JVMLOK: Koukám... 300+ nepřečtenejch, tak snad sem dobře pochopil s čim konkrétně :D
JVMLOK: teoreticky. Záleží, kterou "verzi" pravidel hrajete. (Tohle je "dial", ne hard rule.)
Původní verze (Fate Core vanila RAI, ale přiznaně ne moc dobře vysvětlená a pak zpětně ujasňovaná) je, že na jeden hod můžeš každý jeden aspekt vyvolat nanejvýš 1x za volňásek a nanejvýš 1x za bod osudu, tedy ne víc než 2x. FAE verze (a verze co pro jednoduchost propadla do pozdějších soupisů, např. Condensed - které ale i když jsou víc Core jsou pořád zestručněná verze podobně jako Accelerated) je, že omezená vyvolání aspektu jsou jen body osudu, ale volňásky jsou zcela unlimited.
Tohle se bohužel dál komplikuje tím, že jeden konkrétní příklad v Core (a právě a pouze jeden příklad v Core a tady bych měl zdůraznit, že příklady v Core jsou bohužel známá slabá stránka Fate a jsou ne přímo chybné, ale místy zavádějící) naznačuje, že tohle omezení se vztahuje jen na vyvolání ze strany jednoho hráče / postavy - což je samozřejmě problém, protože vyvolání si lze formálně vzato v rámci jedné strany konfliktu / snahy předávat, což by znamenalo další omezení pro předávání (a nechávalo by to šedou zónu ohledně "dříve předaných" ale neutracených vyvolání). Lze to vyřešit tím, že řekneš, že předávání je jen vlastní utracení aspektu ve prospěch někoho jiného, nebo tím, že řekneš, že ten příklad je blbě. Závěrem obou řešení je, že volňásky jsou nadále omezené.
Samozřejmě počet vyvolávaných různých aspektů je neomezený, tohle pravidlo jen brání protěžování a overkill-propalování jednoho aspektu naráz.
Obecně umožnění unlimited volňásků dost mění dynamiku věci, zejména při CA s úspěchem se stylem (Tvůj současný případ) a nebo když se nastřádá víc CA na jeden aspekt naráz (dlouhodobou kumulací nebo od více postav najednou), ale má to vliv například i na posílení, protože posílení jsou vždy unlimited a pokud dovolíš unlimited i volňásky, tak efektivně posílením vezmeš část jejich niche a oslabíš tím jimi vytvářenou dynamiku (protože skládané volňásky je zastíní).
Osobně mám ten FC vanila dial rád, protože i když to je mini-pravidlo navíc, tak brání přetížení jednoho aspektu a přehnanému významu jednoho úspěchu se stylem na CA a význam vícenásobných vyvolání líp rozkládá napříč scénou, což ten aspekt drží víc na očích. Nevýhoda samozřejmě je, že tam kde jde jen o jeden jediný hod pak ty vícenásobné volňásky na aspekt ztratí smysl.
TLDR: tohle je otázka volby, ne hard pravidel. Moje osobní doporučení by bylo nechat platné omezení na 1 hod pouze 1 volňásek na 1 aspekt, důvody jsou, že to má
dlouhodobě trochu lepší dopad na dynamiku scén. Pokud ale řeknete že hrajete unlimited, nic se nestane. Je ale dobré domluvit se, kterou variantu hrajete.
BTW, teď koukám že jsem to už vysvětloval i v tom FAQ článku který jsem vám odkázal když jste tuhle diskusi otevřeli :) (i když trochu míň detailně, možná to tam ještě trochu víc rozepíšu o výše uvedené detaily...)
D20 v kostce - Pravidla - Fate & FAE: FAQ a ujasněníhttp://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-fae-faq-a-ujasneni.htmlnadpis "Kolikrát můžu aspekt vyvolat na jeden hod (za volné vyvolání)"