• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    MAWERICK: Ja si myslim, ze je to furt bethesda, takze to bude pri vydani dost nahovno a budem cekat na 1-2 patche :)
    L4MA
    L4MA --- ---
    MICHIGAN: s tim UI by se mohli chytit za nos. SkyUi pro origo Skyrim 25 milonu downloads. :)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    MICHIGAN: Tak zrovna save breaking updaty (nebo aspoň updaty s doporučením nového savu) jsou pro F4 i teď:) zvlášť ty velké typu SS2 a tak.

    No uvidíme. Snad se s UI a ovládáním poučili a nebude to takovej svincik jako F4. Resp že to nebude pro PC jen blbej console port :) I když to je nejspíš jen zbožné přání...
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    MAWERICK: jojo, byly predtim jeste nejaky alfaverze, ale fungovalo to tak napul.
    a hlavne vzdycky, kdyz se zmeni executable, prida se dlc atd., tak se musi zmenit i ten script extender (coz velmi pravdepodobne jeste rozbije navic sejvy), a to je neskutecnej voser.

    pouceni z toho je, ze tak touhle dobou za rok muzem resit skutecny mody, ktery meni hratelnost, a do ty doby si snad stihnem tu hru aspon jednou v klidu projit. idealni by bylo, kdyby nebyl potreba ani ten UI mod.

    a do ty doby v podstate asi ani neni nutny resit, na ktery je to platforme.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    MICHIGAN: jj to si pamatuju :)
    ale koukam ze tady jsou o F4SE clanky jeste z 2015
    First version of Fallout 4 script extender is out, unlocking the potential of future mods - SiliconANGLE
    https://siliconangle.com/2015/11/23/first-version-of-fallout-4-script-extender-is-out-unlocking-the-potential-of-future-mods/
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    MAWERICK: to ti muzu rict celkem presne, 6.8.2016 :) f4 vysel 10. listopadu 2015

    Index of /archive
    https://f4se.silverlock.org/archive/

    a ty prvni verze - jako nerikam, ze to nebylo pouzitelny, ale bylo s tim dost problemu a chybelo tam dost papyrus hooku. taky nejakou dobu trvalo, nez se ty mody na tom zalozeny vyrojily. a hlavne bethesda v te dobe jeste porad zurive patchovala, takze se porad neco rozbijelo :)
    L4MA
    L4MA --- ---
    MICHIGAN: dyt ja vim. ale prani je otcem myslenky hlubsich zmen. :)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    MICHIGAN: no... F4SE mel prvni release kdy? ani ne mesic po releasu hry ne? Tam to slo celkem rychle :)
    A vzhledem k tomu enginu bych tady skoro cekal ze to pujde jeste rychleji
    MICHIGAN
    MICHIGAN --- ---
    L4MA: jenom bych pripomnel ze to bezi na stejnym enginu, takze neco omodovat nebude problem.
    minimalne prvniho pul roku ale nebudou skripty (SFSE), nebudou tooly (SFEdit) a nebudou plne funkcni mod managery a load ordery, takze se to omezi na veci vylepsujici UI, grafiku, zvuky, detaily, novy zbrane, predmety, lode, baraky atd.

    hlavne ty novy assety pro lode budou jednou z nejvic modovanych veci, vzhledem k tomu, jak ten ship creator funguje.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    L4MA, VIRIK: nemám vás rád, abyste věděli! :)
    MAWERICK: jj, hraje to na XSS...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    A už velký Todd prohlásil "it just works"? :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    i kdyby tam žádný bug nebyl, Kidovi se stoprocentně vytvoří jako náhodný event přímo ve hře.
    L4MA
    L4MA --- ---
    KID_MCHUTT: ja se teda bohuzel obavam, ze konkretne ty urcite budes mit zas nejakej game breaking bug, jak uz bejva zvykem. (snazim se to zakriknout. :D)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MAWERICK: asi jo, ale nic, co by blokovalo postup :) přeci jen je už to dlouho, no
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    KID_MCHUTT: Jj. Ale jak říkám. Já si pár restartu kampaně že začátku pamatuju. I v té hlavní lince byly bugy občas.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    L4MA: Jako jo no.
    Ale je pravda že zrovna game divize MS (narozdil od všech ostatních) má imho ten track record celkem dobrej pokud see nepletu.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MAWERICK: zrovna CP byl brutálně rozjebaný tak, že ani Bethesda ve starém QA složení by si nedovolila to pustit ven. F4 neměl gamebreaking chyby - minimálně v hlavní linii - ale za to spoustu glitchů (což u hry téhle velikosti je holt běžné, horší je, že i přes upozornění je pak opravoval neofiko patch). F76 byl při release... velmi apokalyptický. Na druhou stranu, MS je si poměrně dobře vědom toho, co se stalo po release F76 a velmi dobře si pamatuje release RedFall, takže věřím, že si to pohlídají.
    L4MA
    L4MA --- ---
    MAWERICK: sef CDPR vypadal po vydani CP jak tenhle wojak, to je podle me uplne nesrovnatelna dimneze crunche, nedodelanosti a tlaku shora... :)

    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    L4MA: No je pravda že CP2077 je skoro novej level toho co se dá vypustit mezi lidi... Ale je to jako s Falloutama.
    Záleží na štěstí. Já třeba s CP problémy neměl. F4 už si launch moc nepamatuju ale nějakejch pár restartu od začátku kvůli rozbitejm questum tam bylo. A F76... Mno... Popojedeme :))
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    Tady bude zda se veselo.
    Každopádně osobně si myslím že to že je bugthesdich her taková modding komunita je super. Už jen kvůli tomu že to umožňuje se k té hře vracet i po mnoha letech. Právě kvůli tomu že jí člověk může omodovat tak jak chce a potřebuje...
    Takže i proto doufám že v tom Starfield bude když už ne stejný tak aspoň hodně podobný protože v dlouhodobém hledisku mu to nejspíš jen pomůže.

    A pokud to k tomu bude i dobré jako vanilla tak tím líp.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam