• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOJAProgramovani 40+
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    VYHULENY_UFO: No já jsem si schválně dál pár her, který jsem si pamatoval z PC, a teda po zvukový stránce byla Amiga něco naprosto neuvěřitelnýho. Graficky asi taky, ale na PC už jsem jel už v podstatě výhradně VGA, takže ten rozdíl nemám zafixovanej tak markantně.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    DEEFHA: spoluzakuv otec mel Amigu (uz nevim jestli 500 nebo vyssi model) , a kdyz nam dovolil na ni hrat hry, tak jsme jenom cumeli, co ten stroj umi, jakou ma grafiku a jak hraje. on te nchlap ji pouzival jako striznu a to jeste par let po sametu.
    ABAP
    ABAP --- ---
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JORGES: Já Amigu nikdy neměl, takže si teď ohromně užívám THEA500 Mini :-)

    THEA500 Mini
    https://retrogames.biz/products/thea500-mini/
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    IXTREMIST: Něco málo už jsem se tomu pověnoval:

    KLAN 2011 - Časopis nové generace pro novou generaci (po 15 letech)
    https://klan2011.cz/

    KLAN 2016 - Časopis KLAN online v prohlížeči!
    https://klan2016.cz/
    SATAI
    SATAI --- ---
    VYHULENY_UFO: nebo jedna z 90+ ;-) (Ale to uz jsme u meho pokusu prenes Ascendance mezi PC na ruznych koncich mesta, samozrejme bez te stovky disket)
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    JORGES: jj, a ted se ti stalo, ze jedna disketa ze 7 byla poskozena a nesel precist sektor...
    JORGES
    JORGES --- ---
    I naše trpělivost byla jinde. Nedávno jsem si poněkud naivně koupil na bazoši Amigu, že zavzpomínám na mládí, nicméně jsem ze vzpomínek vytěsnil disketový mariáš ... jeden si zkrátka pamatuje jen to hezké.
    SATAI
    SATAI --- ---
    VYHULENY_UFO: a velikosti!
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    DEEFHA: jj, byly to doby. i ceny disku byly jinde :D
    IXTREMIST
    IXTREMIST --- ---
    tvl KLAN, to bych si pak rád pocetl
    SUCHRE
    SUCHRE --- ---
    Komponena, ktera loguje komunikaci mezi castmi reseni by jaksi nemela zrat stejne pameti jako samotne reseni, to je blbe by design.

    V CR by se melo prijit na to, ze vec umi sezrat vic nez definujeme v heapu, protoze si komponenta umi forknout novej proces.

    Atd, atd. Vyvojari v jave...
    SATAI
    SATAI --- ---
    SUCHRE: A kolik toho je a kolik to umi?

    SUCHRE: a na code review tam bylo něco k trknutí?
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    VYHULENY_UFO: Já rozšiřoval ze 4 MB na 8 MB tuším kvůli Duke Nukem 3D, nebo nějaké podobné atrakci. Stálo mě to tehdy strašný ranec peněz poctivě vydřených na letní brigádě :-) Z dnešního pohledu je to strašně směšné, ty hodnoty...
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ja mival ve sve 386 4MB Ram a vzpominam, ze nekteri kamaradi se 2MB utrpeli sok, kdyz zjistili, ze Doom je hrozne pametove narocnej
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    SUCHRE: to proste vychazi z toho, ze jsou dneska pameti strasne levny. tak kdyz staval 1MB RAM 4-5litru, tak to si mel duvody setrit pameti...
    KOLCON
    KOLCON --- ---
    To je už od doby co m$ přestal programovat a začal lepit knihovny...
    SUCHRE
    SUCHRE --- ---
    SATAI: I 1G je hodne.
    SATAI
    SATAI --- ---
    SUCHRE: a na code review tam bylo něco k trknutí? A těch 16GB ti přijde hodně? Málo?
    SUCHRE
    SUCHRE --- ---
    Nekdy si rikam, ze ti o 20+ let mladsi vyvojari zijou v neexistujicim svete. Ted jsem resil problem, ze logovaci system nad artemis zere v extremnich pripadech az 16GB. A nikoho to netrklo ani pri code review, ani pri testovani.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam