• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ADAMIRA: 15 in stani je snad povoleny, ne? Takze pokutovat pri prvnim prujezdu tedy nejde. Jak casto to stihaj objizdet (tedy kolikrat za den), to na mou dusi nevim.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ADAMIRA: Protoze na modre zone muzes zastavit, nikoli vsak stat. Tedy az po druhem projeti mericiho auta za patnact minut muzes uctovat pokutu. A odtahovat se prestalo uz davno, protoze nikoho nebavi se hadat s nastvanyma ridicema.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    PEJR: já vubec nechápu proč se s tim tak serou, prostě projede měřící auto okolo poprvé >pokuta - projede okolo podruhé třeba za hodinu, auto tam porád je > odtah

    pak pěkně na záchytnym zaplatit 2 pokuty a NORMÁLNÍ cenu za odtah (žádný sračky za 1000 který pak akorát ostatní doplácí) - oni si to ty lemry pak rozmyslí
    PEJR
    PEJR --- ---
    DAKRLS: Prej to tak doted bylo..

    „Vyplácí se být nepoctivý.“ Pokuty za parkování vzrostou až desetinásobně - Seznam Zprávy
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-vyplaci-se-byt-nepoctivy-pokuty-za-parkovani-vzrostou-az-desetinasobne-239375
    DAKRLS
    DAKRLS --- ---
    SAMOUT: pokud je tvá dedukce, že jsou ta opatření neúčinná a k ničemu, tak čistě statisticky vzato to musí fungovat na 110% :D

    Mám známýho co mi tvrdí, že parkuje uplně všude a všechny pokuty za parkování vesele ignoruje. Prý mu to zatim vychází a za všechny ty léta nezaplatil ani jednu pokutu! Po roce se to promlčí a jede se dál.
    PEJR
    PEJR --- ---
    PEJR: Mimo jine i proto, ze jezdit z periferie na Mirak ve spicce se proste casem zas tolik nerentuje. Kdyz clovek zkousne mastnou tyc, tak casova uspora autem je minimalni, a to taky jen kdyz neskejsnes v zacpe a muzes delat i neco jinyho nez se venovat rizeni.
    PEJR
    PEJR --- ---
    SAMOUT: Treba moji sefove taky nechtej platit 50/60 za hodinu, ale 20 klidne. Onehda si myslel, ze to je 60 na 3 hodiny, tak jsem rikal ze spis na hodinu, a za 15 minut odchazel preparkovat.. a radsi to nechaj nekde kolem chodova/veleslavina (nebo nevim kde presne) a jedou metrem
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    CEEFA: To je imho nespravna dedukce, ale uvidime, treba jsou vetsi skrti nez si myslim.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    SAMOUT: no prave, a to se snazej zmenit, platis si 1200 jako rezident ale treba u nas jsou zony hned v 9 plny uckaru a skaru, pokud to budou mit 50/hod na fialovy a na modry snad 60, melo by byt imho volnejc
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    CEEFA: Ono se tam teda ani moc zaparkovat neda, posledne jsem tam nemel kam dat ani skutr...
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    SAMOUT: podle hysterie mimoprazskych treba na dejvicky parte na fb bych si tipnul, ze to snad i zafunguje ,) jestli budou jezdit min, to nevim, to asi ne, ale skoro bych si vsadil na to, ze budou parkovat min v dejvickych zonach .)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    CEEFA: Ne, duvod byl narejzovat vic penez. Ze by tam kvuli tomu lidi jezdili min, tomu sam neveris.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    MAKROUSEK: no, zdrazila jen prespolnim, rezidentum zustava cena stejna, tak nechapu ten "argument" s nezlepsenim zivota ve ctvrti, ten by se naopak diky tomu pro mistni zlepsit mohl. A to byl taky duvod pro to zdrazeni.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Radnice v Praze zdražila parkování. Život ve čtvrti ale nezlepšila ani o korunu | Hospodářské noviny (HN.cz)
    https://archiv.hn.cz/c1-67281840-radnice-v-praze-zdrazila-parkovani-zivot-ve-ctvrti-ale-nezlepsila-ani-o-korunu
    BESH
    BESH --- ---
    Na každý nový byt dvě stání pro kola. EU poprvé řeší parkování bicyklů - Zdopravy.cz
    https://zdopravy.cz/na-kazdy-novy-byt-dve-stani-pro-kola-eu-poprve-resi-parkovani-bicyklu-189418/
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    aplikace easypark byla hacknuta a unikly nejaky data... https://easypark.cz/comm/cs
    KVALKAN
    KVALKAN --- ---
    Praha hlavní nádraží (1/4): Jak jsme se dostali do současného stavu?

    Adam Gebrian

    Praha hlavní nádraží (1/4): Jak jsme se dostali do současného stavu?
    https://youtu.be/Ac2KEGISVKQ?si=Fj36Eo0XKE90Fo47
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    DAKRLS: plus se tam motají turisti. třeba v úterý tam stála banda přímo u přechodu, ale přejít nechtěla. auta i tak zastavovala.
    DAKRLS
    DAKRLS --- ---
    ATOMIKS: je tam toho ještě víc, protože velký množství aut co jedou od řeky tady zatáčí doleva do Karolíny Světlé a z druhýho směru je taky velkej provoz. Velká stavba přímo u přechodu, kde neustále stojí nějaký řemeslníci s dodávkama etc. Tohle je obecně jedna z nejhorších / nejmíň přehledných křižovatek co znám.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    DAKRLS: tenhle přechod chce trochu víc uvažování a předvídání. vznikají právě situace, že auta tě pouští a ty se můžeš vydat, ale vlastně nemůžeš, protože jede tramvaj. nebo že jede tramvaj ve vzdáleném směru a tak se zastavíš na tramvajovém pásu bližšího směru a doufáš, že se celé to přecházení semele dříve, než přijede tramvaj v tom bližším směru, což vyžaduje i jistou předvídavost od řidičů i tramvajáků, aby tě tam prostě nenechali stát.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam