JULIAN:
Čau.
Bethesda hry (čo si ja pamätám) sa nikdy nevyznačovaly hlbokými dialógmi.
Ber to tak, že v Starfield hraješ jemne romantizovanu verziu vesmírneho dobrodruha. A áno, preto možnosti questov sú
Dobrý, zlý, možno a neskôr. Veď spomeňme si na Fallout 4 či Fallout 76.
Nedá sa očakávať, že Bethesda predvedie zrazu nejaký prozaický zázrak.
To je ako keď si kúpiš novú Oktávku a sťažujeme sa, že to nieje ako Mercedes. It is, what it is..
BG 3 questy sú ako d&d session. Bethesda questy sú skôr koncipované ako rozprávkové knizky. Snehulienka vždy nájde trpaslíkov a tri prasátka skôr či neskôr dobehnú vlka. Hry a questy od Bethesdy sú celé postavené okolo "konzumacie obsahu". Nedajú sa failnut a navzájom sa nevylučujú. Nemajú time limit a nestarajú sa o stav sveta okolo. Koniec koncov môžeš joinut všetky frakcie..
Záverom asi toľko, že v Bethesda hrách nehras RPG verziu "seba", ale skôr ich verziu hlavnej postavy, ktorá je vo svojích možnostiach tak trochu čierno biela.