• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    OMNISLASH: IMO jedno ze špatných ič lUX rozhodnutí
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Rychly dotaz na markery v hudu. U neobjevenych mist vidim presnou vzdalenost. Naopak u questovych mist, kde z principu vetsinou znam presne misto, kam jit, tohle info chybi. Delam neco blbe, nebo je to proste takhle navrzene? Za me je to dost nekomfortni a nesmyslne (random neobjevena mista znam na metr, ale ta cilena, u tech tohle info nemam?). Je potreba nekde neco zmacknout / nastavit? Pripadne je na to treba mod?
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    BTW také se vám stává že když chcete přepnout do režimu průzkumu, že se netrefíte na správnou klávesu a hodíte granát?
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    N4RC0T1C: Jako nejdříve jsem hru bral jako Fallout ve vesmíru a to bych upravil na Fallout-Skyrim ve vesmíru. (I když s prvním skillem jsem si vzpomněl spíše na Star Wars a Dartha Wadera.) :D

    Hra má potenciál, ale podle mě klasika bude nevyužitý a řekl bych že vývojáři s masivním MMO u téhle hry nepočítali.

    A svět Falloutu a ani Elderu vyčerpaný rozhodně není. A pro coop nebo pvp tam vidím více než dost prostoru a možné zábavy.
    Ale pokud to udělají ala 76 tak je to zabité.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    KID_MCHUTT: Andreja je ok, neni to teda žiadny dlhý quest, ale dá trochu viac náhľadu do House Varič
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Tak on ten pribeh neni spatnej, ale ten zaver v sirsim kontexu...

    Jak to, ze nenasly druhy shuttle, kdyz me se to podarilo sotva za par sekund z dat v pocitace shuttluv kterem Sara byla 10 mesicu? To ji tam nasli v bezvedomi a nestahly z nej data? Nebo jsem prehledl, kdo ji vlastne zachranil?

    A hned za bukem druheho shuttelu ma Eclipse zakladnu s jeraby co jsou videt z siroka daleka a to u z opustenu, takze tam taky nejaky ten patek uz asi bude? A za druhym bukem je na skeneru nejaky dalsi settlement a moc bych se nedivil, kdyby to byla nejaka predvalecna laborator. Jsem myslel, ze to bude nejaka uplne zapadala planeta mimo veskerou civilizaci a ono je to tam jak v Brne :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    F0N: je tam 10 levelů NG+ (jsem někde omylem četl)
    TRAGED: ta je z nich nejslabší - Sam a Barret jsou lepší (zbytek jsem zatím neviděl)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Mne daleko víc štve nelogičnosti plynoucí z rozlehlosti. Zrovna jsem dokončil Sáru a jako vážně? To to rescue team hodně odflaknul.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JULIAN: Nenech se zamast. Bethesda, stejně jako Obsidián, te za blbou dialogovou volbu praští přes prsty klidně až za 12h+, Outerworlds npkc.

    Co se týče voleb že skillu, spousta se jich objeví až když máš odpovídající skill, tedy postava ví o čem se mluví. Typický Medical nebo Piloting
    F0N
    F0N --- ---
    Robil niekto uz NG+ game? Ake su najlepsie traity na final armor, vie niekto? (prip. da sa to neskor menit? )
    KARLOSK
    KARLOSK --- ---
    Začíná mě pěkně štvát, že přede mnou nepřátelé ve vesmíru začnou zdrhat. Je jich pět, sejmu jednu, zbytek stáhne ocas a čau.
    Na Mission board jsou ty mise "sejmi támhle loď Crimson fleet" taky strašně jednoduchý.
    lvl 49.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: kdepak, já to nemodoval.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: a rozbil sis to teda teda tim damage balance modem? :)
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    CLAVEN: u her se dneska baví už jen idioti kámo... pravej gamer si místo toho najde nějakej hyped titul, kterej bude předem nenávidět (protože je to veterán a ví o gamingu první a poslední, tudíž špatnou hru pozná už od traileru), počká si na release a pak stráví aspoň 100h na youtube sledováním videí o tom, proč je ta hra špatná... ty videa pak naposílá lidem, který tu hru hrajou, ve snaze pomoct jim prozřít a stát se pravými gamery jako je on... ale bohužel, stále se najde spousta lidí, který hry hrajou a baví je to :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    REDSNAKE: zaujímavé, doteraz som si myslel, že keď niekto robí hry, ktoré ľudí bavia a robia ich spokojnými so stavom hry, tak to je dobre.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    N4RC0T1C: tak ono by universum falloutu rozhodně nebylo vyčerpané, kdyby celou značku nekoupila impotentní bethesda která umí leda tak popcornovou zábavu pro masy.

    66% na metacriticu od hráčů tak nějak sedí no.

    Asi bohužel, stále se najde spousta lidí který to baví a jsou se stavem hry spokojení.
    N4RC0T1C
    N4RC0T1C --- ---
    Ja som včera po 23+ hodinách konečne našiel svoj rytmus a hra ma baví.
    Hrám to ako akčné FPS (t.j hlavne questy z mision board - je fajn, že sa nemusím vracať odovzdať), a prekladam to story questami keď mám náladu na dialógy.

    Na prieskum/ťaženie/crafting/base building zatiaľ z vysoka kašlem. Zbieram len náboje, zbrane, armory a med packy. Ostatné veci ignorujem. Sniper, Lvl 26.
    BEARDY
    BEARDY --- ---
    N4RC0T1C: Jelikož jsem asi opravdu nakažený Falloutem, tak mě nejvíc baví lore kolem Země, NASA, Nova Galactic.
    N4RC0T1C
    N4RC0T1C --- ---
    Btw. Môj skromný názor je, že za chvíľu tu máme Starfield on-line. Veď je to new IP...

    Fallout 76 im (M$/Bethesda) ukázal cestu/necestu. Svet/lore Falloutu je už viac menej vyčerpané. Minimálne pre región Ameriky.

    Starfield (a vesmír všeobecne) im poskytne nekonečné možnosti obsahu. Už teraz tam imo vidieť nábeh. Pár main hubov a každý quest mimo hub je defacto dungeon. To som si uvedomil včera na mieste, kde som šiel cez 3 rôzne lokacie v rámci 1 budovy. Entrance, assembly, command center.

    Možno raz pridajú celú planétu na prieskum (exploration), ale nečudoval by som sa, ak na základe dát z f76 je toto až druhoradý cieľ. Lokaciu preskumas len raz, ale dungeon môžeš grindit aj 10x za deň.
    Ťažba surovín sem spadá tiež, nody so surkami sa respawnu. Preto ten fast travel je taký štedrý.

    Base/shipbuilding je ideálny kandidát číslo 1 na monetizaciu.
    A aj ten ship fighting je imo stavaný na PvE. Btw.som včera na loďku osadil nějaké particle niečo, čo má dostrel 4000m a rovnaký DMG na shields a hull. 4 kanóny v 1 skupine. Full power to guns/shields, 1engine. Väčšina fightov končí skôr než začne.
    N4RC0T1C
    N4RC0T1C --- ---
    JULIAN:
    Čau.
    Bethesda hry (čo si ja pamätám) sa nikdy nevyznačovaly hlbokými dialógmi.
    Ber to tak, že v Starfield hraješ jemne romantizovanu verziu vesmírneho dobrodruha. A áno, preto možnosti questov sú
    Dobrý, zlý, možno a neskôr. Veď spomeňme si na Fallout 4 či Fallout 76.
    Nedá sa očakávať, že Bethesda predvedie zrazu nejaký prozaický zázrak.

    To je ako keď si kúpiš novú Oktávku a sťažujeme sa, že to nieje ako Mercedes. It is, what it is..

    BG 3 questy sú ako d&d session. Bethesda questy sú skôr koncipované ako rozprávkové knizky. Snehulienka vždy nájde trpaslíkov a tri prasátka skôr či neskôr dobehnú vlka. Hry a questy od Bethesdy sú celé postavené okolo "konzumacie obsahu". Nedajú sa failnut a navzájom sa nevylučujú. Nemajú time limit a nestarajú sa o stav sveta okolo. Koniec koncov môžeš joinut všetky frakcie..

    Záverom asi toľko, že v Bethesda hrách nehras RPG verziu "seba", ale skôr ich verziu hlavnej postavy, ktorá je vo svojích možnostiach tak trochu čierno biela.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam