• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MAKROUSEK: hm diktatura jedny strany ti imponuje?

    VYHULENY_UFO: tak neni to o technologiich mebo dovednostech, ale byrokracii, kde si kazdej prijde na svy, zname cesko.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    PALEONTOLOG: ale priznejme si, ze tempo vystavby dopravni infrastruktury v cr silne pokulhava ve srovnani se zapadnimi zememi, japonskem a vlastne i v porovnani s obcas vysmivanym polskem :D
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    PALEONTOLOG: Jedno slovo: "Cina".
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MAKROUSEK: 2035 neni nikdy, mozna budes mrtvej, ale je to za 11 let. moje deti se uz povezou. mozna by pan velkochytry podnikatel mohl mit alespon ramcovou predstavu, v jakym horizontu se tyhle veci planujou.

    decinskej plavebmi stupen se planuje od sociku a obsluha turbiny je uz v duchodu :)
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KUTAS: Zahajeni vystavby 2035 = nikdy, az do konce zivota budu holt po Praze jezdit autem.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    Vize budoucnosti…

    Více zastávek, ale bez podzemního nádraží Opera. Výbor určil trasu tunelů pod Prahou - Zdopravy.cz
    https://zdopravy.cz/vice-zastavek-ale-bez-podzemniho-nadrazi-opera-komise-vybrala-variantu-zeleznicnich-tunelu-pod-prahou-224523
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    GREW: hele, a jak si myslíš, že vznikne jakejkoliv jinej mód dopravy, než pěškobus? Ty sinice, koleje a stanice vzducholodí se taky nezhmotněj samy z čirý many a lásky k dopravní infrastruktuře...hrotit věci pro cyklisty má smysl primárně v tom, že je to zdaleka nejlevnější systém na kilometr, a za stejný prachy, co postavíš novou stanici metra nebo kilák výpadovky můžeš pořídit cyklotrasu přes čtvrt města. To je ten smysl a koncepce, kterou si sháněl...
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    KVALKAN: Ony ani dopravni znacky pri ridice na chodniku, kvuli kterejm kolikrat neprojede kocarem, jsou pecka… jsou to holt utlačovany chudaci ty ridici
    KVALKAN
    KVALKAN --- ---
    GREW: Ad zelené vlny. Taky bych je měl moc rád. Vůbec nechápu proč jako chodec musím na křižovatce 3x mačkat tlačítko, abych ji přešel a 3x čekat než projedou auto. Přičemž jako řidič přijedu na křižovatku, čekám jednou a pak ji projedu.

    Vzor Vršovická x Petrohradská. Vystoupím z busu směr Želivského a chci pokračovat rovně směr Vršovické náměstí. Nemohu, musím přes 3 přechody.

    To by bylo švandy, kdyby řidiči museli u každého semaforu vylézt z auta a mačkat tlačítka tak jako na nábřeží.

    Chvilku mluv také o šikaně chodců, kdy musíme ujít stovky metrů, aby bylo místo na silnice a neměli jste tam moc semaforů. Díky moc!
    HNZ
    HNZ --- ---
    Petr Šesták: Vyhoření • mujRozhlas
    https://www.mujrozhlas.cz/rapi/view/episode/952d3872-b43f-3e2a-9e64-3a1bb675bbe1
    doprava z pohledu kuryra
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    NE7RA: Ne! To jsou tvoje dojmy, ze to jsou jeho dojmy, ze to jsou dojmy!
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    GREW: To jsou tvoje dojmy, ze to jsou dojmy 😅
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    GREW: Rozumim, cili absolutne netusis o čem tu žvaníš. Ted uz to chápu líp, dík.
    GREW
    GREW --- ---
    KAKIHARA: Kolega FRK me oznacil za "devadestakovyho ODSaka" a byl totalne vedle a ty ses zase totalne vedle, kdyz si myslis, ze se ridim jen "vejfukovejma nesmyslama". Jak uz jsem psal, ja urcite nejsem pro nake rozsirovani soucasne silnicni infrastruktury, naopak bych ji i na nekterych mistech, kde to dava smysl a bude to vseobecne prospesne omezil (napriklad bych i byl pro vyraznejsi stizeni testu a zkousek pro ziskani ridicskeho prukazu), ale zaroven jsem proto, ze veskera dopravni opatreni, budovani veskere dopravni infrastruktury a objem financovani jejich jednotlivych casti daval smysl, byl delan logicky, byl vseobecne prospesny pro co nejvetsi mozny pocet lidi, zbytecne nehazel klacky pod nohy tam, kde to nema vyraznejsi smysl a byl delan koncepcne, na zaklade toho, co si obyvatele mesta vetsinove preji. A promin, nak vyrazneji "hrotit" cykloinfrastrukturu, kdyz jeji podil je cca 2-4% a doufat, ze po jejim masivnejsim budovani na ukor ostatnich zpusobu dopravy a zaroven do ni na ukor ostatnich zpusobu dopravy cpat vyrazneji vic penez mi moc logicky neprijde, zvlast, kdyz je to jeste k tomu na zaklade "dojmu", ze to tak mozna chce nake vyraznejsi procento obyvatel Prahy.
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    GREW: asi 5 sekund GOOGLE: Mistostarosta Kodane o cyklodoprave v jeho meste. Rok rozhovoru 2022. Sic tam nejsou hard-data, ale obecne tam mluvi o tom, o cem si tu ted povidame.

    Na našem přístupu k cyklodopravě není nic speciálně kodaňského ani dánského. Lze ho napodobit všude • RESPEKT
    https://www.respekt.cz/rozhovor/na-nasem-pristupu-k-cyklodoprave-neni-nic-specialne-kodanskeho-nebo-danskeho-lze-ho-napodobit-kdekoli
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    GREW: K cemu? Ty mas zdroje stejne v pici….¯\_(ツ)_/¯
    GREW
    GREW --- ---
    KAKIHARA: Ty jo, dalsi vtipalek :D A muzes teda k tem mestum uvest naky zdroj/clanek/grafy, ktery by potvrzoval kauzalitu mezi budovanim cykloinfrastruktury a poctem cyklistu?
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    GREW: Az udela stejnej vyzkum automobilovej klub, budu te informovat.
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    GREW: Proc chces porad zdroje, kdyz je stejne neuznavas a ridis se jen tema svejma vejfukovejma nesmyslama?
    GREW
    GREW --- ---
    KAKIHARA: Promin, ale duveru k objektivite clanku, kde v jednom pripade figuruje "reditel marketingu firmy rekola" a ve druhem zase "redaktor magazinu Mestem na kole", teda moc nemam...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam