JVMLOK: Ja myslim, ze prave tak to je. Pokud tedy GM privede nejaky takovy aspekt do hry, tak se odlisuje uroven hry a postav. A souhlas i s pozdejsim, ze tvym cilem je vytvorit co nejzajimavejsi pribeh. Ja jsem na to uz zvykly od Strepu, kde je to podobne. Ostatne to rikaji i s tim, kdyz ti hod nevyjde - je to jen nejaka obtiz na ceste k cily (nebo nesplneni, ale to se nedoporucuje jako nuda). Tedy v tomto pripade stenice/informace Federace o tabore, je novy problem, ktery byl vyvolan prave neuspechem akce ale (pokusil jsem se) udelat jej tak, ze generuje zajimavy vyvoj pribehu.
ACHERON: Muzeme se vratit k synchronni hre. Jde to hrat i tak.
BURKHAR: Napad, ze na cip prijdete a pak se pripravite na prepad je super napad! Tedy je mozno klidne na nej prijit prave tim, ze neco bude rusit nebo ze si vsimnes aktivniho signalu cipu.