MIKEE: mno to mi přijde jako stařec a mrak, promiň :)
- Vizuální overload? Asi jsem už obecně zvyklej, ale přijde mi to celkem ok. Přehledné se to stane tak za 10 minut. Spíš je problém, že menu je místy komplikovaný. User flows jsou někdy složitý.
- Agresivní barvy? to se definuje jak? Ptám se upřímně. Saturace? Kontrast? Opět mi to přijde ok. Vzhledem k tomu jak je mapa malinká, tak je výraznost vhodná.
- Spousta blikajících ikonek - tak to asi myslíš jinou hru viď. Nebo si jí pusť znovu. Doslova tam nic nebliká. Nebo si to myslel jinak?
- Rychlej turnaround - to mi přijde u mobilní hry v pohodě, žádoucí. Já sám to taky vítám. Dlouhodobej focus je v piplání si hrdinů na vyšší levely.
Imho to k ADHD (v nadsázce) opravdu nevede. To si pleteš s jinýma mobilníma hrama které víc odpovídají tomu tvému popisu.