• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Elex 2 - strašnej paskvil. S nostalgií vzpomínám na sérii Gothic. První Risen byl taky fajn. Pak se to nějak zlomilo. Ještě první Elex mě pak začal i docela bavit postupem času, ale ve dvojce mám odehráno skoro 10h a je to čim dál horší. Spíš to zatim uložim k ledu. Prázdnej svět, slabá grafika, nezajímavý postavy, spousta bugů a nejlepší jsou takový ty wtf momenty, kdy se spustí animace k dalšímu questu ala přepad + novej nepřítel a v půlce animace si společník vzpomene, že kdesi támhle za půlkou mapy potřebuje s něčim pomoct, jestli půjdu s ním. To není ani vtipný, ale spíš zoufalý...
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TRAGED: Třeba se k tomu někdy prokoušu. Ale teď si radši za čtrnáct dnů dám ten remaster prvních tří dílů na Steam Decku :⁠-⁠)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DEEFHA: Angel of Darkness byla sveho casu uplne nejvic technicky pokrocila PC hra, napechovana poslednima vykrikama dostupnycj grafickych technologii.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Nejsem si tím ještě stoprocentně jistý, ale nakonec to asi dopadne tak, že aspoň pro tuhle chvíli vzdávám Tomb Raider: The Last Revelation. Mám dohranou poslední trilogii i tu předtím (Legend / Anniversary / Underworld), původní trilogie vychází v únoru remasterovaná, takže jsem si řekl, že si doplním vzdělání a dám si Last Revelation / Chronicles / Angel of Darkness, který jsem nikdy nehrál. No a teda asi to tak i zůstane.

    Rozehrál jsem na Dreamcastu, protože oproti verzi na PS1 je to v podstatě port z PC navíc s dynamickými stíny a lepším osvětlením. To je sice všechno pravda a fakt to na Dreamcastu vypadá moc pěkně... No ale hrát se to nedá. Nevím, jestli za to může Dreamcast ovladač, který mi prostě nikdy neseděl, nebo absence druhého analogu, která je u tohohle typu hry prostě opravdu trestuhodná... Nebo divná kamera, která většinu času dělá schválnosti... Nebo masivní propojené levely, mezi kterými musíte přenášet relikty a otevírat další a další dveře na úplně druhém konci zase jiného levelu... Nebo bugy, které opravdu hodně znesnadňují hladký průchod...

    Jako já vím, že všechno tohle k prvním dílům Tomb Raidera vlastně patří. No ale když jsem zjistil, že v tom mám už osm hodin a jsem asi tak ve čtvrtině hry... Takže ne, tohle prostě nedávám a radši ten čas věnuju něčemu jinému. Ještě jsem se letmo mrknul, jak vypadá Chronicles, ale je to zjevně ten samý engine se všemi neduhy, na které jsem narazil. Vypadá to, že tyhle díly mi prostě zůstanou navždy utajeny.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    JUNGLER: Ja zacal s AC IV, tim piratskym, a moc me to bavilo. To ze se snazim zabijet anonymni pitomce v uniformach mi vcelku sedelo na to, ze hraju za pirata a vypadalo to krasne. Plus ty namorni souboje. Ale je to asni jediny AC, ktery muzu doporucit, samozrejme s tim, ze hrac bude ignorovat ultra dementni DLC Freedom cry.
    Jako druhy jsem zkusil treti dil a z misi typu "zabij zleho pekare, ktery nechce dal chudym detem chleba zadarmo" mi bylo normalne na bliti. Nevim co za dementy to vymejsli.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Assassins Creed Origins. Můj další pokus s touto serií. Zkoušel jsem kdysi jedničku a dvojku, ani jednu jsem nedohrál. Před nějakým časem jsem zkusil Origins a po třech hodinách to odložil, že je to nuda a teď jsem si řekl, že jsem tomu přece nedal skoro vůbec šanci a všude to všichni tak brutálně chválí, tak jsem se rozhodl kousnout a vrhnul se do toho pořádně a narval do něj dalších 17 hodin. Nemám po grafické stránce moc srovnání s ostatníma moderníma hrama, protože poslední dobou jsem hrál hry typu Spellcross, Jagged alliance 2 apod. Musím ale říct, že grafika na ultra nastavení je naprosto epesní, pyramidy krásně zpracovaný a celý je to fakt brutálně fancy. Ale celá ta hra mi přijde herně strašně dementní. Je tam milion epizodních postaviček, které člověka vlastně vůbec nezajímají. Jsou tam asi 3 druhy questů, který se točí furt dokola a Bayek je takovej Mirek Dušín, co jen tak mimochodem na potkání podřízne krk každýmu chudákovi odvedenýmu vojákovi, kterýho potká. Na hard obtížnost není problém pohodlně podřezat osazenstvo zatraceně veliký pevnosti, protože ti odvedenci chudáci jsou navíc totálně slepí a když už náhodou spustí alarm, tak je prostě Bayek umlátí palicí. Trochu osvěžení byla krátká vsuvka za tu jeho holku ale to bylo hned pryč a zase zpět k Mirku Dušínovi a donekonečna opakovanýmu podřezávání dalších tupých odvedenců.
    Další pokus s Assassins creed? Ne děkuji, zase si hodně dlouho o UBI neopřu ani kolo.
    Jako přes kopírák to mám s FarCry, zkoušel jsem jedničku a dvojku. Ani jednu nedohrál a dalším pokusům dlouhodobě odolávám až na jednu výjimku která ve mě ještě víc vzbuzuje další hate proti Ubisoftu.
    UBI považuju za vzorek toho nejhoršího co v současné době v herním průmyslu lze najít. Nedokážu jim odpustit, že i když jsem si podruhé poctivě koupil Far Cry Blood dragon, tak mi prostě neumožní ho znovu po letech pořádně hrát kvůli dementní snaze hry připojit se na neexistující server pokaždé když člověk vleze do menu. A warez se mi do počítače tahat nechce.
    Kurva nesnáším ubishit!
    Omlouvám se, ale potřeboval jsem ten můj hate někde ventilovat :D
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Resident Evil Village. Grafika uzasna. Herne zatim sracka a zklamani. Po Evil Within 2 na me tohle pusobi jako pycarna, kde 60% casu koukam na filmecky a zbytek doby hraju hru, ktera nema combat, ale je spise running simulator. I sebeposranejsi enemak je mega bullet sponge. I pitoma krysa by tady sezrala minimalne zasobnik a pul. Vypalim enemakovi do hlavy 3 za sebou, reakce naprosto nulova. Ani jej to nezbrzdi, neotrese se, proste nic. Proc se vubec obtezovat davat hraci tu pistoli, kdyz jeji efekt je nula nula nic? Prijdu si, jako bych hral s airsoftkou. Po EW2 je tohle po te herni strance zatim hrozne hovno :(
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Shinobi 1989 - 35 let od uvedení na trh

    AVATAR
    AVATAR --- ---
    GIOMIKY: eh, ja to solo dohral na zx spectrum nakych tricet let zpet :)
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Renegade 1987 - hra minimálně pro dva. Samostatně je tam instant odchod na podlahu do pár vteřin.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Atomic Heart
    strasny. proste strasny. nechapu tu glorifikaci. je to zplacanina nehrubsiho radu. ten sovestky blahobyt je tak priserne tupa konstrukce ze z toho proste kvetu. herne... tech tupejch cutscen. nechte me hrat! boj je tupy, prostredi je tupe, a hrdina k tomu naprosto sedi. nejradeji bych ho svrhnul horiciho do propasti po treti vete.
    nekoho bavil dishonored a bioshock tak to zkusil na rusky zpusob. ale ten rozdil je uplne priserny, je to jako kdyz shlednete originalni disneyovsky animak a nasledne to porovnate s neumele namalovanym kacerem donaldem na cirkusacke maringotce na matejsky z devadesatek. peklo peklo, nic nez sovetske peklo. a z ty hnusny architektury a totalne klasicky rusky nevkusneho kycoveho vizualu se mi proste dela fyzicky zle. mam sto chuti pozadat o refund a to to mam zadarmo z xbox passu.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Exolon. Never Ever.

    HAVANA
    HAVANA --- ---
    VON_GILOTINE: Bohužel s těma ziplajnama to bylo nedotazeny.. Protože to byl tak ultimatni op prostředek, že všechny ostatní ztratili smysl..kdyby šli třeba jen stavit z místa kde je dálnice směr stanice bez spojení nebo tak něco :(
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    HAVANA: totalne... a o dalnicich mi nemluv, pracne sem je vsude postavil aby se mi pak treba nejak zpristupnila nejaka sekce community made ziplines a ja se zastydel ze me to samotnehonenapadlo..

    A presne.. no tak jeste vratim tohle petihvezdickero kdyz uz to mam po zoatecni ceste...

    A pizza, hlavne to dorucovani pizzy
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    VON_GILOTINE: Já postavil víceméně kompletní dálnici na svoji mapě, abych o pár desítek minut pozdějc zjistil, že když všude udělám zipliny, dálnici už nikdy nebudu potřebovat))

    Ale jinak mě to bavilo hodně...takovej ten typ hry, kdy si říkáš wtf is this? Vlastně ti ty jednotlivý věci přijdou úplně debilní, ale celkově to je tak strašně dobře udělaný (graficky ale hlavně gameplayove), že se přistihnes u klasickyho "ještě dodělám tuhle zakázku, pac to mám kousek po cestě " a jdu spát...ve tři ráno
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Chef Life: A restauratan simulatar
    jako ja mam ty ruzne tycoony, time managementy atd fakt hodne rad. at uz je to stardew valley, anno, tropico, dokonce i proto-soft-pornove 7 Sins jsem dohral do konce a bavil se u toho, divne hry, to ja rad.
    ale co ma bejt himbajs tohle? kde to nabralo ta hodnoceni? vzdyt je to tupa mobilovka. ovladani na vas hulaka "vem si gamepad, ty pc nulo!". pohyb po kuchyni je jako plavani v mixu medu a ropy. veskere vareni sestava z QTE eventu. vylepsovani receptu probiha stylem "dej tam sul pozdejc". jedine co technicky ovlivnujete je jak to zradlo naflakate na talir aka kostka-ve-skluzu.
    spousta otravnych cinnosti ktere jsou zcela zjevne navrzene tak aby vas otravovali a vy se je snazili co nejrychlejc prevest na podrizene.
    objednavkovy system funguje na principu "nas vsetec presne vi kolik lidi zitra prijde, takze bude lepsi kdyz budou rohlicky obzvlaste vypecene".
    podle popisu jsem cekal div ne restauracni rpg, dostal jsem lacinou mobilovku v grafice sims 4, nezabavnou, otravnou a neskutecne tupou.
    na trikrat jsem se pokusil si ji oblibit. a nepovedlo se to zjevne jenom me, steam mi uznal refund i kdyz jsem nasobne prekrocil dve odehrane hodiny.
    pripadam si jako by me slibili pc/konzolovou Hogwarts Legacy, abych nasledne dostal Harry Potter: Hogwarts mystery z google play.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    SNOO: je to takovx meta, zamerne te to prestrelenim stabdardnich mechanik nuti k divnym pocitum. Stejne jako absurdni multifinale pribehu.
    Mne skutecne bavilo vymyslet jak stihnout ty nejtezsi deliveries. Byl to pro me osvezujici koncept. Bavilo me jak perfektne je to provibrovane s kazdym tukem ovladace v zavislosti na tom kolik si toho na sebe nalozim. Bavilo me nachazet lepsi mosty nebo jine utility od online hracu.
    Naprosto rozumim pokud to nekoho sere.

    Ta hra si dala za ukol vytocit jak intouse tak causal hrace. To ocenuji.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Might and Magic VI: The Mandate of Heaven

    jednoduše moc dlouhý

    Možná se k tomu ještě vrátím a zkusím dojet někam dál, ale podle návodu jsem tak možná v půlce, a už je to prostě moc.
    Hrozně se mi ta hra líbí atmosférou, grafikou, zvukama, hudbou... Když to člověk poprvý zapne a objeví se v New Sorpigalu, tak to je trošku jako jet někam na dovolenou.

    Ta fáze objevování světa a po pár levelech na začátku i docela rychlého levlování postav, zlepšování se, shánění lepšího vybavení, promotion questů... Ta je super.

    Ale pak začne midgame, kdy je většina mapy objevená, většina postav má nějaké skilly na master úrovni, výzbroj a výstroj není nejhorší, černé lektvary jednorázově zvyšující vlastnosti jsou vypité... Ale následují obří dungeony se snad stovkami monster, spousta levlování před tím než se člověk dopracuje k endgame fázi (aspoň pokud jste to už jednou nehráli nebo nejedete striktně podle návodu), a koncentrace nových věcí k objevování se zásadně sníží. A já jsem nějak ztratil vůli se snažit tuhle fázi protlačit.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    SNOO: Prostě ti to asi jako hra celkově nesedlo, tim bych se asi netrápil a nemarnil u toho dál čas ;) Já už se taky snažim tohle neřešit, čas je drahocenej a her a jiný možný činnosti je tolik.

    Co jsem tak z reakcí na tuhle hru vysledoval, tak ti buď fakt sedne a pak následuje absolutní hodnocení anebo přesně naopak. Je to prostě taková divná, zvláštní hra. Pokud člověk preferuje klasický žánrově jasně zařaditelný hry, tak Death Stranding asi po chvíli znechuceně vypne a naopak pokud tě baví zvláštní, originální hry, tak to dojedeš nadšeně do konce.

    Já patřím asi spíš do druhý skupiny a Death Stranding byl pro mě fakt zážitek, nemohl jsem se od toho odtrhnout. Ty tvoje negativa jako negativa potom moc nevnímám. Jízdní model mi nepřišel nějak hroznej, určitě mnohem lepší než ten debilní závod z Mafie, kvůli kterýmu jsem ji odinstaloval. A repetetivnost je dneska u většiny her a myslím, že v mnohem větším měřítku :) Stačí zmínit třeba Ubisoft :D Příběh je divnej, ale dokáže zaujmout, pohltit. Z posledních her, co jsem hrál nebo co mám rozehraný, příběh skoro moc nikde nevnímám, většinou taková nuda šeď.

    Po těch mnoha letech hraní prostě asi ocenim větší míru originality a divnosti, než pořád hrát ty stejný diablovky, doomovky, rpg, ad. který působí jedno jako druhý, příběh je vrchol trapnosti...ale beru, že dost lidí to má naopak a je radši za ty klasiky :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SNOO: Boss fighty v závěrečný třetině hry jsou fun, příběh se stane ještě víc kojima a tak...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam