• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: jo to chapu, neprijemna fakta i "fachmani" neradi poslouchaj :-) A typicky, jakmile nejde nic namitat k obsahu, zacne se kritizovat forma, ze? :D Ale zkus se drzet radsi toho obsahu. Serout te auta na ulici? Fajn, to je legitimni argument. Kdyz muj "prednes" kritizujes, jakou formou odprezentujes potrebnou zmenu dotcenemu publiku ty? ;-) Co jsi sam ochoten obetovat pro to, aby se neco zlepsilo, kde jsi ochotni treba i ustoupit? ;-) Jake mas reseni pro to, aby lidi namisto auta zvolili jiny zpusob dopravy? :-) A za jak dlouho ocekavas, ze se priblizime k nejakemu... idealnejsimu stavu? :-) Jses prece od fochu, tak bys to mel zvladnout odpovedi formulovat....
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Ne, mám problém s tvým nesnesitelným stylem komunikace.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: mas problem si priznat, ze magistratni namesci pro dopravu stoji poslednich par let za pendrek? ;-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    Paneboze.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: no, kdyz se ti po te silnici prohani 13+tunove kloubove autobusy, tak tu udrzbu holt potrebujou... no :-) Vsak si vsimni, jak mas "vymackanej" asfalt zvlast u zastavek, vid...? Druhak se na tom dost podepisuji nakladaky ze staveb, co ti odvazej tuny zeminy. Vinit zrovna z tohohle IAD je fakt chucpe :-) Notabene, kdyz tu mame mj. i vyhlasku, co ti explicitne hromadu ulic mj. vylucuje ze zimni udrzby. A i u tech oprav muzeme polemizovat o efektivite, ono zdanlive levne zaplatovani vytluku... kdy ta zaplata ma sama o sobe jepici zivot. Zvlast kdyz se pres ne houfne prohani ty 10+tunove veci, zeano.

    Kazdopadne ty silnice hojne pouzivaji prave autobusy MHD - protoze holt nic jineho nemame a ten autobus ti levitovat... jaksi nebude :D Jo, videl bych rad vice kolejove dopravy po Praze, ale to tvi "kolegove" z IPR jaksi bojkotuji a hledaji si duvody, proc to nedelat. Jak teda chces zajistit dopravni obsluznost ve meste, kdyz uz ti zjevne vadi i udrzba silnic, po kterych i ta MHD jezdi? :-) A budu k tobe milostiv, nebudu mrcha a vytahovat na tebe mista, kde se z pohledu udrzby na komunikaci... ehm... desitky let nesahlo. Ono se tohle jen tak mimochodem tyka i spousty chodniku.... pokud se vydas na prochazku nekde dal od centra. Zatimco na nektery mista se nesahlo, Karlak je za tu dobu uz trikrat predlazdenej. Takze i v tomhle smeru ta vydajova efektivita... je, ehm... diskutabilni :-) Ostatne, to bys mohl vnimat sam i na chodniku pred svym barakem... i kdyz ten furt asi patri mezi ty lepsi :D Problem tech "udrzbovejch" investic je jaksi v tom, ze se to dost smeruje systemem "pomnicku" - tak aby se politik, co o tom rozhoduje mohl zviditelnit. A na nejake periferni oblasti typu Cholupice kali bilej tesak, tak nemaj kolikrat poradne ani ten chodnik :D
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Ne, mam pocit, ze Praha penize ma, ale na rovinu si rekneme, ze utraci tolik za udrzbu silnic, ze na velke infrastrukturni projekty dle vyjadreni politiku nema.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    RANO: ale ono to prece patri k sobe... oni ty skaredy plechovky schovaji pod zem a na vrchu si to udelaji hezky.... my chceme prvni cast preskocit a mit jen tu druhou. Ceska polovicatost :-)
    RANO
    RANO --- ---
    Hehe, to si takhle z Amsterdamu vezmeme cherrypickingem jedno náhodný řešení, jak se dají štosovat auta. Škoda, že nám z toho vypadne kontext, totiž:
    "After removing almost all on-street parking, the area has been transformed into an attractive area with more space for cyclists, pedestrians and greenery. ... In addition, the nuisance previously caused by cars looking for a parking space has been minimized and an almost car-free area has been created."
    a místo toho se v přístupu k autům v ulicích inspirujem spíš třeba v Aténách.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: mas pocit, ze Praha ma nedostatek financi? ;-) Nebo je spise problem v tom, ze neumime utracet efektivne, presneji receno spousta penez mizi v prapodivnych zumpach. A muzem se klidne vratit k MHD, kde nam ROPID krom jineho "plati" linku s cenou 283 Kc za ujety kilometr. A zdaleka to neni jediny pripad toho, kdy se ehm... spise neumi hospodarit...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Abych te uklidnil, tak samozrejme s dostatkem financi dokazes vycarovat ruzna urovnova reseni, a? Narozdil od tebe jsem se vzdalene podobneho projektu ucastnil a dava mi to velky smysl.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: no prej ses fachman z oboru... no, ale moc to nevypada... :D Spis takovy ten typicky cesky ojebavac, co jen zvani.
    Nebo snad tobe reseni z Amsterdamu prijdou spatna?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Jezismarja, uz ses tady zas? Odpovez nejakemu predrecnikovi a me nech s dovolenim na pokoji.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: a vsimnuli si, ze v zahranici je to stosovani v zasade bezny? :-) To se tak vyhrabe dira, troska betonu.... ty plechovky se strkaji do ni... a na povrchu muze byt klidne park... nebo treba vodni kanal :)
    Ja vim, je to drazsi nez jen vzit kyblik s barvou, jak mame ve "zvyku" v Cesku....

