• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)

    Klub slouží k podpoře a organizaci Play By Post hraní FATE, domluvě HRÁČŮ a GM, diskuze o pravdilech, settingu, vyjasňování situací a veškerá další metakomunikace Out-Of-Character.
    K diskuzi bude přidružený klub (IC) sloužící k samotnému hraní a interakci GM a POSTAV. Přístup po předchozí domluvě pro hráče.

    Pravidla kompletně ke stažení zde:
    http://fatesrd.d20.cz/fate-core-system/1-zaklady.html#vitejte-ve-fate
    rozbalit záhlaví
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ACHERON: jenom prosím v rámci akcí nikam nejezdi, než budeme mít možnost zareagovat, bylo by fajn mít poradu když budem všeci online, ale i kdyby se to nestalo, nějak se k tomu "dokomunikujem"

    ALTAR_OF_FILTH: Aý teď jsem pochopil že jsem ti vlastně vyfoukl název aspektu, který jsi vytvořil svým posílením...hodem v IC využívajícím, jestli se nepletu, Vojenský Dril? Napadá tě ještě nějaký jiný název pro to cos svou aktivitou způsobil?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ALTAR_OF_FILTH:
    JVMLOK:

    A to by teoreticky znamenalo, že můžete dvakrát tuhle výhodu využít bez platby BO, tzn, 2x můžete v případě svých akcí při balení tábora získat +2
    A teď jdu na Daniela
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ALTAR_OF_FILTH: v tomhle ale počkám na vyhodnocení od GM, protože podle
    6. Akce a výsledky | Český překlad Fate SRD
    http://fatesrd.d20.cz/fate-core-system/6-akce-a-vysledky.html#vytvoreni-vyhody

    by mých +5 v podstatě znamenalo úspěch se stylem, což znamená vytvoření aspektu se dvěma volnými vyvoláními.
    To znamená že tebou přesně pojmenovaný aspekt by vznikl jako výsledek toho hodu :)
    ALTAR_OF_FILTH
    ALTAR_OF_FILTH --- ---
    Pokud to chápu správně. tak cílem téhle roll session by mohlo být vytvořit aspekt "Tábor je v pohybu" a smyslem je nás přesunout někam jinam.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: BTW, kurzívu mám brát jako přímou řeč, nebo myšlenky?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    S Járou radši počkám na GM, jak nám to zkomplikuje / usnadní. :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: be my guest
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Jak jsi psal níže, počkal bych na Dana, protože by ten čip možná zvládl oklamat. Klidně cestou mimo tábor. Ale rozhodně bych dal vědět předsunutým hlídkám, aby byly combat ready. Čert ví, jak blízko už můžou rusáci být. Jestli máš nápad do IC, ideální příležitost rozjet koordinované jednání všech postav. Nebráním se ničemu, reagovat pak budu za postavu.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Hele jak se divas na ten plan tu stenici nekam odvezt? Nebyli jste v tabore mocc dlouho tak by mozna sli osulit...
    Pak jsem premyslel jeste nad jednim scenarem...nahodim ho v IC...
    Ten by nam asi mohl zpusobit dost legrace na to aby pritahl i ALTARA ;)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Se Spajdrem jsem to ragequitnul, ten člověk je psychopat a nechci o něm vůbec nic vědět. ;)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Jojo je to jedno
    Ted cekame na ACHERONA :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: To se bavíme o jiném. Nemyslím ten se Spajdrem, myslím úplně jinej, ale to je jedno.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: ten se dohral...akorat bez tebe :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Já právě taky. Session s mikrofonama na Discordu, k tomu důležitá fakta zapisovat do herního dokumentu na Google Docs. PbP jsem ještě nehrál nikdy. jednou byl kdysi pokus se SR4, ale ani se to nerozjelo.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Klobouk dolu, pekne jste to rozjeli. Muzete to hodit trebas na Zawichost.

    Smer se mi libi, tedy bych vas nechal preprogramovat a vymyslet si nejaky plan (hodit si na to i nejake vytvarveni aspektu, napr. prepad ze zalohy).
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    NAVARA: Ja ne :D Ja dosud hral RPG nanejvic online, ale stale nazivo.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    NAVARA: nnevim..PbP znamena play by post a v postatě to znamena to same, jako hrat textově na jakymkoliv jinym foru discord included. Nemyslim že zrovna v tom je problem. fakt je to spá o tom tempu a tahu, který musí někdo vyvíjet, aby se věci hýbaly dopředu. Sleduj a uč se :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    JVMLOK: Jo, ale pokud PbP znáš jen ty (a Karadum?), tak pro zbytek jsou to dva nové systémy najednou
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Dobre. Zksuim dodrzet vlastni pravidlo...1post a day. aspon chvili
    kdyz jsme vseci pokope, treba se to zas rozhybe, vseci se muzem neco naucit :) a kdyz budeme dobri, tak Karadum zas tolik prace mit nebude. dejme tomu jeste sanci. potahnem ve trecha kdyz so pujde, treba se Altar jeste rozhybe
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    A sorry všem, kdož si myslí, že jsem to nějak sral.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: To sis vyložil až moc osobně, škoda.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    NAVARA: v tom problém není. PbP je prostě metoda komunikace která dává vác řasu a prostoru se kreativně vyjýdřit, ale potřebuje permanentní tah ze strany GM, to Karadum asi poznal. Není to ničí chyba, a úplně bych to tady nechtěl zabíjet, ale známe to všichni...dobrá hra nese v sobě samé dost energie, aby to bylo jako koloběžka, kterou hráči sice musí postrkovat, ale nemusí ji úporně tlačit do kopce. Teď zrovna mi jakejkoliv posun přijde extrémně náročný na energii, kterou jsem do toho ze začítku s radostí dával, než jsem dostal stopku. na to se blbě navazuje...
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    NAVARA: No, tady to možná narazilo. Nemělo to ten drive, jak by měl IMHO Fate vypadat, když se hraje u stolu. To low tempo to možná zabilo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam