• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Ne, ty nechapes, ze kolo je uplne normalni dopravni prostredek do mesta, tak jak ho pouzivaji kazdodenni cyklisti v Praze, tak ho muzes pouzivat i ty nebo tvoje zena, pokud nechcete, nikdo vas prece nenuti. Ale netvrd, ze to nejde, kdyz to uplne normalne povetsinou jde.

    Havkovani svetru neni preprava, ale to urcite vis.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SAMOUT: najdi mi zakon, kde je napsany, ze se to nesmi
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SAMOUT: presne, jak to nema Motor, tak je to akorat hobby pro bukvice stejne jako hackovani
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Taky mame zakony, ze se nesmi podvadet, krast a vrazdit. Veznic jsou i pres to plny.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Ty furt nechapes, ze kolo je uplne normani hobby, nikoli nahrazka za ostatni druhy dopravy. A kazdej ma proste jiny konicky. Je to totez, jako kdyby te nekdo nutil po vecerech hackovat svetr, jako to dela moje chot.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Ja za ne mluvit nemuzu, ale zakon snad mluvi jasne, ne?
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    SAMOUT: Ono jestli jet po chodníku nebo po magistrále, to je pro většinu lidí jasná volba. Já se teda snažím nějak tolerantně koexistovat i s cyklisty na chodníku, ale je to někdy o hubu a nervy (a když započítáme e-koloběžky, tak už úplně).
    Plus teda některé chodníky jsou podle značek sdílené pro chodce i cyklisty, což si teda někteří cyklisti vykládají tak, že zuřivě zvoní a chodci mají uskakovat, aby je nebrzdili.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NELLAS: Ja se s nim neztotoznuju, ale to nijak nevadi, zrovna tahle cast trasy na kolo idealni neni, o tom se prit nebudu.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Mysli to tak, ze velka cast mestskych cyklistu zakaz jizdy po choidniku nepokryte ignoruje.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    ONDRAT: Bavíme se o aktuální výluce Chodov - Muzeum. Tam neexistuje bezpečná a příjemná možnost. No, anebo můžu to kolo tlačit, ale to se zapotím asi taky :D
    Já bych se tady ztotožnila se Samoutem o příspěvek níže.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Ja jsem s tim smirenej, nikomu nic nenutim, akorat tvoje argumenty jsou snadno resitelne, takze mi to spis pripada jako vymluvy.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NELLAS: Zrovna podel metra (B a C) mas casto vyhrazenou infrastrukturu, takze aut se bat nemusis. Pokud se zapotis pri 15 km/h tak jed 12 nebo 10km/h, pokud ti to dava smysl. Z Vysehradu na Muzeum to je spatny, tam ti nemam co nabidnout a jednoduse tudy nejezdim. Po chodniku je jizda na kole zakazana, tedy nerozumim jak to v posledni vete myslis.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT:
    1) kolo vubec nevlastnis, a vyskyt sdilenych v okoli vychoziho bodu se limitne blizi nule
    2) je to sport, kterej ti, na rozdil od behu, nikdy k srdci neprirostl, na kole se necitis komfortne
    3) na kole jsi naposledy sedel asi 2 hodiny pred cca. deseti lety, pred tim dalsich patnact let nic, a posledni vec, kterou chces udelat, je zacit v prazskym provozu
    4) pracujes na Chodove, kam je to vsechno, jen ne rovina, takze bys do prace prijel zpocenej jako prase, i kdyz jsi velmi aktivni bezec (na kole zapojujes jiny svaly)
    5) trvalo by to jeste vyrazne dele, nez debilnim nahradnim busem
    6) zitra se na to vyderes en bloc, a budes pracovat z domova, cestu zpet holt prezijes ve vyhlidkovym busu 177
    7) priste budes poucen, a v pripade preruseni provozu metra budes pracovat z domova hned od zacatku, pripadne se konecne dokope ke kondicnim jizdam na skutru

    Proste se smir s faktem, ze ne vsichni lidi na svete jsou cyklisti. Stejne jako nejsou vsichni vcelari, instalateri nebo priznivci Astara Serana. Zena beha, z rodiny jezdim na kole (radsi les nebo okresky za Prahou, nez mesto) jen ja a postupne starsi dcera.
    BESH
    BESH --- ---
    NELLAS: Soudny clovek opravdu po magistrale na kole nepojede, dokud tam nekdo pro cyklisty nevytvori bezpecne podminky. Coz v Praze asi jeste dlouho nikdo nebude. :(
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    ONDRAT: Navíc já bych si se svými nezkušenostmi s jízdou na kole v provozu do pražského provozu fakt netroufla. A ano, myslím si, že i jízdou 15 km/h se člověk může zapotit.
    Zrovna podél linky C (řekněme třeba z Vyšehradu na Muzeum) by to bylo dost vražedné, ne? Tam, pokud vím, nikde žádné cyklostezky ani možnosti to objet nejsou. Chodníky fakt nepočítám, pokud by dle tvé rady místo metra jelo na kole jen 10 % lidí, tak jsou chodníky pro chodce zcela nepoužitelné.
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: ty cesty ktere resim metrem jsou uz pro Cyklistu, to bych na dalsi den rovnou hlasila sickday .)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NELLAS: No tak bavime se o konkretnich usecich po smeru stanic metra, takze ano, mas pravdu. Pokud mas na ceste do Prace kopec jako na Strahov (100 vejskovejch), tak se nikoho na duvody proc nejezdi na kole neptam.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    ONDRAT: Zrovna v Praze ale nejezdíš jen po rovince, že jo.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: Je jich hodne, ja to vazne nikomu netlacim, jenom me zajima - proc si nevybrat jednodussi, rychlejsi moznost? Jake jsou duvody nejet na kole?
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: tak jo, nake useky by se nasly .)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam