KUTAS: ano, chapes to spravne... pokud chceme resit problemy s nadbytkem aut ve meste, musime nabidnout adekvatni alternativu... ktera dnes... proste neexistuje.
A mame v tomhle desitky let zpozdeni.
ONDRAT: pocet aut setrvale roste mimo jine proto, ze jina alternativni infrastruktura se moc nerozrusta a neposkytuje zadne alternativy. Metro, ktere melo jezdit v roce 2005 te sveze nejdriv v roce 2031. Nemas alternativy k autu, znovu opakuji, nemas alternativy k autu. To je fakt, ktery ty odmitas akceptovat. Metropole ma zcela nefunkcni spojeni na tangentach... takze to co trva autem dvacet minut ti v MHD trva hodinu a pul. Protoze holt se resi jen radialy smer centrum. Zcela se ignoruje fakt, ze lidi jezdi z periferie na periferii. Treba z Proseka do Hostivare. Opijime se tu rohlikem, jak mame skvelou MHD... jo, podle turistickejch pruvodcu, pro turisty... ale pro bezneho obyvatele Prahy je to z nekterych mestkych casti fakt ocistec.
ONDRAT: to je fakt uzasnej blabol... :-) Problem "planovani" je, ze se nejdriv stavi baraky a az pak se premysli, jak se vyresi doprava. Viz ty
tramvaje nize, periferie (kde se stavi) pro IPR jaksi neexistuje, takze tramvaj "do pole" odmitame postavit... a pak se divime, ze lidi si svou dopravu vyresi tim autem, kdyz se v tom poli postavi baraky.
Smele si zkonfrontuj plany i pro metro z roku 1987 s dnesni realitou... a vcil mudruj.