• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: neco v duchu "otevreli si metropoli, ale jezdili jim tam lidi"...? :-)
    NJAL
    NJAL --- ---
    ONDRAT: Pocit je vzajemny, to jen pro uplnost.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NJAL:
    DANYSEK: Dobrá kluci, leč nepřesvědčili jste mě, že za ucpanou Prahu a silnou dopravu v klidu může něco jiného než množství aut. Je mi líto.
    NJAL
    NJAL --- ---
    ONDRAT: Ale Mlho, vzdyt to tady melduju porad, propustnost silnic je umele snizovana.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: uz to tady padlo nekolikrat, ucpanejsi je proto, ze se voli dopravni opatreni, kterymi se spis problemy vysouvaj nekak jinam. Ono i treba hloupe preference MHD, ktere ridi krizovatky vicemene bodove podle toho, kde se priblizi nejake vozidlo. Jenze se k ty krizovatce musi priblizit - a nez se tak stane, tak ti ten autobus trci v kolone s vozidly, ktere prece v ramci "zklidnovani" chceme podrzet.
    Treba takova Limuzska x Cernokostelecka je v tomhle epicka. Preference tam vypousti tramvaje, zatimco autobus ti tam trci uz od Pocernicky. Neco podobnyho je krizovatka u Spojovaci. Ty preference maj jednu spolecnou vec... neumej tu krizovatku pred autobusem vyprazdnit. Holt bodovy rizeni. V tomhle smeru by i obycejne "casovace" byly lepsi. Ale o inteligentnejsim liniovem rizeni krizovatek se zatim spis jen mluvi.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: Ale registrace pribejvaj (ze to jsou napriklad operaky na auto jezdici treba ve Zline je nepodstatny detail)!
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nemám potřebu ti to vysvětlovat, protože se problematikou ucpaných silnic tolik nezabývám, tedy mi spíš ty vysvětli jak je možné, že počet jízd je nižší, ale dle tvrzení mnohých bez vazby na dopravní omezení město ucpanější?
    Já víceméně píšu pouze o dopravě v klidu, tam počet žádostí o parkování roste setrvale.
    KUHL
    KUHL --- ---
    NJAL: to je mi, uprimne, jedno.
    NJAL
    NJAL --- ---
    KUHL: S "kolegou" se mame v ignoru navzajem, takze jako by se nic nestalo.
    KUHL
    KUHL --- ---
    ADAMIRA: kolega ceefa me predbehl, tak jsem se smazal..
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: opravdu auta vsude pribejvaj? :-) Dle statistik v roce 2013 po Nuselaku projelo 80300 aut denne, v roce 2023 jsme na 70400. Po Konevce v roce 2013 projelo 15500 aut, v roce 2023 ve stejnem useku uz jen 13300, mezi hrbitovama to mas 30900 vs 22400 aut denne, na Vrsovicky 24900 versus 17500 aut denne, pres Jiraskuv most to mas 47800 versus 41300 aut. Ano, mnozi se asi zhlidnuli ve statistikach poctu nove registrovanych aut... a nejak u toho vyignorovali statistiky skutecnyho provozu, ktere ale take mame. Cim vysvetlis ten pokles realneho provozu, kdyz registrovanych aut realne pribejva... ty cisla by prece meli byt "logicky" obracena. Ale nejsou...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    KUHL: Půlka Středočeského kraje…
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    GREW: no hele v nemecku mqaj mensi smrtnost nez unas, ale nasobne vic kolizi. to by zaslouzilo detailnejsi statistiku, omezovat se na smrt.. je dost inzenyrske.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Děkuji za doplnění, leč pointa mého příspěvku byla jinde.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: zkapacitneni okruhu u Satalic zrovna ale neni investici metropole. Tohle plati stat (RSD) a jako ulitbu ke stavebnim souhlasum z rad mistnich samosprav (klidne tomu rikej uplatek) tam mas hromadu doprovodnych ucelovych komunikaci... rekl bych, ze velka cast prutahu v rizeni je prave kolem toho licitovani "a co jeste muzeme vytriskat my tady".

    A bylo by treba fer u tech dopravnich staveb ale rikat, ze kilometr te dalnice sice stoji XY korun, ale u toho by se take melo dodat, ze diky te stavbe vam tady "za valem" postavime i novou komunikaci, ktera bude skvelou cyklostezkou. Me by zajimalo, kolik vidi realne vi, ze soucasti celeho toho "cirkusu" kolem Bechovic a Uval je i tohle... a tenhle "mikrodetail" jde vycist z vykresu stavby.
    NJAL
    NJAL --- ---
    FRK_R23: Ocenuji, ze to nebyl jen minus, ale jeho mnohem zdvorilejsi textova verze. :-)
    GREW
    GREW --- ---
    GREW
    GREW --- ---
    GREW: Pricemz v Praze za lonsky rok celkove zemrelo pri dopravnich nehodach 21 lidi.
    GREW
    GREW --- ---
    Mapka poctu umrti pri dopravnichich nehodach podle kraju. (Cim tmavsi, ti horsi) V Praze je to 1,8 umrti na 1000 dopravnich nehod, v Jihomoravskem kraji je to 12,5 umrti na 1000 dopravnich nehod.

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    NJAL: Promiň, ale nemáš pravdu.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    NJAL: to plati i opacne, je hodne firem se sidlem treba ve cestlicich, nupakach nebo ricanech, ale jezdej po praze, stejne tak maj skovy znacky dve nejvesti carsharingovy spolecnosti v praze...
    NJAL
    NJAL --- ---
    FRK_R23: V principu urcite ma (infrastruktura beze zmen, zvysuje se pocet aut). Tim spis "nechapu" (resp. ja je chapu velmi dobre, tohle mi proste nikdo nevymluvi, Hrib se muze 100x zaklinat tim, jak nechce IAD komplikovat, neverim mu, lze jako kdyz Rude Pravo tiskne) ty zasahy do dopravnich tepen, ktere ten vznik kolon doslova pojisti a vyrobi z nich kazdodenni jistotu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam