• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    GREW: Situace v Praze je takova, ze ta skupina obyvatel, ktera nenecha nikde nic predelat, jsou automobiliste. Coz s rustem density obyvatel a jejich poctu, vede k tomu, ze verejny prostor tu zabira, dela nepouzivatelny, cim dal tim nensi skupina obyvatel na ukor tech ostatnich...
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    GREW: Vzhledem k tomu, že nám doslova hoří planeta pod prdelí, tak zrovna ve městech je výsadba stromů něco, co by mělo být automatické. Argumentovat tím, že tam v roce 1885 stromy nebyly je právě ta konzervace stavu. V praxi to znamená, a tobě to snad nakreslím, že město kvůli pár úředníkům není schopné reagovat na změny ve světě. V tomto případě klimatické změny, rostoucích teplot a tím padem nějaké potřeby to ve městech řešit.

    Ve Vodičkově se mohla udělat hladká dlažba, aby se tam dalo jezdit na kole. Opět je to něco, co znamená nějakej posun. Dostat lidi z aut na kola a ostatní formy dopravy je totiž v zájmu všech, dokonce i těch lidí v autech. Ale památkaři řekli ne, takže tam na další dekády budou debilní "kočičí hlavy".

    Co tě zajímá dál, tyvole? Střelím tak od boku a udělám z tebe voliče ODS a hurápravičáka model 90s. Jak moc mimo jsem?
    GREW
    GREW --- ---
    FRK_R23: Takze kdyz se neco nepredela tak, jak by se vam libilo, tak je to zakonzervovani a je to spatne, chapu to spravne? To, ze se to tak muze libit/vyhovovat nekomu jinymu/jine skupine obyvatel (nejenom tem, co to "zakonzervovavaji") je jedno? Treba podle me ano, to jak vypada v soucasne dobe Marianske namesti je na prd a melo by se s nim neco udelat, ale vysadba stromu to podle me rozhodne neni. A co je spatne na rekonstrukci tramvaji ve Vodickove?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    KAKIHARA: Už je to dávno, ale pokud mě paměť něklame (což se klidně může stát), tak si vybavuju kauzu tak z přelomu století. Mezitím co si lidi na Malé straně nemohli vyměnit pomalu ani kličku u okna na dvůr si šéf památkářů na stejné Malé straně nechal zbudovat nějakou prosklenou vestavbu do jedné ze střech :))
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    FRK_R23: Pamatkari jsou obecne vřed na centru mesta
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    FRK_R23: plus teda samozrejme dneska se musi uz parkovat kolmo, pac autaku je ktreba mit v rodine aspon 2.

    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    GREW: Uz jenom pricny/kolmy parkovani v pamatkovy zone je neskutecna prasárna.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    NE7RA: Vtipný je, že i tady ta ulice vypadá větší než dnes. Protože auta se zvětšila a tím pádem se ulice zmenšila.
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    GREW: Rehorova ulice, Zizkov. Rok 1984-2023

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    GREW: Já nevím jestli si děláš prdel, nebo to fakt myslíš vážně. Ale tak jeden příklad za všechny je negativní stanovisko památkářů k výsadbě stromů na Mariánském náměstí. To ti nepřijde jako naprosto nehorázná píčovina, která právě konzervuje stav na další roky dopředu?

    Těch příkladů se samozřejmě najde celá hromada, naposledy třeba rekonstrukce tramvají ve Vodičkově.
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    GREW: Neuzavreni Smetaňáku pro tranzit po otevreni blanky, nevole zvetsit ostruvek na staromestsky (protoze chudaci auta by musela do jednoho pruhu) neustalá podpora motodopravy na ukor ostatnich druhu, odmitani regulace parkovani, proste zakonzerovovaná v duchu hesla “at zijou osmdesátky, auta vsude”
    GREW
    GREW --- ---
    FRK_R23: Tyyy jo, ty jsi ale tak vtipny, chacha, cheche, chichi...! S tebou se diskutuje jedna radost. facepalm Co takhle uvest nake dva/tri konkretni priklady toho, co si predstavujes pod "konzervovanim" Prahy?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    GREW: Konzervovat znamená uchovat beze změny. Jestli ti ještě nejsou jasný nějaký další složitý slova, klidně se ptej.
    GREW
    GREW --- ---
    FRK_R23: Povědztě mi, Kefalín, čo si představujetě pod takým konzervovaním Prahy?
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    FRK_R23: Co se tyce P1 - exradni pro dopravu Bureš (desne prekvapive ODS), vedouci odboru dopravy Czital, místopředseda komise pro dopravu Ludvíček (ODS). A primárně teda onen gynekolog v čele města.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Mělo by se veřejně řešit, kdo přesně jsou oni úředníci, kteří konzervují Prahu na úrovni začátku minulého století.

    Tak pojďme začít v centru.

    Zdeňka Baštová, úřednice na magistrátním odboru památkové péče s gescí na oblast Prahy 1.

    zdenka.bastova@praha.eu
    236 002 658

    x.com
    https://x.com/ulicnik_cz/status/1846306986775957897
    BESH
    BESH --- ---
    SAMOUT: Ano, a takhle to presne v Praze s cyklenim funguje. Ceste na kole po Praze vzdy musi predchazet plan preziti, obzvlast kdyz jezdite s detma. Se synem na cyklokrouzek jezdime 3km po rovine. V normalnim meste by to byla samozrejmost. V Praze to znamena 20+ minut stresu a pulku cesty po chodnikach. Kazdy tyden pri tehle aktivite tohle mesto doslova proklinam. V posledni dobe muzu akorat pochvalit, ze na Zelivskeho udelali protipruh u autobusovych stani, ale je to teda po sakra dlouhe dobe, kdyz se tady v okoli nejake opatreni objevilo. Ale i takove drobnosti, ktere tezko lze oznacit za cykloinfrastrukturu, potesi.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    OMNIHASH: Ani jeden z vas nepochopil, ze jsem to psal ne jako skutrista, ale jako cyklista - otec, kterej toho se petiletou dcerou najezdi docela dost. Nikdy bych ale neprojevil takovou neuctu k jejimu zivotu, abych ji nutil jezdit po ulici jako je Argentinska, a to ani v cyklopruhu. Na to jeste potrebuje vyrust (byt teda asi ani pak nebude duvod, abysme se sli projet zrovna tam, tady na severu Prahy je spousta vyrazne zajimavejsich a zabavnejsich lokalit). Kdyz uz, tak bych to vzal Osadni, tam je mensi provoz.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Ale aspon jsme se dozvedeli, ze Ghostdogg nema deti 🤷‍♂️.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    GHOSTDOGG: To jsem nenapsal, ani tak nejednam, ale klidne si to mysli, mne to muze byt fuk :-).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam