• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Hlasim se jako dalsi GM at si zkusi i tuhle roli. Ale vubec netusim kdy to vykopnout. Nebo muzete púrijet do stravy a muzeme zahrat live u nas. Nebo do Sternberka kde mame k dispozici klubovnu eskoherniho klubu s obstojnym zazemim :)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    ACHERON: Imo tam by to slo. Zase nezapomne, ze nepratele se deli na prakticky 3 tridy, kdy nejnizsi je kanonfutr, co ma treba jen jeden zivot ci tak a muzes je ve velkem likvidovat. Boss bude ten, kdo bude mit vlastni aspekty a zivotu jak postava.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KARADUM: ja si to treba moc nedovedu predstavit u klasicke fantasy v dungeonu tam FATE asi moc pouzurelny neni ne? jako zraneni atp za chvili masakr ? premyslim co by byl archetypictejsi background
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    ACHERON: :D Ja stehovani, tedy to bylo podobne.


    JVMLOK:
    Shrnuti z meho pohledu, ktere asi i vysvetluje proc ti tam chybela ta aktivni opozice a vyuziti aspektu v ni:
    • Netvorit postavy cele - U tvorby postavy je vskutku lepsi pockat s aspekty az na hru. Je to potom aspekt, ktery se uzije/vic zapadne do sveta. Meli jsme hodne aspektu, ale nebyly moc sladene s dynamikou skupiny a tim, co se nakonec resilo.
    • Aspekty podle deje - Jako GM klidne vic zasahovat do toho, co jsou aspekty postav a uvazovat nad nimi i zpusobem "jde to pouzit na opozici"? Mel jsem problem, i kdyz jsem se pokousel projit aspekty postav vicekrat, vymyslet jak bych je mohl vyuzit.
    • Souboje v PbP - Toto je spis moje vec, ale pro aktivni opozici, ktera je dost dynamicka, jsem uplne nevedel jak ji pojmout v PbP. Zejmena s tim, kdyz do toho nejsou zapojeni vsichni (napr. kdyz by se hadal Mraz jen s Cimrmanem o necem).
    • Zacit zlehka? - Mozna by stalo za to zacit se systemem z lehka v nejakem archetypictejsim prostredi/jasnejsim svete, kde se potom da vic soustredit jen na pravidla.


    Osobne bych se nebal ani vzit si neco trebas ze Strepu. Mozna jsem jen uz stary na to se menit :D Ale strepacka pribehova otazka pro postavu mi tu vylozene chybi.

    Btw, jednu aktivni opozici jsme tam meli, ac Federalove to naopak totalne zpackali :D Tehdy tam stacilo prehodit snad jen 1 ci tak neco.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    JVMLOK: diky za me souhlas. ja ma trochu mozna problem s tim ze resim rekonstrukci tak hrat zapletku spocivajici ve stehovani bourani a staveni tabora za me neni velky terno :D
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: Je pravda ze ted mam vyrazne jiny priority, tak to co pises dava smysl.
    Kazdopadne...
    Urcite bych udelal nejaky resume toho co jsme se z FATE naucili, a co jeste uplne nechapeme. A casem vykopnout novy IC s novym tematem, na kterym si nacvicime to ostatni.

    Za me vyborny:
    - tvorba a druhy aspektu a nasledne jejich vyuzivani

    Kde se ukazaly rezervy a kde se musim naucit pracovat lip jako hrac i GM:
    - prostor pripravy scen a scenare jako takovyho, vyzaduje zapojeni vsech hracu i GM a aktivni participaci pri "designu" dobrodruzstvi jeste pred hranim

    Co mi vylozene chybi:
    - Konfrontace a aktivni opozice, vyuziti aspektu v primem "stretu" s NPC

    takze asi tak.
    Ale jeste to uplne neodepisuju, jenom jak rikas, leto prinasi svoje vlastni priority
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Kvuli povinnostem jsem nestihal, ale vidim, ze nikdo jiny take. Uzavrem to tady s tim jak to ztratilo hybnost?
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    JVMLOK: Za me tri hlavni aspekty prihozeny.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Ja si zkusil vypsat vase aspekty a obcas netusim, co na to hrat. Ale aspekty sceny mohu uvest explicitne, ale co se sceny samotne tyce, mel jsem pocit, ze je popsana.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Roger Major!
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: Tak si myslim ze nejdriv by mel GM vykopnout scenu, vcetne aktivnich aspektu, pak bysme se meli pobavit o scenari, jak to ma probehnout, a pak to odehrajem. Takze bude jasne kdy je potreba zapojeni vsech a kdy je cas pro individualni aktivity. Zacinam z toho mit dobry pocit preotoze se mi asi podvedlo uchopit ty pravidla tak nejak po svym, ale docela slusne.
    Je teda pravda, ze jsme jeste nemeli moznost intenuivniho kontaktu s aktivni opozici, ale myslim ze v socialnich situacich pri vyjednavani s tou mistni posadkou si tohle docela srovname.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Jára si bude ze startu řešit svůj písek, tož snad nebudu hráčsky moc předbíhat.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Asi to ted bude trochu slabsi dokud zas neprijde spatny pocasi :) fakt ted travim cas jinak a jinde.
    Kazdopadne Chapter II. vypada zajimave, je to vyzva a pujde si vyhrat, tak az se do toho pustime, doufam ze budou treba i nejaky dialogy s NPC a tak at to ma trochu koule :D
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Když večer nikdo nebude reagovat, něco přidám do IC a hodím si kostkama.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: No, vypadá to, že jsou všichni u vody.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Ostatnim asi moc ne.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Přijde, ale nechci to zas tahat sobecky na sebe.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Ja stehuji, tedy jsem byl a trochu budu mimo, ale pokud vam ve scene neprijde zadny inspirativni call to action, dejte vedet.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    OK, tož to jdeme vymyslet hromadně tady, nebo si zas máme honit trika v IC bez souhry? Pánové?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: no prave...takhle je to jak kurz tvurciho psani...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam