• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    Vyfoť a sdílej fotku (popř. aspoň popis) bosse/questu/puzzle ze hry, ve které jsi se zasekl tak, že jsi jí musel odinstalovat nebo se na to chystáš hned, jak zmizí rudá mlha před očima + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin jsi v ní utopil.

    Klub pro borce: [Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]

    Nerad bych, aby se to tu zvrhávalo v urážení (páč loseři jsou apriori všichni, kdo sem přispívají:)!
    Je to spíš o přiznání chyby/slabý chvilky/nedostatku trpělivosti. Následná konstruktivní/věcná debata je naopak vítána.

    Přiznání nebo aspoň hru, o kterou se jedná dávejte prosím tučně. Ať je to aspoň malinko odlišený od ostatní debaty.

    Díky a enjoy!
    rozbalit záhlaví
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    ELHO_CID: Tomu bych i věřil :D
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    PSY_CHAOTIC: hraju teď Need for Speed Unbound a má to lepší příběh, než cokoli že série Assassins Creed. 😂
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    PSY_CHAOTIC: Far Cry 3,4,5 a New Dawn měly imho dobrej příběh/lore. O šestce je škoda mluvit. Propálit potenciál Giancarla Esposita na takovým béčku...
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    ELHO_CID: Ubisoft celkově neumí příběhy. Ve většině jejich her mi to přijde jak vygenerovaný AI, někdy i horší. Asi si ani nevzpomínám, zda jsem někdy hrál nějakou hru od Ubisoftu, co by měla zajímavější příběh. Možná nějaký ty starší assassíni, ty jsem nehrál. Origins jsem dohrál, ale spíš jsem si užíval to prostředí a průzkum, asi taková ideální hra na pohodu, když se mi nechce nic řešit, nervovat se u těžkejch soubojů a zase chci něco víc než jen walking simulator. Následující Odyssey mi už přišel horší. Prostředí bylo dost stereotypní, zbytečně velká mapa, když to bylo pořád to samý a DLC neskutečně tragický. Tak debilní příběh, co byl ve Fate of Atlantis, jsem dlouho nezažil. A i z toho důvodu jsem to vzdal. To snad i ten Doom má lepší :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    ERRTU: Black flag bylo super. Sice bych to zvládnul bez ty assasins omáčky okolo, jakože ve stylu chudej typek se prokousava nahoru a stává se slavnym piratem, ale ten setup a lode a všechno bylo fajn
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    JUNGLER: Tyhle launchery jsou zlo. BattleNet a Origin a kdovi co jeste. Ja mam Legends na Xboxu, jedna z vyhod konzole je, ze launchery z principu nema.
    ERRTU: Black Flag byl prvni AC, co jsem zkusil a uzil jsem si to. Zkusil jsem i jine dily, starsi a novejsi, nektere i dohral, ale posledni, co jsem ve sleve koupil byl Origins. Jeste jsem se tim neprokousal, nevim, jestli prokousu. Egypt hezky, ale ta hra nema pribeh, co by me zaujal.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    HAVANA: ac serie me ztratila po black flag. zkusil jsem unity a syndicate a po dvou trech vecerech uz jsem to nezapnul. u syndicate me hrozne stvalo to prepinani mezi sourozenci, unity bylo rozbite a porouchane v podstate presne jako francie v tech casech.
    dalsi dily uz jsem ani nezkousel. tyhle stokrat zrotovane a zrecyklovane zombie proste nestoji za ten cas.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    ELHO_CID: Jo Raiman Origins jsme nedávno dohráli s dětma. Ten je taky dobrej. Pak jsme se vrhli na Rayman Legends a tam mě zase začali srát s tím jejich launcherem. Ale jo hopsačky dělat umí. Tím pádem by pro svět bylo lepší, kdyby lidi co tam dělají hopsačky šli dělat pro někoho jiného.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    JUNGLER: V tomhle se shodnem, ale ještě bych vzal na milost Raymana a možná i Fenyx.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    PSY_CHAOTIC: Já na tom mám prave rád tu repetitivnost...proste si k tomu na hodku dve sednua vypnu.

    Ted sem to nainstaloval asi po dvou letech zase ;))
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    HAVANA: Já jsem asi jeden z mála, komu nesednul ani division. Kvůli čemu ještě občas vezmu na milost assassíny nebo far cry je ta mapa a že mě baví objevovat zajímavý místa. U division to bylo pořád město na jedno brdo, nijak zajímavý. A nejvíc to u mě zabil fakt, že se to tváří jako serioznější vojenská akce a pak tam na vyšší obtížnost i do základního vojáka musíš nasypat pomalu celej zásobník. Nebo aspon mně se to tam běžně stávalo a strašně mě to sralo. Z far cry jsem dohrál všechny díly kromě toho posledního viz níže, už to letělo i z disku.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    zkoušel jsem i některý assasins creedy... jako graficky hezký ale i když jsem to tlačil na sílu, tak jsem prostě dýl než 10 hodin nevydržel... v Origins jsem si prohlídl pyramidy, vyšplhal se na špičku... pokoukal... pěkný... uninstall :D
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Jako fakt jediný co me baví je division, který sice jede podle uplne stejnyho mustru jako ostatní hry a je to v podstate jen grindovacka, ale jak je to priznany, tak mi to dává smysl...plus samozrejme gameplay je dobrej
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    HAVANA: Ubisoft je agregátor všeho nejhoršího co se kdy v herním průmyslu nastřádalo. Už mnoho let je programově ignoruju s nečetnými jedinými výjimkami: Far Cry 3: Blood dragon, South park hry a možná mě teď trochu láká ten Prince of Persia nejnovější, kterýmu teď zařízli studio. Tak snad se ty lidi chytnou za nos a půjdou tvořit do nějaký normální firmy.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Far cry 6 (nebo nevim, proste to na "Kube")..
    ja ty hry od ubisoftu asi fakt nemuzu hrat (s vyjimkou division). repetitvni, nezabavny, postavy uplne retardovany..plus to jejich pojeti sveta, kde vsude neco je, takze pul minuty chuze od base campu je camp vojaku...achjo...na druhou stranu, vydrzel sem to hrat dyl nez AC: Valhalla
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Vzdávám Sniper Ghost Warrior Contracts . Ta hra je prostě špatná. Sérii Sniper Ghost Warrior jsem vždycky vnímal jako takový horší béčko a otloukánka vůči lepšímu Sniper Elite. Dohrál jsem snad asi jen jedničku. Contracts působilo na pohled lépe, ale je to jen naleštěný pozlátko. Ve výsledku jen co mise, to rozlehlá statická mapa, takový to klasický open world pískoviště, co má do nějaký reality daleko. Snajprování je chvíli zábavný, ale i na nejtěžší obtížnost chvílema až legračně snadný. Do této chvíle ještě dejme tomu, ale finálně to zabíjí šílený bugy. To, že zastřelení vojáci různě levitujou a kolikrát si je člověk na dálku splete s živym vojákem, dejme tomu. To, že kolikrát nemůžu zaměřit snipera na větší dálku, protože má kolem sebe úzký zábradlí, to už trochu nasere. Ale když v jedný misi chvíli před koncem spáchá sebevraždu týpek, co je jako hlavní cíl? Co to do háje jako je?? To už ani neni vtipný. No nic, unistall a jdu si spravit chut čtvrtým dílem Sniper Elite.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Crime Boss: Rockay City

    uf teda ani nekolika hodinach jsem furt jeste nepochopil co to hraju. nejvic mi to prislo jako krizenec payday a starych gang land nebo city of gangsters... uz uvodni scena kdy danny trejo jede na serfu (danny trejo! na serfu!! danny trejo!!!! na serfu!!!!! tyvole co dal? jason statham v uniforme japonsky skolacky? wtf???) me varovala v jakem levelu se nachazime. cutsceny absolutni chaos. netusim kdo je kdo, o co komu jde, kdo jsem ja, o co jde nam krom toho obarvit mapu na modro. imho si ty slavne tvare mohli fakt odpustit... naprosto se ve hre ztracim. pritom ta kombinace strategicke mapy a naslednyho realtime plneni misi je lety provereny funkcni koncept. tady ale ty jednotlive slozky nez ze by se skladaly a kombinovaly dohromady, o sebe spis zakopavaji a vzajeme do sebe nevrle strkaji jako skupina zebraku ktera stoji pred chlapem ktery ma jednu jedinou bankovku a premysli komu ji da.

    mise jako takove: ja moc rad fps kdy muzu velet companionum primo. arma pres petset hodin. brothers in arms jsem dohral celou serii. stare freedom fighters mam prolezle do posledniho koutku. a vietcong, ten zlaty vietcong pratele... dokonce i s line of sight vietnam jsem mel desetkrat tolik trpelivosti nez zbytek sveta.
    ale tady? je hezky ze muzu posilat sve tri poskoky aby sejmuli strazneho, vybrali sejf, sli za mnou, zustali na miste atd... ale proc kurva nemuzu urcit KTERY z nich neco udela? pozicovat je? ty stuj tady ty tady. ne, tupa skolni druzina na prochazce, drzi se za provazek a umi z nej jen na chvilku nekam odbehnout. to ze pacifikuji strazneho dva metry primo pred zraky jeho kolegy a ten nehne brvou, no tak se trochu kockujou no, to uz me snad ani nezarazi. a muj kolega si pak v klidu stoupne nad svazaneho strazneho, vesele se zubi na druheho o dva metry dal a vyckava jestli po nem zas nebudu neco chtit. kamery se nekdy rozhodnou ze je nevidi, jindy je vytusi za sedmero horama a rekama. s touhle kombinaci se stava ticha akce naprosto nerealnou.

    priznavam se bez muceni za na vyzkouseni mutliplayeru sem proste ztratil odvahu.

    strasne bych chtel najit neco. strasne nerad takhle picuju do ceske hry. umime tvorit klenoty, zarive diamanty ktere obdivuje svet. ale ne vzdy ta transformace uhliku dopadne podle planu a obcas z toho holt vypadne briketa misto drahokamu. skoda.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    ELHO_CID: Mimochodem, to ze je ta grafika realisticka jsem napsal blbe. Ted jsem koukal na video na Youtube kde nekdo analyzoval svetlo ve hre a proc nevypada realisticky. Proste to nevypda jako spravny raytracing. A vyslo mu z toho, ze autori svetelne zdroje do prostredi rozestaveli jako filmari, proste jako kdyby tu scenu nasvitili pro Spielberga, akorat tam ty reflektory videt nejsou. Proto Indyho kloubouk nevrha spravny stin, proste proto, ze v podobne scene ve filmu by tam taky stal typek, co bude osvetlovat ksicht Harrisona Forda, aby to vypadalo dobre. Je to proste dokonale vypiplana videoherni adaptace akcniho blockbusteru z doby pred CGI.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    ERRTU: Mam pocit, ze s Indym maji problem lidi, co od toho ocekavaji neco, co uz znaji. Ta hra je v mnoha ohledech hodne originalni.
    Pro me je zasadni, ze se ji dari skvele vystihnout dojem, ktery ma clovek z Indiana Jones filmu. Je to vlastne blbost, ale skvele to vypada a kdyz nad tim konzument moc nerozumuje, tak je to skvela zabava.
    Ja chapu, ze ta krasna realisticka grafika nekoho svede k ocekavani, ze tam budou i realisticky herni mechaniky. A ony fakt nejsou. Ale nejsou tam presne v duchu tech starych filmu.
    Ja to dal hltam, 30h+ a furt plnim dalsi skvele napsany a udelany side questy.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    ERRTU: Ten příměr k domu je trefný, i když jsem se snažil svou kritiku formulovat jemněji, protože chápu, že se spoustě lidem hra líbila. Na Indyho jsem se těšil. Machine Games dělali posledního Wolfensteina a u těch her jsem se hodně bavil. Z toho důvodu jsem u Indiana Jonese marně čekal, kdy TO přijde, o celých 5 hodin déle než ty :D. Co se Stalkera 2 týče, tam se řídím stejnou strategií jako u CP2077. To znamená: Hra bude jistě rozbitá, počkám si na recenze. Vyjdou první recenze, hra je rozbitá. Aha, je to rozbité, vyčkám, jestli to opraví. U Cyberpunku se mi to vyplatilo, dohrál jsem teprve nedávno a hru jsem si velmi užil.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    HANOUCH: bratre! akorat sem si po vcerejsi seanci rikal ze sem napisu neco podobneho :D vydrzel jsem teda jen pet hodin. prijde mi ze ta hra netusi cim chce byt. je to rubacka? je to akcni adventura? je to rpg? sama hra netusi. vsechno mi tam prijde tak nejak napul, nedotazeny, neoslovujici, polystyrenovy... jak zatepleny barak s hezkou fasadou ale chodby s omlacenou omitkou pochcany od psu, v koutech potkani, sviti kazde treti svetlo, a ve sklepe neco tece ze zdi.
    takovy indiana jones: skulls & bones. jedine za co priznam bod je prostredi. ale jinak jsem se nebyl absolutne sto do ty hry ponorit.

    spacham jeste vetsi herezi: uplne stejnej problem jsem mel se stalkerem 2! ale tam jsem nejak po hodine dvou prozrel a draplo me to, pokousavam se tim a bavi me to.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam