RAINBOF: a zrovna pascal mel praci s pointrama dost neohrabanou oproti C a borlandi asm v pascalu byl lehounky voser v 32bitech (muselo se to prefixovat 'db 6x'... fun fact: to db se dodnes udrzelo v nazvu sousedniho klubu (
[db -1/0 @ slyším Alenky v říší <div>ů následovat stream do backdooru] )), ale jinak po tomdle kombu vlastne tesknim dodnes :)
uz si moc nevzpominam jak to bylo v C - myslim, ze v turbo C to jeste fungovalo, ale pri prechodu na borland (asi?) todle nativni prokladani c assemblerem nekde upadlo a uz se to muselo "lepit" zvlast, i.e. mit asm rutinu nekde v asm fajlu, tu prelozit zvlast a pak z C volat tudle vec? pro me total showstopper
nejvic zajimavy mi tenkrat pripadlo c-- ( heh, nasel sem to na
http://www.sheker.chat.ru/index_e.htm ) coz byl takovej mix asm a c:
void copyvirtualscreen()
{
@WAITVSYNC();
EDI=0;
ESI=#screen;
ECX=16000;
$rep
$movsd
}