protože jeho hra není tvoje hra.
Opět, hry jako D&D 2, Starfield, dokonce i řada netradičních her s náhodnými eventy, nebo prostě reakcí na rozhodování a chování hráče, jsou prostě u každýho jiný. Když si herní novinář dává bodíky jen do kulometů a pohybuje se jen po planetárních systémech na hlavních cestách do levelu 5, v rámci jedné kolonizace, bude si stěžovat, že to má furt dokola a že za první dvě hodiny viděl všechny základny a dungy a nic víc tam není. Když ale začne dávat i do skenování, mapování, vědy, inženýringu, výzkumu a rozjede se po jednotlivých frakcích po celé mapě, tak i po 550 hodinách neustále objevuje novou přírodu, nový typ kolonií, nové pevnosti, i třeba skryté frankce. V prvním D&D málokdo uměl zachránit princeznu a extrémně málo lidí vůbec vědělo, že v hlavním městě je gilda zlodějů a že lze za jejich pomocí odehrát poměrně efektivně i hlavní linii...
Další věc je jak se nastaví generování lootu, kde část je daná po mapě jak to chtěl designer, ale pak je část co se generuje. A u D&D2 se čím víc bojujete, tím víc se objevujou u obchodníků i extrémně vzácný kusy (a po pár dnech zase mizej, tak bacha).
Proto jsem na začátku radil, dávejte NPCčkům kytky a maso, dárky, zvedněte sem tam něčího příbuznýho, to má pak dopady.