• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Ale oni je tam museli dat, nebot jak ti kolega spravne pise - takovy je stavebni postup, pokud bys tam chtel dat cokoliv jineho - tak to budes miset vyrobit a stejne nasledne vybourat.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: O tom neni sporu. Tak tam nemeli ty koleje davat, kdyz je stejne bouraj.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Spis takto - pokud chci postavit zaklady, tak musim mit vsechny prostupy betonovou deskou dopredu vcetne vsech kotvicich prvku pripravene, abych je mohl zabetonovat, pokud chci aby deska fungovala jako pochozi, tak ji vydlazdim, az budu chtit pokracovat ve stavbe, tak dlazbu vybouram.
    GREW
    GREW --- ---
    MAKROUSEK: Muzes sem hodit fotku, jak to tam aktualne vypada, jestli tam ted jeste nekdy pudes?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Rozhodne. Kdyz planujes postavit dum, tak si jej nejdriv postavis, pak jej zboris a pak jej postavis znovu! Velmi ekonomicke a chytre, vzdyt stavis za spolecne penize!
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Byl jsi tam vubec nekdy, vzdyt tam vydlazdili cele namesti, to bys zase brecel, ze to cele davaji pryc nebo ze tam nedelaji nic , udelat ten placek davalo smysl i vcetne koleji, proste strilis mimo a to dost casto posledni dobou, radim zlepsit uroven trolleni, alespon tak, aby ses vratil na svou starou uroven.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    DANYSEK: Pomerne jednoduche - nestavet neco, co vim, ze budu muset zase bourat. Ale kdo jsem ja? Pouhy internetovy diskuter.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAKROUSEK: a ty odborniku skrze stavarinu, chces nam tedy popsat technologicky postup, jak jinak bys to udelal? :-) Kdyz teda mas tak nutkavou potrebu delat aferu z toho, ze se ta kolej vynda ven - tak predpokladam mas take v rukavu reseni.

    Mas tam uchyceni kolejnic systemem w-tram, tedy s rektifikacnimi prvky zalitymi v betonove desce. Samotna kolej tam musi byt driv, nez se ten (podkladovy) beton vyleje, protoze ono musis precizne vymerit jeji polohu tak, aby ty napevno do betonu zalite prvky byly prave tam, kde maji byt, tedy ve spravne poloze... a cela konstrukce pocita i s tim, ze kolejnici muzes nekdy potrebovat (z jakehokoliv duvodu) vysroubovat - coz samozrejme lze, aniz by kvuli tomu bylo nutne rozbombardovat ten podkladovy beton, ktery tam uz je.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    DANYSEK: A tohle nevedeli, kdyz tam ty koleje davali. Ze je budou muaet vykopat, aby je svarili.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: na te Legerove (Skretove) bylo letite provizorium... ve vicemene autentickem stavu z roku 1978. Udrzba byla jen minimalni, protoze se vedelo ze to pujde dopryc. A zbytek viz nize... pochopitelne mj. kvuli snizeni hlucnosti je zadouci, aby bylo posvarovano vse, co svarit k sobe jde. A dobre svarit kolej, aniz by se vyndala ven dost dobre technologicky ani nejde... a soucasne bylo lepsi, aby v tom pripravenem zlabku neco bylo, protoze jinak by to bylo akorat o hubu (vyron), kdyby v tom zlabku pro kolej nebylo vubec nic - a zalejvat to asfatlem/necim jinym by byl jeste vetsi nonsense. Akorad MAKROUSEK nektere (veskrze prakticke) detaily nechape a tak placa nesmysly a hleda "senzaci". To ze se ta kolej vynda je tam fakt ten posledni "problem", bezne se vytahujou i koleje z "tradicnich" BKV panelu (byt ty uz jsou postupne uz na ustupu).
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    Ted jsem tam jel a neprislo mi, ze to tam nejak zasadne rozbouravaji, co se tyka koleji. Ta stara stropni deska je ale uz nejspis pryc. Nicmene koleje zmizeli z Legerovi a je tam jizdni pruh - prelozka.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAKROUSEK: chces to mit svareny pokud mozno v kuse a na to to musis... neprekvapive... minimalne vyndat ven :)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    ALESH: Skutečně je řeč o těch 80metrech kolejí mezi Federálem a Muzeem?
    ALESH
    ALESH --- ---
    MAKROUSEK: rekl bych ze odstranuji jen tu dolni cast, protoze poskozeni te stropni desky je vetsi nez se cekalo.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KUTAS: Par let. Pry aby to bylo ready az budou stavet na Vaclavak
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    MAKROUSEK: kdy tam udělali ty koleje předtím?

    U nás na vesnici loni udělali silnici a teď jí celou znova předělávali, protože ta předchozí firma to pokazila a musela nastoupit nová co to udělala celé znova...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Takze nic, diky
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Vim ja? Proste eurovia ma malo penez, tak se jim nejake jeste musi poslat. A nejake ty drobne odklonit. To bych rekl, ze je nejpodstatnejsi duvod.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Duvod teto cinnosti? Nebo jenom spekulace?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Ted jsem sel kolem Muzea a oni fakt vymontovavaji (velkym kladivem, velice pomalu) ty koleje, co kdysi postavili mezi starym a novym Muzeem a davaji tam jine. Rekl bych, ze lepsi ilustraci mismanagementu v prazske doprave najit nejde.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam