• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    Nejnovější openworld universum od Bethesdy

    rozbalit záhlaví
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BEARDY: viz REDSNAKE: první odstavec.
    BEARDY
    BEARDY --- ---
    REDSNAKE: Tady nejde o to, že je to sračka. Jde spíš o tu nutnost to všem cpát.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    KARLOSK: víš jak, někoho rajcuje to že lidi kvičí kvůli rušení parkovacích míst, mě baví když lidi kvičí a nechtěj si přiznat, že starfield je sračka. Si nevybereš.

    Nejsmutnější na tom je, že by to mohla bejt i docela dobrá hra, kdyby nebylo takovejch lidí, kteří to bethesdě zas sežerou i s navijákem.
    KARLOSK
    KARLOSK --- ---
    KARLOSK
    KARLOSK --- ---
    REDSNAKE: Že ty jsi takový ten "musím tě přesvědčit o tom, že ta hra je děsně na píču, protože jen já, já a jen já mám pravdu, že ta hra je na píču" ?
    L4MA
    L4MA --- ---
    JULIAN: pardon, co jsou presne ty planetarni traity?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JULIAN: Proč ne, je fajn že sis tam našel co tě baví.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Proč Starfield není dobrý RPG | Detailní rozbor po dohrání hry
    https://www.youtube.com/watch?v=i7Wml8Rd_qE
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    REDSNAKE: já byl vlastně nejspokojenější s těma radiant questama z Bounty boardu na piraty - někam letíš, po cestě když máš štěstí se ti spustí nějakej event, v cíli vyvraždis hromadu pirátů v nějaké zajímavé stavbě, z bose vypadne nějakej cool item, dostaneš za misi instantne peníze, když už jsi na planetě přistál tak ještě naskenujes nějaký šutry a trait at máš hotovou survey, pak když odlitas tak vidíš že je tam ikonka hostile aktivity tak si jdeš ještě zastřílet s lodi. Takhle zvládneš dva či tři, pak letíš nějak prodat loot, vylepší si z toho loď, umístila někam skill point, naberes nové mise a znova
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JULIAN: včera jsem dal pár hodin mezi malováním kuchyně, jedu Ryujin Industries quest linku. Tak blbé fetch questy nemá ani WOWko. Doufám že je to jen neštastná linka a je mi jasný, že tam je trilion jinýho obsahu kterýmu se můžu věnovat, ale stejně...
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    TRAGED: piloting jsem nikdy neviděl teda a to jsem ho levliv jako první skill skoro. Medical párkrát jo, ale nikdy to nemělo žádnej efekt - naopak si vybavuji naprosto hloupou situaci, kdy jsem přišel ke zraněnému NPC a pod Medical checkem moje postava prohodila "omg on umírá" či tak neco. To jsem fakt nechápal proč to tam je.
    Samozřejmě jsem nehrál všechny questy ve hře, ale dohrál jsem kampaň a i dost sidequestu a všechno to bylo lineární až běda. Žádný tajný volby projevující se za 12h se nikde nekonaly.
    Quest kterej si asi jedinej z celé hry kladně pamatuju je Entanglement, ten měl docela zajímavou zápletku a s tím spojenou mechaniku, plus více konců. Ale to je fakt jeden ze sta.


    Jinak teda NG+
    Pro mě to totálně zabilo to, že si nemůžeš upravit traity na postavě. Chtěl jsem vyzkoušet rodiče, apartmán, fanouška... A na to bych to musel bohužel rozehrát s úplně novou postavou. Asi budu muset zas sáhnout po nějakým modu...


    ROLAND: já takhle vyházel víc granátů než v combatu :)


    KARLOSK: tohle je zvláštní, první půlku hry jsem si zadnyho utikání nevšiml, ale pak ke konci jsem se s tím potkával taky docela často, že se nepřítel otočil a utíkal třeba 100 metrů pryč, a já ho tam pak naháněl - naštěstí tam zůstane fakt dost dlouho ta červená šipka na compasu. Říkal jsem si jestli to není levelem ale zdálo se mi že utíkají i ti na vyšším levelu než já. A žádnej skill ani mod na zbrani jsem na to neměl. Si myslím teda
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    OMNISLASH: Jestli myslíš to že u modré tečky aktivního questu nevidíš ukazatel vzdálenosti. Tak tam bych řekl že je chyba a ukazuje to vzdálenost jen do 100 metrů. A řekl bych že v těch ukazatelích quest lokací je více než jeden jeden bug. Když si u questů ještě změníš na zobrazit všechny i zrovna nesledovaný a pak to přepneš zpět. Tak ti to někdy ukazuje nesmysl a nebo odkazuje jako aktivní quest, který ale jako aktivní nastavený nemáš. A nebo ti to zase při zobrazení všech, ukáže řekněme random počet a ne všechny. Někdy se to srovná když nahraješ znovu uloženou pozici.
    Dost možná že to u toho aktivního questu neukazuje, protože se to někde mydlí s těma ostatníma neaktivníma questama.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KID_MCHUTT: UX. Za chůze psát na mobilu a nezkontrolovat si to, to je trestuhodná nedbalost...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    OMNISLASH: IMO jedno ze špatných ič lUX rozhodnutí
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Rychly dotaz na markery v hudu. U neobjevenych mist vidim presnou vzdalenost. Naopak u questovych mist, kde z principu vetsinou znam presne misto, kam jit, tohle info chybi. Delam neco blbe, nebo je to proste takhle navrzene? Za me je to dost nekomfortni a nesmyslne (random neobjevena mista znam na metr, ale ta cilena, u tech tohle info nemam?). Je potreba nekde neco zmacknout / nastavit? Pripadne je na to treba mod?
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    BTW také se vám stává že když chcete přepnout do režimu průzkumu, že se netrefíte na správnou klávesu a hodíte granát?
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    N4RC0T1C: Jako nejdříve jsem hru bral jako Fallout ve vesmíru a to bych upravil na Fallout-Skyrim ve vesmíru. (I když s prvním skillem jsem si vzpomněl spíše na Star Wars a Dartha Wadera.) :D

    Hra má potenciál, ale podle mě klasika bude nevyužitý a řekl bych že vývojáři s masivním MMO u téhle hry nepočítali.

    A svět Falloutu a ani Elderu vyčerpaný rozhodně není. A pro coop nebo pvp tam vidím více než dost prostoru a možné zábavy.
    Ale pokud to udělají ala 76 tak je to zabité.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    KID_MCHUTT: Andreja je ok, neni to teda žiadny dlhý quest, ale dá trochu viac náhľadu do House Varič
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Tak on ten pribeh neni spatnej, ale ten zaver v sirsim kontexu...

    Jak to, ze nenasly druhy shuttle, kdyz me se to podarilo sotva za par sekund z dat v pocitace shuttluv kterem Sara byla 10 mesicu? To ji tam nasli v bezvedomi a nestahly z nej data? Nebo jsem prehledl, kdo ji vlastne zachranil?

    A hned za bukem druheho shuttelu ma Eclipse zakladnu s jeraby co jsou videt z siroka daleka a to u z opustenu, takze tam taky nejaky ten patek uz asi bude? A za druhym bukem je na skeneru nejaky dalsi settlement a moc bych se nedivil, kdyby to byla nejaka predvalecna laborator. Jsem myslel, ze to bude nejaka uplne zapadala planeta mimo veskerou civilizaci a ono je to tam jak v Brne :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    F0N: je tam 10 levelů NG+ (jsem někde omylem četl)
    TRAGED: ta je z nich nejslabší - Sam a Barret jsou lepší (zbytek jsem zatím neviděl)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Mne daleko víc štve nelogičnosti plynoucí z rozlehlosti. Zrovna jsem dokončil Sáru a jako vážně? To to rescue team hodně odflaknul.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam