• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KERRAYAI Art - Tvorba za pomocí umělé inteligence: Midjourney, DALL·E 2, Stable Diffusion, OpenAI
    Vše ohledně umění tvořeného pomocí umělé inteligence - obrázky, 'fotky', galerie, hudba, video, text + články, novinky apod.

    NSFW obsah prosím obalit spoiler tagem - <div class="spoiler">obrázek</spoiler>, a nemá to tu být klub na roštěnky a nahotinky bez nějaké přidané hodnoty

    Příbuzné diskuze:
    - [DALL·E mini i Craiyon - having sex with AI since [date format unknown]]
    - [I Hope This Does Not Exist ​ ​ ​ ▌​ ​ Vedlejší efekty v AI visuálech]
    - AI obecně [Artificial Intelligence AI]
    - Vtipy [Umělá inteligence, chatboti - vtipné konverzace aneb "Hoří hovno?"]
    - [generativní modely] Jak konstruovat prompty, kde získat váhy i jak to vše interpretovat


    Prosím zkusme pro vkládanou tvorbu používat tagy
    #galerie (2-3 obrázky na ukázku, další po rozkliku) #obrázek #video #hudba #text #hry #původní (pro vlastní tvorbu) #roštěnky

    #článek #nástroj

    (návrhy na další tagy apod. vítány)

    Texty, programování: https://beta.openai.com/playground | https://chat.openai.com/
    Obrázky online: https://www.midjourney.com/ | https://beta.dreamstudio.ai/
    Lokálně: https://github.com/AUTOMATIC1111/stable-diffusion-webui | https://github.com/invoke-ai/InvokeAI | Civitai repository custom modelů pro SD
    AI na vytvoření textového zadání z existujícího obrázku: https://huggingface.co/spaces/pharma/CLIP-Interrogator
    rozbalit záhlaví
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    KERRAY: nějak nevidím možnost loginu, špatně jsem to pochopil, nebo jak se dostanu k možnosti kreace?
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    KERRAY: "dalo nam to strasne prace"
    >>
    diffusers/controlnet-canny-sdxl-1.0 · Hugging Face
    https://huggingface.co/diffusers/controlnet-canny-sdxl-1.0
    diffusers/controlnet-depth-sdxl-1.0 · Hugging Face
    https://huggingface.co/diffusers/controlnet-depth-sdxl-1.0
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    https://twitter.com/xsteenbrugge/status/1705202136819134656

    controlnet interpolations are now LIVE on @eden_art_
    🔥🔥

    Try it out at https://app.eden.art/
    (you only need a gmail to login, no credits needed)

    #nástroj
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    DAVE2: jen narazim na to ze je to jiz dnes dostupne. v podstate upscale, denoise, deoldify a FILM pro interpolaci. s napr. DLSS3 to uplne nejde alebrz chybi data z game enginu.
    DAVE2
    DAVE2 --- ---
    THEODORT: Nevidím důvod proč ne. Stejně tak bychom se jednou mohli dočkat 4K z videí, které jsme před 10 lety natáčeli na prehistorické mobily nebo vylepšené a dokonalé fotky focené na kapesní kompakty.
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    GALADAR: vzhledem k tomu ze bys to mohl delat klidne dnes, tak ne
    GALADAR
    GALADAR --- ---
    DAVE2: To bude pecka! Znamená to také, že si tím budu moci doma na GPU dělat kolorované 4k remaky starých filmů? :)
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    HORRENDOUS: to je tak specialni zalezitost ze pokud to potrebujes jednorazove tak nejaky random generace a pak trocha skladani v necem ala photoshop, pripadne inpaintingem jen predelat oci, a jestli to chces mit coby opakovatelny tak si naucit napr. vlastni embedding na treba "cernyoci".
    Kazdopadne, cesta je spis learning a vyhybani se hotovym placenym i neplacenym sluzbam.
    HORRENDOUS
    HORRENDOUS --- ---
    Prosím vás, zkouším nějakou dobu leonardo.ai a nejde mi vytvořit charakter/osobu, která by měla "black sclera" kontaktní čočky, resp. plně černé oči. Zkoušel jsem to jak napřímo, tak i přes blbosti jako alien eyes, cow eyes atd. Neměli byste někdo nápad jak na to? Pokud sem podobně hloupé dotazy nepatří, tak se předem omlouvám.
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    btw cca takhle
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    btw, proc tam je to "close-up"?? v SDXL mi to furt ostrilo na zem hned u objektivu
    VOYTEX
    VOYTEX --- ---
    MATEEJ: pokud je to este aktualni, slo by misto road dat pedestrian path apod, a taky to zjevne nezpracovava tu nuke, pac ta ma vizualne vyznam v tom, ze by uletely strechy a na fasadach by treba byly stiny objektu. mozna i zmenit rozliseni z ctvercovyho na cinematicky ~ 2:1 by pomohlo
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    #nástroj
    DALL·E 3
    https://openai.com/dall-e-3
    DALL·E 3 understands significantly more nuance and detail than our previous systems, allowing you to easily translate your ideas into exceptionally accurate images
    DAVE2
    DAVE2 --- ---
    Two Minute Paper: https://www.youtube.com/watch?v=hr85Lc_WT38
    V rané fázi je neuronová síť schopná vylepšovat video grafiku. V praxi by to znamenalo, že třeba u videohry hrané na melé rozlišení a 20 FPS by byla schopná v reálném čase dopočítat mezisnímky tak, aby rychlost zvýšila na 100 FPS a zvětšila rozlišení. A to vše pomocí současných grafických karet.
    HEXXX
    HEXXX --- ---
    STARF
    STARF --- ---
    \





    STARF
    STARF --- ---
    KAMAHL: tady jeste rozpohybovano za pomoci Gen2... neni to uplne marnej zaklad na nejakou party projekci :)

    https://twitter.com/StelfieTT/status/1702728188365812071
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KAMAHL: nemusel by mít, kdyby bylo druhe patro kruhové ;))
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    QWWERTY: Ve všech těch příkladech, co jsi poslal, včetně #3, jsou aspoň některá ta okna pořád nějakým způsobem zarovnaná do nějakých linií. Nejsou všechny nutně striktně rovnoběžné, ale je v tom nějaký řád. V tom posledním jsou sice jakoby víc nahodile, ale pořád je to nahodilost poměrně rovnoměrná. Na tom vygenerovaném obrázku, kdyby to měl být dům, ve kterém bydlí lidi, tak jsou ta okna rošouplá třeba o čtvrt, půl metru nebo tak něco. To by nikdo takhle nepostavil.
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    KAMAHL: ja si troufnu tvrdit, ze nezarovnani oken je naopak dukaz schopnosti replikovat realitu bez nutnosti drzet se striktnich geometrickych pravidel :))
    precejenom jsme civilizace schopna produkovat tohle:
    #1 - https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2019/04/ugly-belgian-houses-4-5cab0a0a7f505__700.jpg
    (ne, fakt to neni generovany, tady ho mate z jinyho uhlu - https://static.demilked.com/wp-content/uploads/2022/06/62b00ca484e93-architecture-shaming-pictures-62aaee925ea1e__700.jpg )
    #2 - https://static.demilked.com/wp-content/uploads/2022/06/62b00ca6a753c-architecture-shaming-pictures-62aad87148e13__700.jpg
    #3 - https://i.redd.it/q6tuyry5dns21.jpg

    tzn. zrovna v pripade tohohle obrazku reprezentujiciho starou zastavbu, neni sousedni okno posunuty vyskove o pul metru nic az zas tak divnyho
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    Silnice pod tím vozem taky úplně nesmyslná. Dá se tam furt najít hodně závad, ale baví mě, jak tím, že je to naučené na lidmi produkovaných textech a obrazech, tak se to vlastně naučí i spoustu lidských biasů. On se neučí jen reprodukovat obrazy, ale tím, jak jsou učící sady sestavené lidmi a hlavně, že k nim má jazykové popisy, tak se implicitně učí spíš to, jak věc vnímá mozek živočicha Homo sapiens, spíš než že by chápal realitu na obraze přímo, chápe ji skrze podobné filtry jako my. Proto vypadají na první pohled často realisticky i když při bližším zkoumání se tam dají pořád najít hromady nesrovnalostí.
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    To zarovnání oken do pater je taky něco, na čem je potřeba zapracovat. Je to zatím klasický artefakt, že neumí dát okna v jedno patře, aby dobře zařezávala. Ale předpokládám, že to se časem doladí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam