• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    VITI: vsak je to jednosmerka, ten zakas plati pro smer na vykresu smerem doprava... a ze zacatku budou parkovaci mista po leve strane ve smeru jizdy, za tim zakazem po prave... ten zakaz ma jen zduraznit, kde konci ten parkovaci flek nalevo.
    VITI
    VITI --- ---
    #offtopic

    Neni to z Prahy, ale zkusim to zde.
    Mesto chce u nas zavest parkovaci zony, coz je celkem ok, ale v jedne ulici je tu planovany zakaz zastaveni, coz nechapu proc.
    Po dorazu na dopravni odbor mi napsala akorat 'referentka': "dopravní značky jsou navržené projektantem a schválené dopravním inspektorátem".
    I z ostatnich odpovedi IMHO sama neni uplne kovana :-/ Takze zjistuju dale.
    Netusi nekdo proc by to tu melo byt? Se mi zda, ze zakaz zastaveni by uplne postacoval.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    NJAL: no vzhledem ke "stavu" MHD v blizkem okoli (vyluka u Vystaviste, vyluka na Libenaku, neprujezdny Negrelac) to tam spise nehrozi 😁 Vsak ten most pred Bubnama zvedaj atypicky z vrchu, aby to tam nevybouclo uplne... vlaky tam kvuli tomu dokonce neprojedou dyl, nez bylo puvodne planovane... inu, to jsou ty kvalitne "zkoordinovane" stavby, pacha se harakiri, aby tam tramvaje aspon nejak projely... a staci fakt malo, aby to zkolabovalo komplet... dekovne dopisy posilej mj. "zachrancum" Libenaku, debatovalo se tak dlouho, az se to dohnalo do dnesniho stavu.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NJAL: Tak to jsem rád, že jsem tě správně pochopil, ale tohle bohužel není ten případ, ikdyby nasnadě stál už most z Karlína do Holešovic, situace bude stejná. Až jednou bude tunel pro auta pod Bubnama, situace bude úplně jiná, ale když se ten tunel zavře - bude to zase jako teď.
    NJAL
    NJAL --- ---
    ONDRAT: Jojo, dedukce je vtip na indukci, proste reverz znameho "vice silnic = vice aut" na "mene silnic = mene aut"
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NJAL: Tak takhle uzavírka je nezbytná a plánovaná ze stavebních důvodů, tak dedukce je asi vtip na indukci, který jenom nechápu, jakože budeš dedukovat, kde se udělá zácpa, když se něco uzavře?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Po delší době jsem dnes musel odvézt auto do servisu, což se bez auta dělá fakt blbě. Jel jsem z Letné do Holešovic asi půl hodiny. Já na tom především nechápu, že tohle někdo dobrovolně absolvuje denně.
    NJAL
    NJAL --- ---
    ONDRAT: Ja uz jen cekam, kdy se (docasnym) uzaviranim tras projevi dopravni dedukce. :-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NJAL: Dale jako vzdy stoji cela Liben a Veletrzni ulice na Letne.
    DIVA
    DIVA --- ---
    Wtf s karlinem, takovydle kolaps se tu teda nevida denne
    HARPER
    HARPER --- ---
    ADAMIRA: dikes,jo máme občanku i pro 0 :) sice je stará asi půl roku a za tu dobu vypadá jinak,ale snad nebudou tak stouravi aby to resili
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    HARPER: Ano, ale dítě do 3 let musí "prokázat nárok":

    Jak se prokazuje doprovod dítěte do 3 let? | Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
    https://www.dpp.cz/kontakt/casto-kladene-dotazy/detail/44_1818-jak-se-prokazuje-doprovod-ditete-do-3-let
    HARPER
    HARPER --- ---
    Dotaz od vesnicana, potřebuju jeden den strávit v Praze ve složení žena,muž,děti 0,4,8 let, pokud jsem správně pochopil ceník, tak potřebuju jen jednu jízdenku na MHD pro jednoho dospělého, protože druhý dospělý dělá doprovod dítěti do 3 let a děti 4 a 8 jezdí bezplatné?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    nejde neodlozit... 😁

    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Promiň, nechytám se, nerozumím tvým souvislostem, ale věřím,že v zásade nejsme ve sporu. Už je to pro mě dost obtížné extrahovat nějaké sdělení z tvých odpovědí, tak abych byl schopen navázat. Všechno souvisí se vším a všechno se dá do nekonečna někam rozvíjet.
    Jak jsem psal, zdá se mi to už vyčerpané, omlouvám se.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: akorat ze ten "zadavatel" konzumuje vetsinu verejnych penez urcenych na dopravu, takze nejde o nejakeho bagatelniho zadavatele. Jen provoz toho "zadavatele" spolkne 68% tech penez a mimo jine se utapi prave v udrzbe podobnych pomnicku, A rozhodne to neni jen o Strizkove, mame tu hromadu podobnych zakazek, kde se v realu skryva spousta penez odklonenych do soukromych kapes. Logicky se pak nedostava penez jinde - a vymysli se sekundarne kraviny, ktere vedou k tomu vyuzivani mist puvodne neurcenych k odstavovani cekajicich autobusu k jejich "odkladani". Aspekt pasivni dopravy, ktery nelze prehlizet. Nebo tobe prijde v pohode, ze DPP kvuli "nedojeti" spoje az do konecne a zkraceni linky o 1km vyuziva zrizeny bus-pruh k odstavovani cekajiciho autobusu, zatimco puvodni pro tento ucel zrizena odstavni plocha zeje prazdnotou?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Tak fajn, to jsem rád, že uznáváš svoje chyby. Kdyby architekt nenavrhoval praktické věci, tak se neuživí, ale to jsi asi slyšet nechtěl.
    Co se týká Střížkova, no tak to je hodně specifický úkaz, který nedokazuje vůbec nic. Možná tak nezměrné ego jednoho pseudoarchitekta a korupční potenciál zadavatele.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: tak to uz tak byva, ze lidi sve vlastni chyby nechteji videt :-) A architektum je dost casto jako bonus cizi prakticke mysleni, jak ostatne dokazuje treba Strizkov... aneb sice to je z pohledu udrzby naprd, stalo to nesmyslny balik penez... ale hlavne ze ma nekdo pomnicek.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nemyslím si, navíc s ohledem na to, jak se tu prezentuješ neberu tvůj názor vážně.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: v tom pripade tu svou vlastnost neumis nalezite odprezentnovat :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam