ONDRAT: no, kdyz se ti po te silnici prohani 13+tunove kloubove autobusy, tak tu udrzbu holt potrebujou... no :-) Vsak si vsimni, jak mas "vymackanej" asfalt zvlast u zastavek, vid...? Druhak se na tom dost podepisuji nakladaky ze staveb, co ti odvazej tuny zeminy. Vinit zrovna z tohohle IAD je fakt chucpe :-) Notabene, kdyz tu mame mj. i vyhlasku, co ti explicitne hromadu ulic mj. vylucuje ze zimni udrzby. A i u tech oprav muzeme polemizovat o efektivite, ono zdanlive levne zaplatovani vytluku... kdy ta zaplata ma sama o sobe jepici zivot. Zvlast kdyz se pres ne houfne prohani ty 10+tunove veci, zeano.
Kazdopadne ty silnice hojne pouzivaji prave
autobusy MHD - protoze holt nic jineho nemame a ten autobus ti levitovat... jaksi nebude :D Jo, videl bych rad vice kolejove dopravy po Praze, ale to tvi "kolegove" z IPR jaksi bojkotuji a hledaji si duvody, proc to nedelat. Jak teda chces zajistit dopravni obsluznost ve meste, kdyz uz ti zjevne vadi i udrzba silnic, po kterych i ta MHD jezdi? :-) A budu k tobe milostiv, nebudu mrcha a vytahovat na tebe mista, kde se z pohledu udrzby na komunikaci... ehm... desitky let nesahlo. Ono se tohle jen tak mimochodem tyka i spousty chodniku.... pokud se vydas na prochazku nekde dal od centra. Zatimco na nektery mista se nesahlo, Karlak je za tu dobu uz trikrat predlazdenej. Takze i v tomhle smeru ta vydajova efektivita... je, ehm... diskutabilni :-) Ostatne, to bys mohl vnimat sam i na chodniku pred svym barakem... i kdyz ten furt asi patri mezi ty lepsi :D Problem tech "udrzbovejch" investic je jaksi v tom, ze se to dost smeruje systemem "pomnicku" - tak aby se politik, co o tom rozhoduje mohl zviditelnit. A na nejake periferni oblasti typu Cholupice kali bilej tesak, tak nemaj kolikrat poradne ani ten chodnik :D