• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLIStrava photo, aneb co není na Stravě, jako by nebylo :)
    FINSON
    FINSON --- ---
    VITI: Jasně, ta pevná osa je jenom pro můj dobrý pocit, teď na silničce mám RU vzadu i vpředu a taky to funguje 🙂 Ale na prohazování zápletů jsou ty pevný osy pohodlnější a prostě se mi víc líbí.
    Silničněji laděným kolem myslím především kolo na silniční sadě, na Rose byl Apex 1x11 a prostě to nebylo ono.
    VITI
    VITI --- ---
    FINSON: "silničněji laděném" - to je nebezpecna formulace, kazdy si pod tim predstavuje neco jinyho ;-) Dobry je nejspis novy Giant Defy s pneu do 36 nebo 38.
    Taky bych dneska uz chtel pevnou osu, ale ciste kvuli kompatabilite s vetsinou ostatnich kol v rodine ... jinak mame doma se zadnim rychloupinakem CAADX na 105 hydro brzdach a Sirruse s Tektro hydrama a neni s tim vubec zadny problem.
    FINSON
    FINSON --- ---
    YAZZMAN: Jo, no, karbon asi taky udělá svoje :-)
    VITI: V podstatě souhlasím. Hladké 40 mm Challenge jsem měl na tom Rose (v podstatě kroska s trochu lepší průchodností nad těch oficiálnách 33 mm) a jelo to hezky po asfaltu i suché polňačce - k tomu bych se dokázal vrátit, ale jak jsem psal, asi na "silničněji laděném" kole. A taky bych chtěl vzadu pevnou osu - rychloupínák vzadu u toho Rose mi nedával smysl tím spíš, že vepředu to mělo pevnou 15 mm jako bike...
    VITI
    VITI --- ---
    FINSON: IMHO nez sirka je spis dulezitejsi tlak a ten si na 40+ muzes dovolit mensi bez zvetsovani rizika. A osobne mam zkusenost, ze 40 Tufa mne nijak nebrzdi a v pohode se s tim daji jezdit silnicni svihy.
    Naopak po silnejsich ani netouzim (ok do tech 45-50 se jeste da vest diskuze ;-) a tam uz bych preferoval mtb.
    YAZZMAN
    YAZZMAN --- ---
    FORELLI: Ja presedlal z hlinikoveho gravelu s 40 na karbonovou endurance s 30/32 a nepoznal jsem rozdil :D
    FORELLI
    FORELLI --- ---
    K té šířce plášťů, každý to má asi trochu jinak, ale já když jsem nasadil místo 40 mm užší, tak jsem se pak vracel, protože už to nebylo tak pohodlné.
    FINSON
    FINSON --- ---
    WEWERKA: Těch 35 si myslím spíš na tu silnici :-) Na gravelu na pěšinku jako tady bych fakt měl radši 50 mm :-) S endurance silničkou na 35 mm bych k té kapli jel trochu jinudy... ale zase ty asfaltové úseky bych měl určitě rychlejší a pořád v pohodě.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Ja teda nevim, ale 35 mi porad na gravelu prijde ze nic moc netlumi. 38 nebo 40 jsou nejlepsi kompromis (a to tam mam jeste odpruzeny predstavec). 45 uz jsou zase moc pomaly.
    FINSON
    FINSON --- ---
    YAZZMAN: Já vím, že na 30 mm se dá jezdit leccos, ale já jsem rozmazlená princezna s křehkými klouby, no... ale kdyby se do nějaké endurance daly narvat 35 mm Pirelli Cinturata, tak bych to silně zvažoval... ono zase upřímně, když si pořídím silnici, tak si pak budu víc plánovat jízdy po povrchu pro ni vhodném, možnosti tu jsou :-)
    YAZZMAN
    YAZZMAN --- ---
    FINSON: Ja sel tou druhou moznosti (endurance silnice) a vozim to vicemene na stejny sterkovy useky jako predtim gravel a da se to, kdovijaky rozdil nepocituju (plaste 30 vpredu a 32 vzadu)
    FINSON
    FINSON --- ---
    FORELLI: Jsme ve shodě, ideálně bych měl něco na Shimanu 105, jedny aero záplety s hladkými 35 mm plášti a jedny festovnější s 50 mm Ramblery :-) - to by mi asi stačilo na všechno. Ta rychlost je subjektivní, v absolutních číslech žádný časovkář nejsem a už ani nebudu, ale třeba tak, jak mi to jelo dnes, mi to v podstatě stačí a jsem spokojený... prostě když to šustí rychleji, než kdybych se tam plácal na XC biku :-)
    Ten Rose Cross Pro, co jsem měl předloni, byl fajn, ale nakonec jsem zjistil, že mi na něm vadí dost věcí, průchodnost pro pláště max. 40 mm jako ta hlavní.
    ... a nebo teda druhá možnost je endurance silnička a prostě ji nešetřit a dávat jí zabrat, co se do ní i do jezdce vejde.
    JOPS
    JOPS --- ---
    Musím říct, že jižní Čechy jsou na kolo fakt pěkné. Lesy, asfaltové cesty, občas to je lehce nahoru dolů, řídiči relativně ok, až na jednoho curaka dneska zmrzlina všude, jako jo, fajn.

    FORELLI
    FORELLI --- ---
    FINSON: sportovněji laděný gravel a dvě sady kol, je podle mého názoru nejideálnější řešení. Ale chápu že každý máme jiné požadavky, mě už ta rychlost zas tolik nepálí.
    FINSON
    FINSON --- ---
    Než půjdu všem doma chystat snídani. Ujel jsem vedru, ujel jsem dusnu, ujel jsem Garmin virtuálnímu "parťákovi", ujel jsem úplně všemu. Kecám, auta mě předjížděla. Většinou... asi dvěma jsem ujel taky :-)

    Těch opravených kusů asfaltu mi teď za dvorkem přibylo tolik, že mě začínají napadat kacířské myšlenky na něco s berany, novějšího a o level výš... to svištění v dropech mě taky hodně baví.



    FORELLI
    FORELLI --- ---
    Myslel jsem, že dneska nevyjedu, ale odpoledne se zatáhlo a teplota spadla na 29. Slušná "prádelna".

    FINSON
    FINSON --- ---
    Jo jo, kolo je na blbou náladu super. Já si včera náladu spravil tak, že jsem večer nebyl schopnej tohle postnout :-)
    Urval jsem si volné dopoledne a jel se podívat na kapli Povýšení svatého Kříže u Bříství, na kterou roky koukám z dálnice z auta a roky si říkám, že bych se chtěl podívat přímo k ní. Trasa suprová na gravel (i když místy byl asfalt tak rozbitý a polňačky tak rozmrdané od traktorů, že bych na tom gravelu přece jenom chtěl mít pěkně nízko natlakované 2.35" XC gumy :-) ) a jediné místo, kde XC bike opravdu kraloval, byl krátký prudký sjezdík od samotné kaple.







    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Dnesni popracovni. Kdyz mate blbou naladu, tak splhani do nejvetsich kopcu v okoli jednoznacne zabere :)

    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    JOPS: Presne to samy se mi stalo v tyhle aktivite https://www.strava.com/activities/2589909550 :D
    Dojela jsem do Gmundu, roaming vyply, offline mapy nestazene a zadnou jinou mapu sebou. No tak jsem jela po pameti a nejak to vyslo.
    JOPS
    JOPS --- ---
    Jsem teď na dovolené na hranicích s Rakouskem. A že si teda objedu nejhlubší rybník v ČR. Plán fajn, realita trošku jiná. Prvních pár km dobrý, kopíruji rybník po obvodu. Pak se cesta trochu vzdaluje od obvodu až jsem skončil na silnici. A říkám si, ty jo, tady to je pěkné, kde to kua jsem? Otevřu mapy a kuk já jsem v Rakousku. Pak jsem zjistil, že mapy.cz mám v offline pouze ČR, takže v Rakousku vidím akorát bílý flek(je fajn mít zaplý roaming no🤣 tak si říkám, tahle silnice povede někam ke hranicím. Chvílemi mi přišlo, že se od hranic vzdaluji 🤣 kouknu na mapu a říkám si, musím dojet tady do Nové Bystřice a pak vidím cyklostezku až zpátky k chatě. A jako ta cyklo byla úplně boží. Asfalt, štěrk, většina času lesem a letělo to parádně.
    A zjištění, ty vole, žádné segmenty, zda celých 40km trasy 4 segmenty... Mají štěstí, že jsem jel kolem a až si sednu k PC, tak jim tam pár segmentů najebu 🤣 přiznám se, že mě překvapilo, že tu jsou i stoupání 😀

    VINC
    VINC --- ---
    Poslední den v Kruškách, už toho máme celkem dost. Chtěli jsme Klínovec, ale nakonec jen vejlet k přehradě a tak...

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam