• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    KENJIRO: to je úplná pohoda, to dáš. Za každého zabitého ti to přidá další čas, na konci má člověk většinou nemalou rezervu. Já to hrál dokonce tak, že jsem se snažil vykydlit úplně všechny (což nemusíš).

    Sacrifice the Weak (Kill the final target before the time runs out) Jacob's Region | Far Cry 5
    https://youtu.be/M3qgHnd6yFI?t=169
    KENJIRO
    KENJIRO --- ---
    (Praha)
    KENJIRO
    KENJIRO --- ---
    Nevím, jestli jsem tu správně, ale zkusím to.

    Hraju Far Cry 5 a absolutně jsem se zasekl na nevyhnutelném bodě (kdo zná: Sacrifice the weak; kdo nezná: proběhnout bludištěm plným nepřátel za 50 vteřin). Jinak je hra super a nechce se mi ji odepsat, ale jsem sváteční hráč, který hraje kvůli příběhu, a tohle fakt nedám.

    Takže: najde se nějaký veterán stříleček, kdo by za láhev něčeho dobrého nebo obdobnou protihodnotu sednul na můj noťas a prošel to?
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    GAARQ: Jo, já se takhle pustila do nového Ufa též a ta debilita vojáků a neschopnost trefit se z jednoho kroku mne vyfrustrovala natolik že jsem to smazala po první misi. Naprosto owerpowered emzáci, zlé ovládání. Strašné.

    Po pár letech jsem to zkusila znova že tomu dám šanci. Letělo to z disku do hodiny.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    GAARQ: ono to opravdu bez mrtvejch nejde no... Právě starý ufa jsem vždycky hrál stylem... jakmile mi někdo umřel tak load. No tady jsem to poprvé zkusil tímhle zběsilým způsobem a prostě čas od času někdo zařve a holt ho někdo jinej vymění. Dokud alepoň jeden vohák žije a je splněnej úkol, tak se mise dá považovat za úspěšnou. Sponzory xcomu životy krmiva pro kanony nezajímají :D
    GAARQ
    GAARQ --- ---
    JUNGLER: klobouk dolů :) já se na začátečníkovi se skoro nudím a na veteránovi už dostávám sodu. njn, už jsem starej, já zažil x-com - enemy uknown a terror from the deep jako nové hry :)

    první extra nervy jsem měl u alien legacy (1994), to byl nervák jak hrom. potom x-com - terror from the deep - ta tmavá voda, úžasná hudba, hustý emzáci. tady se přiznám, že v poslední fázi hry, kdy už jsem měl psioniky a termovrtačky, jsem s pocitem pomsty devastoval báze i výsadky. 4 psionici a 4 vrtáci a člověk prošel i bází plnou humrů jak máslem.

    no a teď xcom 2. čekat, kde a na které misi na mě vyjede ten "vládce" a ono je jich víc, psycho s avatarem... a když vidím tvých 35 padlých... wow.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    GAARQ: hele já to dohrál na legendary/ironman. Je to fakt peklo ale... Měl jsem tři teamy, který jsem furt točil aby se trénovali všichni. Pak je musíš různě míchat právě kvuli zraněním a odpočinku. Asi nejvíc mi pomohlo, že jsem se podíval na youtube na různý legendary/ironman runy a nachytřil se ohledně taktik. Už je to nějakej pátek, tak si nic moc podrobnýho nepamatuju, ale vim, že mi to fakt pomohlo. Ale teda ty nervy neustále jako na špagátě si pamatuju dodnes. :D
    GAARQ
    GAARQ --- ---
    někdo hraje xcom 2 od firaxisu? po pár letech jsem to otevřel a jsem nešťastný jak mraveneček. jednou jsem to skutečně dohrál, ale od té doby se mi to nepovedlo. netuším, jak jsem to dokázal tehdy před cca 6 lety. je to nervák, nekonečná sada rozhodnutí, pro které člověk nemá žádné podklady, prostě se na něho hrne jedna událost za druhou, vlastně ne, další událost vždy naskočí ještě dřív, než člověk vypořádá s tou předchozí, a při herní mechanice, kdy emzáci střílí jak mistrovství světa a vaše ovečky jak na střelnici na matějské (nehledě na zkušenosti a typ zbraně), je to masakr. vojáci se nedají najímat, musíte je hledat, ale umírají jak na běžícím páse a uzdravují se tak dlouho, že i po dvou akcích, ve kterých jste nějakou šťastnou náhodou nepřišli ani o jednoho, jste bez armády, protože jsou všichni na marodce. festival frustrace. a to nemluvím o tom, že takřka na začátku hry už na vás vybalí "vládce", super mega emzáka, kterého nedokáží ve třech kolech sejmout čtyři lidi a to se trefují prakticky všichni a vždy (s velkým rizikem ztrát, ale jinak to nejde). za co, soudruzi, za co?

    zkoušel jsem z hecu staré x-com, ale to ovládání už je tak neintuitivní, že mě to moc nebavilo.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    BIMBAS: Jj, na ukládání receptů v Potion Craftu jsem samozřejmě přišel :-) To byla vlastně další věc, která mě štvala - brzo mi došly stránky v receptáři, takže jsem si musel kupovat nové, což nešlo úplně snadno. A samozřejmě jsem neměl volnou stránku zrovna v okamžiku, kdy jsem objevil něco nového zajímavého, takže jsem se musel rozhodovat, který starší recept smažu. Jsem strašně nerozhodný typ, který všechno hromadí, takže tohle mi taky moc nešlo :-)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    DEEFHA: V tom High on Life se da udajne to kecani zbrani vypnout. V Potion Craftu se po objeveni lektvaru da cesta a tedy priprava ulozit. Pak uz ho jen vylepsujes.
    Nicmene rozumim, odlozil jsem to taky oboje :DDD
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ELHO_CID: Předčasně určitě ne, už jsem toho měl doslova plné kecky :-) Já jsem Pokémony jako takové nikdy nehrál, tahle verze se mi tehdy zamlouvala hlavně kvůli tomu chození a náznaku využití AR (Ingress na mě byl moc nerdy). Bavilo mě chodit po městě a objevovat místa, kde jsem nikdy nebyl. Ale Praha je malá a já se nikam jinam moc nedostanu, takže tenhle aspekt pro mě brzy ztratil to počáteční kouzlo. Měl jsem i takový ten automaticky lovící náramek, pořídil jsem powerbanku a takové ty věci, abych mohl být třeba celé odpoledne s mobilem venku... Ale těch pět let fakt stačilo.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    DEEFHA: Na Level 40 teprve zacina zabava. Ukoncil jsi to predcasne.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    DEEFHA: To mne nebaví, mažu si tu hru.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    GIOMIKY: Chodit a levelovat :-) Hrál jsem to skoro pět let, nachodil jsem přes dva tisíce kiláků atd: [DEEFHA @ Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]
    BLESK808
    BLESK808 --- ---
    Gotham Knights. Měli jsme s kámošem preorder a těšili se na coop rubačku namlsaný předchozíma dílama Batmana. Čim víc se blížil release, tim víc to začínalo smrdět průserem. Objednávku jsme ale nezrušili a navzdory světový i domácí kritice recenzentů do toho šli. Po první session jsme si řekli, že tomu dáme ještě šanci. Po druhý session jsme si rěkli, že je to fakt nahovno (bugy, celková rozbitost hry, mrtvý město, komická jízda na motorkách, 30fps, nudnej systém levelováni a tak dále) ale aspoň jsme se utěšovali tim, že to můžeme hrát spolu ve dvou. No a po třetím hraní jsme to oba smazali z disku. Mě se to podařilo prodat za asi 600 korun měsíc po releasu a kámoš to neprodal doteď:D PS. Vim, že to dělalo jiný studio než Batmany.

    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Pokemon Go. Chytil sem Pikacu, de tam delat jeste neco zabavnejsiho?
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    DEEFHA: Trojku jsem nehrál, takže to nemůžu přímo srovnat, ale přinejmenším mi v jedničce nepřišlo že by byli až tak bullet-spongy nepřátelé a souboje typu Serious Sam, i díky meči, schopnostem hrdiny které postupně upgraduješ a tak. Typické arénové pasáže tam jsou, ale není o nich úplně celá hra a nejsou navržené tak blbě. Též jsem to opustil a nakonec mě asi původní Shadow Warior (kterého jsem poprvé hrál současně s tím) bavil víc, i když nějakou zábavu jsem si s tím rozhodně užil.

    Dvojce jsem se vyhnul protože mi tam z recenzí přišlo nějaké zásadní rozhodnutí vývojářů jako nesmírně blbé - už si nepamatuju co, ale má takové tušení že z toho udělali napůl looter shooter, což je zas žánr který vůbec nebaví mě.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PSY_CHAOTIC: A sakra. No, tak to jsem teda zvědavý :⁠-⁠\
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    DEEFHA: No musim říct, že momentálně mám rozehranou jedničku Shadow Warriora a ty arény tam jsou asi stejný jako v tý trojce (tu jsem nehrál). Což je pro mě mechanika, kterou u stříleček fakt nesnášim a tady s tím ještě nějak bojuju, ale taky jsem to na chvíli odložil. Většinou jsou to teda arény plný běžnej nepřátel, kterým kraluje nějakej miniboss, kterýho musíš sejmout, jinak pořád oživuje ty nižší nepřátele. Co jsem četl někde v recenzích, tak asi hlavní rozdíl mezi trojkou a předchozími díly je v tom, že v těch nižších máš meč a schopnosti, který hrajou docela důležitou roli. I na střední obtížnost to prostě jen s klasickejma zbraněma většinou neustřílim. Tak se obávám, že za mě tady brzo ta jednička skončí..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam