vědět, díky.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    cit:
    "Vyvolání aspektu
    Kdykoliv, kdy si házíte na nějakou dovednost v situaci, ve které by vám aspekty mohly pomoci, můžete utratit bod osudu k jejich vyvolání a výsledek hodu tak změnit. "
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: to jo, ale to jen znamená, že aspekt existuje, ne že ovlivňuje hod. Aktivně vstupuje do hry až když ho zaplatíš FP při hodu.

    Ua mě si s postavou si dělej co chceš...
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Ale ten aspekt už je vyvolanej. Je to situační aspekt pro celou cestu. Takže jak? Počkám si, co mi k tomu řekne GM. Pravidla jsem projel už asi 3x a pořád tomu moc nerozumím, kdy se co a jak hází.

    A vyjádřete se prosím k té změně u postavy (čili merge 2. a 5. aspektu, zapomněl jsem to tam před hraním doplnit).
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    pak se rozhodneš jestli chceš vyvolat aspekt
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: 4 kostky + dovednost - opozice
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Ale čím hodím? Tady KARADUM píše, že se aspekt přičítá k hodu. To mě mate.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Hodíš a pak se rozhodneš, jestli chceš vyvolat aspekt. Pokud ano, zaplatíš fatepoint a rozhodneš se, jestli chceš +2 nebo reroll
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Ještě nechápu jednu věc. Vyvolání aspektu se děje už při hodu, nebo když chci teprve zvrátit špatný výsledek hodu? Nebo mi ten aspekt rovnou přidá +2 k hodu a pak ho mohu použít na reroll / +2 k výsledku? Trochu v tom tápu a z pravidel mi to není úplně jasné.

    Plus, pokud GM a hráči dovolí, bych si změnil u postavy jeden aspekt. Já to před hraním zapomněl udělat, zmiňoval jsem tu, že se mi 2. a 5. aspekt překrývají a jsou defacto jeden a ten samý.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Tak já to hodím znovu a správně.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Jj, Hlavne opatrne ti prida +2 nebo umozni prehodit. A nebal bych se negativnich vysledku, hlavne to znamena nejakou zajimavou situaci. Bohuzel jsem ted na konferenci, tak bych se spis bal toho. Ale chtel bych behem dneska vam tam rozepsat v IC ten navrat.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Takže když chci použít situační aspekt Hlavně opatrně, házím Hod + Pozornost + Hlavně Opatrně - Opozice, je tak?
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Pises pozornost +2, skryvani +1. Oboji jsou to dovednosti. Aspekt jsi pouzil potom a ten byl za +2. Slozeni hodu je de facto:

    Hod + Dovednost + Aspekt1 + Aspekt2 ...
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    No hlavne at uz jsme dokopy, me se popravde vubec nechce resit nejakou paralelni onanii v tabore, i kdyz jsem cukani mel...proste to nebylo pritazlivy. Jak se scuknem zas to bude mit vetsi synergii a moznosti interakce tak se snad zase zapojim
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Ale já měl vyvolaný situační aspekt! A ten je za +1 nebo vlastně za +2 dokonce?
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Kolikrát ti mám opakovat, používá se jen jedna dovednost! Tedy pozornost +2, i s použitím aspektu za BO tedy jsi na celkovém -1 = mizerné.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    ALTAR_OF_FILTH: Z me zkusenosti u komunitniho tvoreni je treba mit bud nejaky spolecny obraz nebo hodne vstupu z GM coz mi v tom PbP nejak vubec nejde (uz jen proto, ze je to vedle ostatni cinnosti).
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    NAVARA: Jj, zatim jen opozice proti prostredi a ja nepouzivam aspekty proti vam. Ted hlavne protoze konec semestru je moc :D
    ALTAR_OF_FILTH
    ALTAR_OF_FILTH --- ---
    Mně to zatím nejvíc ze všeho připomíná skupinový sex. Teoreticky skvělý, prakticky stačí málo a je z toho noční můra. Já jsem zvyklý, že pokud se zrovna moc nebavím, podrží mě na chvíli nějaký systém pravidel a pomůže mi vrátit se později do hry. Tady mohu max zápasit a pokoušet se tu hru posunout někam pryč z místa, kde se aktuálně baví ostatní jinam, kde bych se bavil možná já. Což ale realisticky vzato nedává jako nástroj/forma evoluce moc smysl. Možná s více aktivistickým GM (což není výtka směrem ke Karadumovi), ale to jde zase proti tomu charakteru komunitní tvorby příběhu.

    To jsem chtěl říct, zatím tomu celému moc nerozumím.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam