HONZA09,
KOJA: Cresty jsou proste lootboxy zabaleny do riftu, to je holej fakt.
Na druhou stranu mi prijde k smichu to co dela vetsina diss videi od lam jako tady na indianovi a spol ze si spocitas kolik teda dokazes utratit penez za 10 minut hrani etc. Na libovolny hre ktera ma lootboxy se da utratit to samy, resp vic jelikoz ten lootbox jde proste rovnou koupit bez nutnosti obihat rift, uprimne se mi vic libi varianta ze pro to clovek musi neco ve hre udelat (na stejnym principu stoji battle pass mechanika) a ne jenom vytahnout kreditku, kdyby to bylo nastaveny min zmrdsky tak imho neni problem
WOTAR: Hra po pribehu vubec nekonci, myslim ze minimalne na hell III se dostanes celkem bez zadrhelu a ten pocit progressu je tam uprimne za me vetsi nez byl v urcitejch dobach v D3 nez ty dropy etc dost zvedli a posunuli endgame dal novejma mechanikama(uz sem to tu nekde psal ale jedny posrany rukavice sem lovil 3 mesice celkem castyho hrani, prijde mi ze lidi maji dost slabou pamet) diablo end game byl vzdycky grind, stejne tak casino mechaniky tam byli vzdycky, vsechny loot based hry jsou v podstate slot machine hra obalena nejakym bojovanim kde s nejakym tim teory craftenim a skillem dokazes ty pravdepodobnosti naklonit na svoji stranu. Problem je kdyz do toho zapojis penize ne uplne peknym zpusobem jako v D:I, ale furt mi prijde ze vetsina lidi co to kriizuje nechape na cem tyhle hry stojej a ze vetsina toho co se kritizuje lezi v jadru ty hry jako takovy i kdyby tam zadny f2p mechaniky nebyli.
Ten dopaminovej hit kterej dostanes kdyz ti na zemi cikne legendarka po tom co si rozpulil nejakou priseru je proste to proc se k ty hre vracis i po tom co si dojel pribeh, nebylo to nikdy jinak, cistej slot machine.