• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Ja jezdim po silnici a jezdim vsude. Sterboholy nejsou problem, loni v zime jsem tam jel na schuzku.
    Jak jsem rikal s tebou nema zadny smysl se pokouset o nejakou diskuzi.

    Tak bych jenom rad zduraznil - je to moje osobni rozhodnuti, ze ktereho benefituju a vyhovuje mi, obstaram vse co potrebuji, vozim i dite, nikomu to netlacim, nic si nenarokuji (pouze zakladni bezpecnost), nic po nikom nepozaduji a uznavam, ze to neni pro kazdeho a respektuji kazdeho a jeho volbu dopravniho prostredku.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: jiste, v Libni podel Rokytky se to jezdi snadno... :-) a vcil mi predved tu cyklostezku treba ze Sterbohol.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nesoudim, nemachruju, jezdim na kole.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: machrujes, protoze mas tramvajovou zastavku 250 metru od baraku, kde neco jede co par minut. A podle toho soudis, ze vsichni maj tyhle moznosti. Skoc si radsi na chlebicek :)
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    BESH: ad absurdum jo - auto je podle soudu smrtici zbran, alebrz pokud me (rodinu) nekdo autem ohrozuje, tak to imho naplnuje podminky pro tzn. nutnou obranu.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BESH: No kripla, kterej se víc bojí o svou 20 let starou fabii než o fakt, že málem nacouval do dítětě na přechodu, se vyplatí jenom zabít. Podčlověk, schluk buněk se zápornou užitnou hodnotou.
    BESH
    BESH --- ---
    FRK_R23: Souhlasim, ze bez poskozovani cizi veci tohle u nas uz resit asi nejde. Podle me tady nejak tezce zanedbavame vzdelavani k logickemu a kritickemu uvazovani. :)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nic, koncime, zacina to byt z tvoji strany velmi trapne. Najdi si jiny terc, do ktereho se budes strefovat.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: vzdelani a praxe... takze jsi nejaky sotous z ROPIDu? ;-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: vrat se do skoly a nauc se cist... zjevne s tim mas problem :) Ja to tu napsal hned nekolikrat.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Odvazne tvrzeni, s ohledem na to, ze jsem zadnou svoji vizi dopravy v Praze zatim nepredstavil. Nicmene muzu te bezpecne ujistit, ze problematice dopravy rozumim - jednak vzdelanim, druhak svoji praxi. Z jakeho titulu prameni tve sebevedomi a presvedceni o spravnosti tvych nazoru?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: ne, ty problematice nerozumis... nechces videt priciny, ale vadi ti nasledky.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    ONDRAT: Danýsek je taky retard, nelze s ním diskutovat. Nikdy a o ničem.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nezlob se, nebudu na tebe reagovat, chovas se neuctive a problematice nerozumis, resp. vybral sis jeji uzkou cast a na te se tocis, dehonestujes diskutujici a ja tvuj ton odmitam akceptovat. Onlouvam se.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    KUTAS: ano, chapes to spravne... pokud chceme resit problemy s nadbytkem aut ve meste, musime nabidnout adekvatni alternativu... ktera dnes... proste neexistuje.
    A mame v tomhle desitky let zpozdeni.

    ONDRAT: pocet aut setrvale roste mimo jine proto, ze jina alternativni infrastruktura se moc nerozrusta a neposkytuje zadne alternativy. Metro, ktere melo jezdit v roce 2005 te sveze nejdriv v roce 2031. Nemas alternativy k autu, znovu opakuji, nemas alternativy k autu. To je fakt, ktery ty odmitas akceptovat. Metropole ma zcela nefunkcni spojeni na tangentach... takze to co trva autem dvacet minut ti v MHD trva hodinu a pul. Protoze holt se resi jen radialy smer centrum. Zcela se ignoruje fakt, ze lidi jezdi z periferie na periferii. Treba z Proseka do Hostivare. Opijime se tu rohlikem, jak mame skvelou MHD... jo, podle turistickejch pruvodcu, pro turisty... ale pro bezneho obyvatele Prahy je to z nekterych mestkych casti fakt ocistec.

    ONDRAT: to je fakt uzasnej blabol... :-) Problem "planovani" je, ze se nejdriv stavi baraky a az pak se premysli, jak se vyresi doprava. Viz ty tramvaje nize, periferie (kde se stavi) pro IPR jaksi neexistuje, takze tramvaj "do pole" odmitame postavit... a pak se divime, ze lidi si svou dopravu vyresi tim autem, kdyz se v tom poli postavi baraky.

    Smele si zkonfrontuj plany i pro metro z roku 1987 s dnesni realitou... a vcil mudruj.

    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    KUTAS: Tak ono, kdyby se to mesto stavelo cele znova muze byt argument “at si ma kazdy aut kolik chce” dovela validni, kdyz si takovy pozadavek ridici prosadi do planovaci dokumetace, ale v soucasnosti kdy doprava ve mestech projizdi sidelni kasi, sidlisti, transformovanou periferii, rostlym mestem a historickym centrem, je to obtizne ne-li nemozne.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    KUTAS: Nejenom normální, žádoucí až nutné!

    A hlavně to musí bejt ideálně zadarmo, protože jinak je to asi komunismus? Nevím, občas mám v těch "pravicovejch" hodnotách bordel.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    Chápu to správně, že diskutující jako DIVA nebo MAKROUSEK tu argumentují, že je normální, aby město počítalo s parkovacími plochami pro auta jeho obyvatelů?
    U DANYSEK si tím nejsem tak jistý, ten mi přijde, že poukazuje na to, že je potřeba něco dělat s MHD a celým tím "ekosystémem", aby prostě lidi měli alternativy místo aut.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    ONDRAT: Z titulu řidiče, ty seš jenom nula na kole. One jede v autě a proto vše ostatní musí stranou.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    FRK_R23: Me se treba posledni dobou stava vec - jedu si tak v poklidu po silnici a z vedlejsi ulice prijizdi auto, ktery me evidentne vidi, ale stejne tam vjede a neda mi prednost, protoze mam nejakou rychlost a nechci se nechat takto vytlacovat, tak se potkame na kontakt a ja mu prirozene vycitam co to jako ma byt? Ten ridic ale misto omluvy zacne nadavat me? No tvl z jakyho titulu? Vzdyt to je sileny.
    DIVA
    DIVA --- ---
    KAKIHARA: tak tohle nesdilim, auto je pro me proste uzitecny stroj, jsem toulava a libi se mi svoboda pohybu .) a taky se nerada zbytecne namaham, cili bremena vozim misto noseni. Zadny socialni status tim nevyjadruju, ostatne nemam cim ani .)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam