• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    Nejnovější openworld universum od Bethesdy

    rozbalit záhlaví
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    HONZAL: TLoZelda - Tears of the Kingdom jasně dokazuje, že tím to není.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    HONZAL: já jsem neměl pocit že to je nějak prázdný Jasně že tam jsou města uprostřed ničeho, a spousta genetickych míst, ale variant je tam fakt hodně že jsem si toho začal všímat až po 60hodin, navic příběhové linky tam jsou některé naprosto super, některé horší, ale vyloženě nudny či otravny jsem nenarazil. Po 120hodinach jsem spoko a těším se na DLC propadne modersky přírůstky. BTW jsem bias Bo jsem Fallout 3 a NV fanda, ale zas 4ka mě nebavila a cokoliv pak je mimo můj scope. A samosebou scifi need, 8/10
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    HONZAL: Ja si na prazdnotu ani zbytecny obsah nestezoval. Ani bych necekal, ze u takhle velkeho prostoru bude kazdy kout vyplneny necim zajimavym a originalnim. To by bylo mozna spise divne. Ta hra ma v mych ocich mnohem zavaznejsi bolistky nez prazdnota a zbytecny obsah.
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Jestli prave to vytvareni ohromnych svetu neni to, co dela ty hry prazdne a vyplnene zbytecnym obsahem.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Stafield dohrany. Coz je vic, nez muzu rict o Skyrimu. Nejakych 162 hodin dohromady, ale klidne 30+ z toho muze byt zapla hra a ja mimo pc. Pres 120 odehranych hodin je tam ale za me urcite. Vsechny questy jsem nedojel, velkou cast ano. Pribeh prumerny, konkretni zapletky bethesdacky tupe a primitivni. Vyjimek jen minimum. Rychlost s beta patchem uplne v pohode, vizual docela pekny na max detaily. QA naprosty horor. Jednoznacne horsi nez Skyrim. Ten jsem hral dve tri hodky po vydani a narazil jsem na jeden dva vetsi bugy. Ve Starfieldu mi prislo, ze se tech questu rozpadlo 10+ (nekecam). Jednou nebo dvakrat se quest vyjebal tak, ze jsem musel do konzole, cim jsem si zrusil achievementy (Diky Todde za tuhle picatou ochranu! Kdybys mel QA, nemusel jsem resit questy pres konzoli). Nektere zajimave jsem diky tomu ani nedojel. Proste to neslo, poskodily se. Nicmene v tech gameplay hodinach se to asi ztrati. Hlavni zaporaci byli trochu tluchubove, protoze moje tlakovaci snajperka uz byla ve finale tak strasne silna, ze kazdy boj, kazdou fazi, kterou zacali chvastavym proslovem, rychle zase na jednu ranu ukoncila.

    Na steamu bych stejne dal recommend. Proc? Jednoduse proto, ze takovehle (giganticky otevreny svet, spousta moznosti, poznavani, postav, vylepsovani,..) hry moc nejsou a kdyz jo, tak jsou zanrove nebo gameplayem polozene tak, ze me proste nebavi. Penizku nelituji. Toho, ze skrze UI (Za me asi nejhorsi UI, co jsem u velke hry videl. Skyrim je proti tomu zlaty.) a questy je to zase jeste zajebanejsi nez Skyrim, toho docela jo.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Starfield PC's New Patch: Massive CPU/GPU Perf Boosts, Official DLSS Support
    https://www.youtube.com/watch?v=lTd4yl2M6p8
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    TRAGED: Jo. Zrovna jsem sel psat, ze jsem stahnul betu, nastavil dlss, 100% render resolution, vse na max.. a najednou mi to i v mast districtu fici konstantnich 60 fps. Pred tim to i s nizsim nastavenim a nizsim nez 100% render resolution padalo v techhle mistech obcas i k 45 fps. Ten rychlostni rozdil je dost vyrazne znat. A vizualni zlepseni popravde taky. Jo, jedu na 4070.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PSA: You can trap enemies in your hab if you lure them in, stun them, then remove the airlock to make a people zoo next 🚨

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Starfield’s DLSS 3 support is coming in a beta patch soon - The Verge
    https://www.theverge.com/2023/11/1/23942435/starfield-dlss-3-pc-update-steam-beta
    L4MA
    L4MA --- ---
    tak jsem to pred tejdnem dohral, mel jsem rozepsanej dlouhej rant, ale smazal jsem si ho, a otravilo me to. :) zhustena verze.
    po cca 80 hodinach okouneni, jednom faction arcu, par desitkach side questu a hotovejma dvema story misema, jsem seznal, ze dojedu story, a side mise a ostatni content si necham, az/jestli z toho mody udelaj hru, ktera dava smysl.
    tech zhruba 110 hodin jsem se bavil, ne ze ne, ale objektivne je treba rict, ze je to nepopsatelne outdated a uplne bez duse.
    - veskery dialogy a postavy, ktery by mely bejt vyznamny a smysluplny, jsou uplne prazdny hemzy a nadoby, ktery by urazily snad i skolkovy deti. neco tak neslanyho a nemastnyho jsem snad nikdy ve hre nevidel. rozhodne ne v takovy, ktera ma X desitek hodin jen na kecy a budovani postav. neuveritelny.
    - lore smesne povrchni az neexistujici. Outer Worlds jsou proti tomu epicka saga typu Nadace.
    - mechaniky nepropojeny, nebo uplne zbytecny. mnou zprvu chvalenej persuation system je jen RNG gimmick s defaultnima opakujicima se odpovedma, v 95% s nijak nesouvisejicima s aktualnim dialogem! outposty, ship builder - uplne zbytecny do hry nijak nezakomponovany. companion system vysmech. smysluplna ekonomika neexistujici.
    - drzeni za rucicku, je mimo vsechny stupnice. simulator nasledovani waypointu v nejryzejsi forme.
    - explorace nudna, bez jakyhokoliv cile a bez sebemensiho pocitu uspokojeni
    - naprosto absurdni odflaklosti typu pomoz temhle lidem privrtat panel, nebo nasleduj stopy, kdy tam neni animace prvirtavani panelu, nebo stopy na zemi, ale okynko s textem "privrtal si panel" a "vidis na zemi stopy"?! :D
    - looter shooter mechanika zbrani - ta me s trochou nadsazky vylozene urazi :)
    - prakticky neexistujici melee, smesnej stealth, neexistujici challenge ve vsech ohledech
    - ve hre ktera ma bejt o pruzkumu stovek vesmirnejch teles, chybi jakakoliv databaze a prehled objevenyho?!!

    uplne nejhorsi, do nebe volajici odflakla ubohost, je ale jakakoliv (ne)moznost volby a role play obecne. exemplarni priklad:

    mame s Waltrem sraz s chlapkem, jehoz zamestnavatel ho vyhodil, a on se mu msti tim, ze mu ukrad artefakt, kterej nam chce prodat. behem schuzky hra nabizi zdanlive nekolik moznosti reseni: ukecat ho, vzit artefakt a utikat, zacit strilet. vskutecnosti, ale vsechny moznosti skoncej ukecanim a jiny reseni neni mozny, hra me ani nenecha ho zabit. :D ok...
    nicmene zamestnavatel chlapka je velky zvire, transakce se mu nelibi a zabavi mi lod. nasleduje zdanliva stealth mise, kdy se mam proplizit do jeho kancelare. na uchu mam hackera, kterej mi rika kudy jit, hlasi hlidky, otvira dvere. rikam si, tak snad konecne... reseni bych si predstavoval neco jako:
    - proplizim se jako duch do jeho kanclu, v kompu/pickpocketem si zrusim zabaveni lode a zmizim
    - behem plizeni narazim na chlapka, kterej mi prodal artefakt. mam moznost ho nechat jeho osudu, pripadne se s nim spolcit a pomstit se zamestnavateli
    - behem plizeni mam moznost provest jeste nejakou diverzni akci
    - domluvim si se zamestnavatelem schuzku s extremne tezkym persuade checkem, pri jehoz nesplneni budu pykat
    - vsechny vystrilim
    - kombinace vyse uvedenejch a dalsi

    co jsem dostal:
    - i pri naprosto perfektnim stealthu v prubehu cely mise, me jako rozuzleni ceka nevyhnutelnej dialog s antagonistou zamestnavatelem, kterej i kdyz bych predtim misto stealthu vystrilel celou budovu jeho nevinnejch zamestnancu, mi rekne, ze je vlastne vsechno uplne v pohode, nic se nestalo, jen se sabnem o ty penize z prodeje veci ktera mu byla uradena, a za trest musim rozhodnout o osudu toho chlapka, kterymu mezitim daval biti v CEO kancelari. wtf? :DDD
    - vsechny vystrilet


    a to je jednen z tech napaditejsich questu... :) v cely ty mizerii je main story ve srovnani se "zachran dite" nebo "zabij draky" ta svetlejsi stranka.

    vsechny technicky omezeni a Bethesda trademark gameplay tomu vsemu nasazujou korunu.
    s pribehovou slozkou hry se neda nic delat, ale chci doufat, ze 10 tun sofistikovanejch modu dokaze ty surovy hrube nacrtnuty mechaniky nejak smysluplne propojit, a markantne vylepsit tak, aby to slo hrat aspon jako exploracni/survival/resource management hru, ktera vyuzije pomerne solidni svet.
    kdybych nebyl Bethesda fanboy, tak bych to teatralne zahodil do kose. :) kde je sakra Virik, aby mi vysvetlil, proc se pletu, a nevidim jak je to libovy? :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    N4RC0T1C: zbraně jsou klasicky bethesda shit, nicméně to je úplně ten nejmenší problém a i když jsem gun nerd, tak mi to osobně fakt při hraní nevadilo vůbec.
    N4RC0T1C
    N4RC0T1C --- ---
    heh..detailny pohlad na zbrane :)
    Everything WRONG With The Guns In Starfield
    https://youtu.be/YCyUFvTGa68?si=a3KF1ZATCCI_XynQ
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: vsechno tam receny je super pravda. :)
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    L4MA: shout out to the chess club :DDD
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    TRAGED: ty bugy asi chvíli sbíral, nicméně to co je řečeno na začátku je super pravda :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    L4MA: Me to prijde hrozne lacine a moc na silu. Muselo mu dat strasny prace to takhle rozbijet.
    L4MA
    L4MA --- ---
    repost, ale je fakt vynikajici.

    Todd Howard Unveils The Truth About Starfield In An Honest Conference - Unscripted
    https://www.youtube.com/watch?v=8YMg4ehhCgU
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ASCHEZUASCHE
    ASCHEZUASCHE --- ---
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    TRAGED: na nejake planete postavis outpost, kde muzes na jednom miste tezit, co to ted bylo, iron a aluminium myslim? a postavis si tezici hlavice, nejaky solarni panely a kotel storage - a po dvaceti minutach linkovani beden si postavis lavicku, tam pockas maximum casu, postavis crafting bench a v ni kombinujes FE a AL co se ti natezili a vyrabis nejaky komponenty, 1 XP za kazdej. da se to vyrabet po stovkach.

    next level je pak najit nejakou planetu, kde plyne cas rychleji, coz znamena ze za ubehnuti toho waiting baru se natezi vic surovin. a jen klikas a klikas v UICku a expy litaj a litaj
    ano je to naprosto tak debilni jak to zni, zacit muzes hned, nepotrebujes k tomu nic krome nakupu par FE a AL na postaveni prvnich tezicu.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JULIAN: Po vydání kraftis zdarma? Nebo jak dosáhneš nekonečného množství komponent?
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    taky muzu spat v outpostu na lavicce a craftit nekonecny mnozstvi komponent furt dokola. XP jsou limitovany ciste tim jak rychle klikam, se strilenim nejakejch mutantu za par XP se to podle me neda srovnat.
    Ve hre kde cas nehraje zadnou roli je lepsi kdyztak do konzole napsat
    player.setlevel 99
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam