STAROJDA: Čísla místo řečí.
Muj třeťák teď měl 86/90 v Matematickém klokanovi.
Má neomezený přístup k PC, tabletu, mobilu.
Pokud ho věc má šanci zaujmout, nemá problém tomu tu hodinu dát. Třeba právě ten Klokan ho baví moc. Pokud ho ta věc nemá šanci zaujmout, máme tu robotiku, AI, jiné lidi které by to spíš bavilo.
Odmítam, aby se musel soustředit na věci, které nabavi ani jeho a nebavily by ani mě. Naopak mě baví hledat věci, které ho baví.
Zároveň podobné děti kolem nás opět nemají problém se soustředěním.
Pouze umí říct hlasitě "NE" na věci, na které jsme my v jejich věku říct NE nesměli, nebo neuměli.
Coz některé boomers s odlišnými preferencemi ohledně toho co je "zábava" nebo "užitečné do života" nebo "základní vědomosti určitě vhodné pro všechny" přivádí k histerii. Problém nevidím na straně těch dětí, nebo jejich rodičů - problém vidím na straně těch smutných lidí, kteří se nám snaží natlačit své smutné životy.
Velmi v tomto směru děkuji za nový vzdělávací plán pro CZ ZŠ, který toto více podpoří. Že to opět přivádí k histerii fanoušky CZ dějepisu, kteří se svůj koníček snaží neempaticky natlačit do všech, není mým problémem, ale jejich problémem.