    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    QZUZKA: s nadsazkou obcas rikam, ze by stacilo sem tam zrusit komunikaci a postavit bytovku, razem by se krize bydleni vyresila
    QZUZKA
    QZUZKA --- ---
    Mně přijde humorné, že všichni vědí že plocha ve městě je drahá a cenná (tj chceme ji využít efektivně), lidi štosujeme na sebe do mnohapatrových domů, takže na šedesátimetrový být připadá méně než deset metrů čtverečních zastavěného pozemku a podobně nezastavěného v těsné blízkosti, ale z nějakého důvodu si lidi myslí, že by k tomu měli mít nárok na dalších 10 metrů čtverečních volné plochy (dokonce na osobu) na odstavení auta. Vždyť to nedává smysl.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    KUTAS: pisu, ze klidne 2 hodiny, tech bottlenecku je po ceste tolik, ze se v ramci jednoho kalendarniho dne (a ano, do dne pocitam i casy 7-10 a 16-18) na nekterym z nich neco posere RELATIVNĚ VŽDY:P, coz je skvelej vyraz, pracovne jsem si ho nazval Prislovecne neurceni casu:))))
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    SAMOUT: Samozrejme v noci / kdyz nekdo skoci pod metro je to bez auta naprosto dokonale odrizla lokalita.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KUTAS: Tak zrovna Britska ctvrt je hned u metra (pracuju pres ulici v zadnim casti VF baraku). A kde parkujou rusaci (valna vetsina obyvatel tech bytu) je dost u zadele. Lidi z VF, KB, Siemensu nebo CGI maj vetsinou misto v garazi, pripadne parkujou podel Jeremiasovy.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    OMNIHASH: já vzal jen rozměry Fábie a to myslím, že ještě ty nejmenší co jsem našel... :)


    HAR4NT: ale no tak, jako asi bez Google Maps to jde natáhnout na víc než 1h.
    Já to jednu dobu taky jezdil a relativně vždy se to dalo udělat za 1h z Prahy východ na Stodůlky, mimo špičku asi za 40m... znal jsem i nejrůznější triky, jak zaparkovat v Britské čtvrti :) i když já se teda snažím autem Praze v časech 7:00 - 10:00 a 16:00 - 18:00 vyhýbat.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    KUTAS: jenom technická poznámka parkovací místo je 12.5-20m2 podle typu...
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    KUTAS: uplne v pohode, metrem je to na cernak vzdy 44m, autem klidne 2 hodiny:))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam