• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    Vyfoť a sdílej fotku (popř. aspoň popis) bosse/questu/puzzle ze hry, ve které jsi se zasekl tak, že jsi jí musel odinstalovat nebo se na to chystáš hned, jak zmizí rudá mlha před očima + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin jsi v ní utopil.

    Klub pro borce: [Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]

    Nerad bych, aby se to tu zvrhávalo v urážení (páč loseři jsou apriori všichni, kdo sem přispívají:)!
    Je to spíš o přiznání chyby/slabý chvilky/nedostatku trpělivosti. Následná konstruktivní/věcná debata je naopak vítána.

    Přiznání nebo aspoň hru, o kterou se jedná dávejte prosím tučně. Ať je to aspoň malinko odlišený od ostatní debaty.

    Díky a enjoy!
    rozbalit záhlaví
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    ERRTU: Mam pocit, ze s Indym maji problem lidi, co od toho ocekavaji neco, co uz znaji. Ta hra je v mnoha ohledech hodne originalni.
    Pro me je zasadni, ze se ji dari skvele vystihnout dojem, ktery ma clovek z Indiana Jones filmu. Je to vlastne blbost, ale skvele to vypada a kdyz nad tim konzument moc nerozumuje, tak je to skvela zabava.
    Ja chapu, ze ta krasna realisticka grafika nekoho svede k ocekavani, ze tam budou i realisticky herni mechaniky. A ony fakt nejsou. Ale nejsou tam presne v duchu tech starych filmu.
    Ja to dal hltam, 30h+ a furt plnim dalsi skvele napsany a udelany side questy.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    ERRTU: Ten příměr k domu je trefný, i když jsem se snažil svou kritiku formulovat jemněji, protože chápu, že se spoustě lidem hra líbila. Na Indyho jsem se těšil. Machine Games dělali posledního Wolfensteina a u těch her jsem se hodně bavil. Z toho důvodu jsem u Indiana Jonese marně čekal, kdy TO přijde, o celých 5 hodin déle než ty :D. Co se Stalkera 2 týče, tam se řídím stejnou strategií jako u CP2077. To znamená: Hra bude jistě rozbitá, počkám si na recenze. Vyjdou první recenze, hra je rozbitá. Aha, je to rozbité, vyčkám, jestli to opraví. U Cyberpunku se mi to vyplatilo, dohrál jsem teprve nedávno a hru jsem si velmi užil.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    HANOUCH: bratre! akorat sem si po vcerejsi seanci rikal ze sem napisu neco podobneho :D vydrzel jsem teda jen pet hodin. prijde mi ze ta hra netusi cim chce byt. je to rubacka? je to akcni adventura? je to rpg? sama hra netusi. vsechno mi tam prijde tak nejak napul, nedotazeny, neoslovujici, polystyrenovy... jak zatepleny barak s hezkou fasadou ale chodby s omlacenou omitkou pochcany od psu, v koutech potkani, sviti kazde treti svetlo, a ve sklepe neco tece ze zdi.
    takovy indiana jones: skulls & bones. jedine za co priznam bod je prostredi. ale jinak jsem se nebyl absolutne sto do ty hry ponorit.

    spacham jeste vetsi herezi: uplne stejnej problem jsem mel se stalkerem 2! ale tam jsem nejak po hodine dvou prozrel a draplo me to, pokousavam se tim a bavi me to.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    ELHO_CID: Jsem rád, že sis našel způsob, jak si hru užít, ale mě bohužel nijak neoslovila. Přišlo mi, že je nudná, nezáživná a plná nelogických momentů. Bacha spoilery:
    Například plížím se po lešení, ze dvou metrů na mě zírá německý ovčák a ani neštěkne. Nebo otevřu za hromového rachotu kašnu přímo pod nosem ozbrojených squadristů a nikdo to neřeší. A to se ani nezmiňuji o NPC jeptiškách, které dokola opakují to samé ve stylu legendárního „Mornin’! Nice day for fishing, ain’t it? Hu-ha!“. To a další detaily mi mimo jiné znemožnily se do hry nějak víc ponořit a celkově si ji užít.

    Skončil jsem krátce v podzemí za kašnou. Rady a porady Indyho crush mě už jen dorazily.
    Dal jsem tomu poctivých 10 hodin, zkoušel jsem to hrát jak stealth stylem, tak přímočaře s bičem, pěstmi i střelbou. Jediné, co mě bavilo, bylo luštění hádanek, ale jinak mě ta hra prostě nechytla. Pro mě 2/5.

    Nicméně, jak jsem psal už dříve – každý máme svůj vkus. Indiana Jones mě osobně minul, ale díky bohu, že už nejsou devadesátky a je tolik her, že se člověk nemusí nutit do něčeho, co mu nesedí. :)
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    HANOUCH: Jak delako ses dostal? Ja uz jsem v Thajsku. Za me je to jednoznacne 5/5 a jedna z nejlepsich akcnich adventur co jsem hral. Samozrejme pokud se to pokousis hrat jako Assassin Creed, tak to moc nefunguje. Ta hra ma vlastni pravidla.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    Vážení přátelé, chápu, že většina z vás bude při čtení následujících řádků nesouhlasně kroutit hlavou a někteří z vás mě počastujete mínusem. Slovy Václava Klause: Dnes šel z disku prázdný a falešný. Indiana Jones and The Great Circle. Odehráno mám cca 10 hodin. Původní filmy mám ve velké úctě, na hru jsem se těšil od jejího oznámení. Nicméně přišlo velké zklamání.

    Kdybych měl začít těmi pár pozitivy, tak je to rozhodně model postav, příběh a design levelů. Bohužel do skvělých kulis orámovaných epickými cut scénami tvůrci zasadili nemastnou neslanou hru plnou prazvláštních herních mechanismů, které jako celek vůbec nefungují. Hru jsem hrál na PC ve 4K na středně vyšší detaily podle instrukcí k grafické kartě 4070 Ti, které jsem si dohledal na internetu. Problémy s výkonem hry jsem neměl téměř žádné.

    Teď k negativům:
    Stealth aspekt hry je prazvláštní, triggery nepřátel nedomyšlené. Možnost sbírat a schovávat těla nepřátel mi přišla jako naprosto nevyužitá. Co se hádanek týče, hádanky by byly i zábavné, kdyby je nevyspoileroval buď sám Indy, nebo spřízněné NPC. Možnost této nápovědy vypnout nelze. Vynucené automatické přepínání z první na třetí osobu považuji take za celkem iritující. Dungeony trpí extrémní linearitou, což výrazně omezovalo možnosti průzkumu. Interakce s prostředím působily nedotaženě a náhodně. Mechaniky jako šplhání nebo používání biče byly implementovány nekonzistentně, což vedlo k další frustraci.

    Suma sumárum, Indy prostě nebyl šálkem mého čaje. Jsem rád, že jsem využil možnosti instalovat hru přes synův Game Pass a nekoupil si ji na Steamu, jak jsem měl původně v plánu. Inu, tisíc lidí, tisíc chutí.
    ENDER
    ENDER --- ---
    GAARQ: Zrovna ho potreti hraju (poprvy bez datadisku, podruhy komplet a ted taky full). Souhlasim, ze casovy press je brutalni, uz mi chybi jen 2 kosticky do avatar projectu, takze je mozny, ze pojedu znova.
    Moje zakladni chyba je spatna posloupnost staveni baze a nedotatek engineeru (mel jsem hrozne dlouho jen dva).
    Dneska pojedu dalsi kolo tak jsem zvedavej, jestli nebudu zacinat od zacatku. Hraju na 2. nejvyssi obtiznost.
    GAARQ
    GAARQ --- ---
    zlákán XCOM enemy unknown (ta nová verze z 2012) jsem si pořídil i XCOM 2 (včetně déelcéček). a včera jsem to po osmi letech definitivně vzdal a šlo to z disku. never more.

    jen jednou jsem to i vyhrál, na nejnižší obtížnosti, ale herní mechanizmus se natolik změnil oproti jedničce, že to byl opruz a ne hra. jakákoli vyšší obtížnost a šel jsem do kopru spíš dřív než později.

    i) mapy jako rébusy - splnění mise rovná se nalezení jednoho jediného možného sledu kroků. to ani v původním X-COM 2 (terror from the deep) to nebyla procházka růžovým sadem, mise byly náročné a dlouhé, ale byla tam jistí taktická volnost. tady ani boha a k tomu přehulení protivníci a neschopní vlastní lidé. takový masakr jsem nežral ani v terror from the deep a že tam kapali hoši jak na běžícím páse (především kvůli mozkům a humrům).

    ii) i na velké mapě nehorázný časový pres. pokud člověk neměl z prdele kliku, nic nestíhal a docela rychle zašel. a to věčné popolétávání byl také celkem nuda než zpestření.

    iii) spousta piškuntálií a nic pořádného, co by pomohlo. i terror from the deep mě štval výzkum vázaný na objevy a chycení nějakých emzáků, ale časem člověk dostal dobrý kvéry a lodě a začala to být zábava. tady tomu dali další level, takže člověk často vůbec netušil, na čem je a kam se vůbec může pohnout. příliš velký vliv náhody.

    jako grafika dobrý (ale až na novém predatoru jsem to byl schopen nějak rozjet, aby z toho nebyla slájdšou), některé herní prvky taky, ale celkově frustrace, frustrace a frustrace bez uspokojení. v terroru jsem si poslední misi užil, kombinace psí a vrtaček byl super gorefest, honička v poslední misi XCOM 2 byla obyčejná hokna bez uspokojení. jen jsem si pak říkal, uf, sláva, je to za mnou.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    ERRTU: Jo toho invalidního jezevčíka jsem taky nějak nepochopil a docela úspěšně jsem ho ignoroval. Co mě asi nasralo nejvíc a nakonec od toho dílu odradilo je to, že ty ani nemůžeš vzít a použít zbraně zabitých nepřátel! Jako wtf?? Přitom tohle je jedna z věcí, co mě u posledních dílů drželo. Ty možnosti, jaký zbraně si sebereš, využiješ nějaký stacionární a rozpoutáš co největší bordel. A ted FC6? Na jednu velkou základnu máš pár ubohejch kulometů. Sejmeš raketometčíka a stejně ti to je na dvě věci a jak tam najede pár tanků a vrtulník, tak si můžeš jít někam cvrnkat kuličky s těmi ubohými zbraněmi, co máš na začátku. Aneb geniální strategie Ubisoftu - co bylo nějak zábavný, to zničit, odstranit a hrát si na větší realitu s naprosto tupejma enemákama, tak určitě.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    PSY_CHAOTIC: i pres to ze jsem to zanesl sem a nakonec prece jen nejak dohral, tak za me je u fc6 nejvetsi problem v tom ze se samo fc6 nemuze rozhodnout, jestli je spis vaznejsi jako fc5 a john seed (jasne, alieni, testy-festy apod je ulitle ale hlavni linie a postavy s ni svazane, tudiz seeds family, je napsana imho pomerne seriozne, vazne a vcelku uveritelne) a nebo jestli chce byt fc new dawn, barevny a rozjuchany borderlands/madmax hybrid.
    nejvic to tluce do oci u companionu. invalidniho jezevcika? to jako fakt?
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Sw:outlast ps5 - jako psal jsem jeziskovi a veril ze to bude dobry … akorat ze vubec … predesilam ze mam v zelde totk pres 300h a nejsem na konci to jen tak btw nesrovnavam to ale takhle si predstavuju openworld …

    zacnu jak psal koudy v nextgen klubu hlavni hrdinkou - protivna pica jinak to popsat ani neumim fakt mi nesedi nicim je to plytka bezducha nudna jeste skareda postava ale dobre muze to byt subjektivni … grafika - jakoze coze? Jedu to ve vrr tzn nejlepsi grafika a 40fps (coz u gowu fungovalo bozsky) cekal jsem asi moc ale clovek kdyz je u vodopadu treba tak ma pred sebou blikajici cary nebo lepe usecky odnikud nikam … vlasy hlavni hrdinky jsou dost podobne … stromy se kyvou do vetru jak kdyby byl hurikan a vedle kytka se skoro nepohne mraky jsou nejaky blikajici grain rostliny vypousti cary jakoze vube nebo co no pruser jak mraky … tesil jsem se ze zaziju neco jako posledni gow a mozna lepsi ale tyvole tohle je hodno ps4 bez pro … opustene farmy co jsou po ceste maji uplne stejne orevreny kontejner s odpadkama uplne stejny bordel pred vchodem atd … side questy - nuda nuda sed sed nic vic se neda napsat … a je tam tuna dalsiho hnoje - napr .. jde hlidka a kdyz na jednoho poslu sveho mazlika ho okrast tak zustane stat!!! A ceka az ho mazlik okrade chvili se rozciluje a pak jde dal … takze kdyz nekoho chcete zastavit at jde kdykoliv kamkoliv tak ho staci okrast a stoji .. a stoji a ceka … a takovych picovin je tam faakt mraky … nejak to asi dohraju at se jezisek nezlobi ale tyvole to je skutekne nedodelana halda hnoje … a to jsem se TAK tesil … navic je to strasna kopirka cb2077 ale ta byla v dobe vydani oproti tomuto bez bugu … krysy visici ve vzduchu jezdici r2d2 roboti co jezdi vsude mozne vas zazdi v rohu pac nejde do nich zduchnout a oni maji svoji nakreslenou trasu jako zomg zomg zomg … a uz mi to dvakrat spadlo … asi bych mohl pokracovat dal a dal a je mi zle uz jenom z tohohle

    Ubi - stojis za upadkem her!
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Far Cry 6 - Tohle je asi fakt nejhorší díl série. Mám odehráno přes 10h a tak strašně mě to nebaví. Hlavní i vedlejší postavy už nejsou ani parodie, to je něco mimo hranice. Nezajímavej prázdnej svět, tam fakt nic neni a nic moc se neděje! A co je nejhorší, tak tohle je asi první díl série, kde mi přijde totálně odfláklý samotný střílení a provedení zbraně. Všechny vypadaj tak nějak stejně, podobný kapslíkovky, podobnej damage atd. Zbraně se náhodně nachází sem tam v nějaký truhle a hledání truhel či klíčů k nim je tortura sama o sobě. Nepřátele totálně dementní, likviduju je jak kachny na rybníku. Na nejtěžší obtížnost mám jen problém, když se spustí poplach, to naopak můžu rovnou načíst novou pozici, protože se jich tam objeví jak much a vydrží nesmysl. No nevim moc co Ubisoft zamýšlí, že se snaží nasrat i zbytek hráčů, co tomu dali ještě šanci? Byl bych teda dost nasranej, kdybych za tohle vypláz plnou cenu. Za ty necelý tři stovky mě to až tak moc nemrzí...
    FIELDMAN
    FIELDMAN --- ---
    ELHO_CID: Jestli jsi tam, kde bych to tipnul: Zkus položit tu světelnou kuličku. Bez ní skáče líp.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    FIELDMAN: Já tam zase spadl někam, odkud se nemůžu vyhrabat bez vylepšení skoku a vylepšení skoku je venku z té díry. Vždycky jsem měl za to, že správně udělané metroidvanie dovolí hráči dostat se někam, kde potřebuje nějakou novou schopnost, až když ji má. Za mě je ta hra trochu naleštěný bobek.
    FIELDMAN
    FIELDMAN --- ---
    Ori and The Blind Forest - https://www.orithegame.com/blind-forest/

    Miluju 2D skákačky a ještě víc, hrát je na šílenou obtížnost. Nejdřív jsem hrál a dohrál druhej díl (...and Will of the Wisp) a ten mě dokonale naplňoval v tom, jak skvěle vyváženej design vs. obtížnost to má. Ale ten první díl... Ouha. Snad poprvé jsem si pro test snížil obtížnost, ale zase ouha. I tak mi tam některý pasáže trvaly vyšší stovky pokusů a současněj zásek je po druhé stovce stále nepokořen (...jo, fakt jsem si dělal čárky).

    ...a ten bílej parchant furt vypadá jako by se ani nezadejchal. Aaaaaaaaaaaaaargh!!!!
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    ERRTU: Demo mě docela zaujalo, jako dítě jsem Robocopa taky hltal. Chtěl jsem to vyzkoušet s modem ve VR, protože ten pomalý pohyb a dusání k tomu sedí jako prdel na hrnec. Navíc klasické robocopovske zaměřování musí být ve VR naprostá pecka. Ale když tak čtu tvoje dojmy, radši ještě počkám, až ta věc spadne na jednociferné hodnoty v eurech.

    How awesome is Robocop Rogue City in VR?! (UEVR mod with 6DOF) - Meta Quest 3
    https://youtu.be/ZNMZzGFAngk
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    ERRTU: Sakra a já doufal, že to bude druhej Terminator: Resistance. No asi to i tak někdy zkusim.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    RoboCop: Rogue City. cca 5h.
    jsem jasna cilova skupina te hry. filmy jsem mel fakt rad. dokonce mam jeste nekde knizku od eda nahy. plastovou figurku jsem mel. ten film polozil zaklady moji lasky ke cyberpunk kulture, implantatum, otevrel mi dvere k budoucim shadow runum, w40k...
    tyvole ale tohle je fakt moc velky retro. tam uz fakt chybi jen aby odebrali mireni mysi. trikrat jsem to zkusil, trikrat jsem po po hodine a neco vypnul. nevim. exteriery jeste ujdou ale interiery a vubec mista kde se deje kyzena akce, jsou zajimave asi jako vcerejsi houska. ta kyzena akce ovsem znamena, ze dusam kupredu tupym koridorem a kosim tupe vetsinou staticky stojici nepratele kteri maji mene pudu sebezachovy nez lumik na herakovem dojezdu. nejake scanovani dukazu nebo "reseni" zlocinu coby sidequestu tuhle odtucnenou bezlepkovou sedou a nutricne chudou hmotu uz fakt nedokoreni. nechapu ten hype. nechapu to svetove nadseni. pro me jedno z nejvetsich zklamani. kupoval jsem ho za pulku a ted zodpovedne rikam s tou originalni cenou 50 ecek se nekdo tezce posral v neoprenu. i tech 20e ted na vanocnim gogu je ulet. pred patnacti lety by to slo po tydnu z regalu jrc do kosu lacinych cd her v tescu za dve stovky.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    JUNGLER: Nejlepší okamzik mafie je ve druhým dilu, kdy k tomu krysimu snitchovi prijedes na navstevu
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    JUNGLER: Ja si prave rikam :))
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    JUNGLER: Jaj koukám že jsem to blbec dal do špatnýho auditka :D
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Mafia: The City of Lost Heaven / 27 hodin / #dohrano
    Potom co vylezla ta definitivní edice jsem dospěl k tomu, že si chci Mafii znovu po letech zahrát a ideálně dojet příběh. Nikdy jsem jí předtím nedohrál. Skončil jsem myslím někde na letišti. No a ta definitivka se zdála být super volbou. To bych se ale nesměl před tím podívat na nějaký videa ze začátku hry. Ty změny, který udělali jenom na tom začátku mě totálně odradily a odmítal jsem to podpořit a definitivku nekoupil. Místo toho jsem si řekl, že radši dám starou dobrou původní verzi na Steam Decku. To byla trochu složitější akce protože rozjet to rozumně na Steam Decku chce trochu fidlení. Zvažoval jsem i hraní PS2 verze přes emulátor ale v nějakým rozhovoru Vávra řikal, že ta PS2 verze byla strašně osekaná. Nakonec se to ale podařilo a obyčejná PC verze makala na Steam Decku nádherně. Trochu situaci komplikovalo i to, že u PC verze vůbec nepočítali s gamepadem a tak bylo nutno přepínat rozložení kláves na setup v autě a setup bez auta. To jsem ale měl na dolním zadním pravým čudlu a velmi rychle jsem si na to zvykl.
    Jako hra je Mafie furt stejně skvělá. Je to občas těžký jak debil ale s využitím akcelerometru na míření se každá neřešitelná přestřelka dřív nebo později vyřešila. Story je perfektní a je krásně vidět kde všude se Vávra při psaní inspiroval. Odkazy jak na Godfathera tak na Scarface jsou nepřehlédnutelný. Teď teda asi počkám na nějakou slevu a dám si i dvojku.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam