No, ne. Psal, ze na single mobky byly ice shardy na picu. Ja s tim souhlasim. Je to na picu. Pri levleni je single targetu vetsina, density mobu neni tak velka, jako pozdeji. Vycarujes na manu sest ice shardu, ktery vyhazes za dve vteriny. Moba das na 2-3 ice shardy (obcas netrefis, nebo jen omezeny mnozstvi shardu). Staci kdyz mas kolem sebe tri moby, co zbydou po fn a na posledniho nemas manu. Jasne, staci uskocit, dotikat a muzes pokracovat. A to ve wt1. Na wt2 cekas s ice shardama u bossu ns manu vic casu, nez davas dmg.
Tyhle "problemy" s blizzard buildem nemas, tam jdes proste furt a vetsinu casu ti krom toho, co carujes, prsi blizzard na hlavu z enchantu. Vsechno kolem je, kdyz ne zmrazeny, tak aspon chillnuty, takze je gameplay pohodlnejsi a plynulejsi. Nehlede na to, ze hledat jen frozen dmg afixy je tezsi, nez frozen, chilled, burning.
Proste je blizzard build dle meho nazoru na levleni lepsi. Ja zkousel oboje a tohle jsou holt my zkusenosti.
Ice shards jsou bozi, ale az kdyz mas infinite many, k cemuz proste a jednoduse potrebujes equip / talenty / paragony, co pri levleni nemas. Jinak je to bud otrava s generatory nebo cekani na manu. Infinite mana je jejich hlavni deviza, bez ni je lepsi arc i blizzard.