• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHDragon's Dogma: Dark Arisen
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    OMNISLASH: no ja nevim, cim vsim je to ovlivneny (osobnosti pawnu atd.) ale na tom Rudolfovo videu nevidim, ze by neco delal pro to, aby ho partak chytil. oni behaj s tebou tak nejak. kdyz se mi treba povedlo odjet lanovkou jen se dvema, tak ten posledni bezel celou dobu pod nama :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    BOBESH: Do nejakeho (asi toho, co ty) hnizda jsem se dostal ciste nahodou peskobusem :) Tedy ne az primo do nej. Stal jsem nad nim, ale uplne jsem nevidel snadnou a rychlou cestu z nej a trochu jsem mel obavy, ze by mohl prijit majitel, kdybych tam prisel na navstevu :D
    Vim, ze te muze chytit partak, ale to mi uplne nepomuze, kdyz se mnou grifin odleti pul kilaku mimo partu.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    OMNISLASH: ja s nim dolit az do hnizda .)
    a pad de taky ustat. viz. [RUDOLF @ Dragon's Dogma: Dark Arisen]
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    BOBESH: To uz jsem jednou zkusil. Skoncilo to tim, ze me nekde v oblacich setrasl a ja padal sto metru :D Ani shield fall me nezachranil, rozplacnul jsem se jako moucha o celni sklo :D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    OMNISLASH: na toho je dobry vylezt a proletet se s nim ;)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    OMNISLASH: Mně Diablo 2 evokujou teda hlavně souboje se skřetama, akorát ze 3rd person pohledu misto izometrie. Mam D2 poměrně dost zažraný v hlavě a DD2 mi na něj při mlácení skřetů triggeruje vzpomínky :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    PHOW_SAATCH: Diablo 2 me moc nechytlo (a diablovky obecne), ale ty Githic vibes v tom taky citim. Ten obri otevreny svet, kde za kazdym rohem muze cihat neco zjimaveho, je super! :) Proto mi taky trva mesic kamkoliv dojit. Protoze mam tendence prosmejdit vsechno po ceste a musim se hodne snazit, abych to omezil na nejakou unosnou mez :D

    A vcera jsem dostal prvniho grifina, nestihl uletet :) Ale byl to nejaky zvlastni mrzacek. Mel jen jednu kulicku. Ne jako ten ctyr mebo peti kulickovy, co jsem s nim bojoval nekolikrat drive. Ale teda ocas se mi nepovedlo mu poskodit, ikdyz jsem se o to snazil.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Čím dýl to hraju, tím víc mi v hlavě rezonuje "Diablo 2 meets Gothic 2 in 2024"...
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    To mi zase pro zmenu hra z vesela udelala autosave presne pul sekundy pote, co kretenni pawn skocil do 100 metrove diry :( A ja se za nim nedostanu, protoze do sto metrove dory se fakt nedostanu drive, nez zakape. Tohle snad fakt musi byt naschval. Kdyby na to byl aspon nejaky mod, proste normalni suicidal tendencies prevention. Je zabava resit, jak se dostat na nejake potencialne zajimave misto. Neni zabava resit, jak se dostat ke kretenovi, co skocil do jamy, nez mu vyprsi umiraci timeout.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Teď jsem narazil na nějakou secret village a evokuje mi to Gothic 2 takovym stylem, že si musim otevřít druhou Plzeň :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Strašně mě baví, jak jde člověk po mapě a najednou zjistí, že mu příroda staví do cesty překážky a musí to obejít jinudy, úplně jsem si vzpomněl na dovolený na slovenskejch horách, kde v půlce stezky zmizelo značení. Jo, jo, jo! Tohle je správný RPG!!!!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    A jde se makat :)

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    je úžasný, jak člověk co má dycky tak strašně silný názory na hry, kritizuje třeba Starfield a tvrdí, že lžu když o lidech jako on říkám, že prostě neumí tu hru hrát, přijde pak k jiný hře, která se tu měsíce už probírá a píšeme tu na ni postupy a rady, a on sám se po měsíci je schopný zeptat na základní pravidla hraní této hry, po stu hodinách začít zjišťovat jak se vlastně staví postava.

    TOhle je přesně ten problém, že spousta lidí prostě neumí hrát, je jedno jestli STarfield, TLOU, DD, Residenta, Fallout, neumí a jsou zatvrzelí, takže se to odmítají učit. Ale budou hodnotit a mít silný názory a kritizovat a radit druhejm, jak se to má správně dělat.

    Tenhle pátek mám chuť někoho znukovat.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    OMNISLASH: Tak jako neni to plosinovka ani Tomb Raider, kde jsou nadefinovaný body pro uchycení...modely krajiny jsou tu slozitejsi a funguje tu fyzika. Taky obcas nekam vysplham a nekam ne, a ne proto, ze by se menily podminky a pravidla, ale je to proste o tom, jak tu postavu ovladas :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    PHOW_SAATCH: O tom vim. Proto ta ma zminka, ze tam zcela ladne a bez potizi vyskoci jak mensi a lehci pawn, tak vetsi a tezsi. A i ja tam vyskocim, jen casto opravdu treba na 50. pokus, kdy tam proste jak debil musim random skakat, az se jednou chytne. To mi smysl nedava.
    Pawna, co me vyhodi mam, ale uprimne - jebe na me vetsinu casu. Jen na naprosto specifickych mistech mi tuhle pomoc nabidne (kdyz si tam o ni reknu).
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    OMNISLASH: DD je jedna z mála her, kde opravdu záleží na konstituci postavy. Tzn. vetsi postava vyskoci vejs a dal, vic unese, mala zase proleze skulinama v jeskynich... neni to jen kosmeticka zalezitost. Ve vetsine her je to optimalizovany/unifikovany, aby kazdej hrac moh vyskocit na stejny mista, ne ale v Dragon's Dogma, tady zaleží nejen na tom, jak si navolíš postavu, ale i pawny podle vlastností, který potřebuješ, to je hlavní deviza a mechanika tý hry. Pokud někam nemůžeš vyskočit, najmi si pawna, co tě tam vyhodí, atd. :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Jak funguje skakani? Ano, chapu, ze zmakcnu tlacitko a panaca vyskoci. Proc ale na nektera mista musim skakat na stokrat, ikdyz mam plnou staminu? Pak uz tam vylozene skacu jak pruzina, panaca se za boha odmita chytit a vylozene na nahodou si pri stem pokusu rekne "jo, ted to dam". Je v tom nejaky smysl, neco co mi unika? Je to hrozne nasiraci. Zvlast kdyz vidim, ze vsichni pawni (i vetsi i mensi) si tam v klidu vyskoci na prvni dobrou.. a pak me z vrchu troli a rika mi, ze mam jit za nim :D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    With its multiple heads and perilous attacks, the Chimera poses great dangers to the realms.
    Be sure to take a gander at our Maister charts, if you want to stay a-HEAD of the game when facing off against a Chimera.
    https://twitter.com/DragonsDogma/status/1788947608926384255

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Dragon's Dogma 2 and Street Fighter 6 were responsible for another record-breaking year for Capcom.

    • DD2 - 2.62M units sold (3rd highest of 2024)
    • SF6 - 3.3M units sold
    • Resident Evil 4 - 7.02M units sold
    • Monster Hunter World - 25.32M units sold
    • 7th consecutive year of record-high profit
    • Highest net sales in Capcom history
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ja vcera domaxoval nejakyho toho caryfuka a vrhnul se na magic archera...u toho asi zakotvim! :)

    no a tak si tam beham a rikam si kua, nakej divnej ptak venku irl rve. a voni to byly hadi! dyky jednoho pawna, co pulsujou kdyz je blizko treasure :D daj se ziskat mmj. za tokeny

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam