• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GURBONHraju hru a chci se vypovídat.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    BOBESH: hodně štěstí, já hrál DQ I+II+III na Switchi

    je i port pro chytré telefony v AppStore/ Play

    ale trojka vyšla v plné parádě s novou 3D grafikou (i když hra je 2D) a I+II vyjdou na podzim
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Bobato de na to! :))

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ha! Danielsoft! tebe tu vidam, jak se "trapis/bavis" u DQ ruznejch dilu! snazim se do serie taky ponorit! :) (prvni muj DQ byl DQXI na PS4.nechal sem v tom 60 hodin, ale u me klasika - nedohral:)
    na netu doporucujou to vzit proste od jednicky, ikdyz to nejak extra nenavazuje prej. resp. ty prvni tri snad lehce jo. nevim.

    upe prvni jednicka na me byla az moc old, tak sem se pustil do jejiho "remaku" na SNES, kterou fanousci prelozili.


    toe hardcore! furt chcipam! :D a presne jako pode mnou. neni mapa! uz me taky napadlo, ze si ji snad zacnu kreslit! :)) nicmene uz si trochu pamatuju za jakym bukem mam zahnout atd.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    DANIELSOFT: Zkus si mapu nakreslit
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Tak jsem našel ten dungeon v DQVIII postgame, ale bloudím tam, protože tam není mapa. Takže to hraju docela málo.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Čekám teď na DQ I+II a hraju hlavně Dungeon Crawl Stone Soup. Inspiroval jsem se jedním zdejším ID a zkouším teď elfy kouzelníky, je to zajímavé. Válečník se dostane dál, ale zase je to trošku nudnější rubačka. Ale vzhledem k ohromnému množství možností v této hře obecně vzato nuda nehrozí.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Včera vyšla tahle a už má několik single player modů, závody proti ghostům, multiplayer, workshop, kde je cca 1400 modů včetně snad 200 ruzných tratí a nepočítaně postaviček ze všech možných značek a univerz. Závody jsou to rychlý a svižný včetně různých itemů, zkratek a všeho co má kart racing mít.

    The Karters 2: Turbo Charged | Early Access Launch Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=gD6r2lltY1U&ab_channel=TheKarters2:TurboCharged
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Já teď pařim Final Fantasy 16 a je to luxusně zpracovaná rubačka. Boss fight s Titanem je lepší než filmy od Marvela. :)
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Tak na redditu mi řekli, že za tím dungeonem v DQ VIII, o kterém jsem nevěděl na čem je, je true ending.

    Když jsem měl chvilku času, tak jsem tam zkoušel doletět, ale to lítání je v této hře tak blbý, že jsem to nemohl najít, i když už jsem tam byl.

    Taky je tam prý potřeba hodně lahviček s manou a léčivých bylinek, prej je ten dungeon děsně dlouhej.

    Tak uvidím, jestli mě spíš bude bavit Shin Megami Tensei V nebo tohle. Nebo crawl na počítači.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Tak DQ VIII post-game asi hrát nebudu: jediné co je tam za hint že se něco děje je změna u oltáře v místě, kam se musí doletět přičemž létání je asi nejhůře ovladatelná část hry.

    Když se tam dostanu teleportuje mě to do dungeonu, sice tam můžu bojovat, ale když ani nevím kam jdu a proč tak mi to přijde silně bezpointní a hledat ve světě další změněné lokace je hledání jehly v kupce sena. Takže na to asi kašlu.

    Taky to ani neudělá novou zoomovací lokaci, takže k tomu dugeonu prostě bych musel vždy znovu doletět, což je hodně nepohodlné jak jsem psal výše.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    JRPG be like:

    1) dohrajete hru
    2) objeví se gratulačky a "the end"
    3) zeptá se vás to, jestli uložit hru
    4) uložíte
    5) tato pozice má u sebe speciální grafický symbol
    6) nahrajete tuto pozici, hlavní boss opět žije, ale něco je jinak
    7) následujete "něco je jinak" a otevře se vám další úroveň hry a opravdový, lepší konec

    this is Japanese on so many levels
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Tak ta DQ VIII má ještě post-game, kde příběh pokračuje. Ale nechce se mi to teď začínat.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    dohrál jsem DQ VIII tak vás teď asi nebudu otravovat s Dragon Questama, dokud nevyjde v říjnu DQ I+II HD2D

    závěrečný souboj dán na třetí pokus, poté co jsem vychytal taktiku

    trochu ještě hraju Shin Megami Tensei V, ale přijde mi to trošku jednotvárné

    mezi tím na počítači Dungeon Crawl Stone Soup zkouším elfa kouzelníka, ale počítám, že se stejně asi moc daleko nedostanu
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Já se teď nepěkné zasekal na Mechabellum. Jsou to takový 5D šachy. :)
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Dragon Quest VIII obligátní report: v prvním závěrečném souboji mi boss naklepal zadek, tak jsem se zeptal na redditu, jakou optimální úroveň mají postavy na tento souboj mít a bylo to o jedna víc, než jsem měl

    tak jsem nagrindoval hlavního hrdinu na tu úroveň, koupil mu lepší meč (nejlepší, co tam jde) a všiml jsi, že dvě členky družiny jsou vylevelování blíže než kdy předtím, tak jsem povýšil úroveň i u těchto dvou dam (Jessica a Red)

    tím jsem připravený na finálního bosse, ovšem když jsem to dokončil bylo půl jedné ráno, tak jsem si říkal, že musím do práce a je nemoudré dělat finální souboj takhle v noci, tak na to asi hupnu dneska
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Akorát je to teda úplně šílenej grind a některý bossové na konci hry jsou dost hardcore :)
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Mě v SMT přijde geniální ten systém toho breedování, kde vyloženě musíš zjisťovat nejen z kterých démonů Ti vznikne co, ale ještě jak jim nastavit skilly, aby si dostal takový který potřebuješ. Plus tam máš passivky. Skilly, co fungujou i na střídačce. Ten systém je neuvěřitelně komplexní.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    CIVETTA: taky tady (stejně jako v Personě) když na nějakou weakness přijdeš, on si to zapamatuje a ukazuje ti to: to je asi dobře, protože kdo si to má pamatovat :)

    třeba v Dragon Questech ti to nikdo neukazuje, musíš se dívat, co se děje při souboji a pamatovat si, která potvora byla na co citlivá

    (ono tam taky je těch elementů míň: v DQ III tuším jen oheň, mráz, vítr a blesky)

    co jsem rozepsal na Okounu a nechtělo se mi kopírovat sem: v Dragon Questech je za regenerování MP a HP v hospodě pouze víceméně symbolický poplatek a ještě k tomu pro celou partu naráz - jen jednou za celou svoji herní historii jsem narazil na to, že jsem se nemohl v hospodě vyspat, protože jsem neměl peníze a to jsem asi kupoval nové zbraně a brnění pro celou partu nebo tak něco

    shin je o něco víc resource-intensive (na což mě připravili i na redditu, když jsem se ptal, jak regenerovat SP v Personě) a třeba když jsem se napoprvé vydundal z MP tak jsem neměl dost peněz na regeneraci a musel jsem prodat nějaké předměty
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    V shin se obludy pořád objevují. Časem to pro mě bylo otravné. Když už víš, jakou kdo má weeknes, je to nuda
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    jen si zatím nejsem jistý, zda jsou potvory fixní a když je zabiju jsou navždy pryč, nebo zda se respawnují, ale já na to přijdu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam