KUTAS: no, musím říct, že kdykoliv jsem byl v nějakém městě jako cestovatel, tak nastoupit do metra byla vždy nejjednodušší možnost a velká jistota. Stanice metra jsou všude, nádraží jen někde. Ten přestup pro začátečníka, co necestuje v cizím městě každý den, fakt není úplně triviální..
Spíš je problém implementace... intervaly na superdlouhých linkách nejsou samozřejmé, před časem jsem nějaké šotouše propagující tramvaj nejen do Zdib, ale ještě dál asi až do Odolený Vody v nějaký diskuzi potěšil výpočtem, kolik tramvajových souprav by se vlastně muselo trvalo nacházet někde na cestě v polích, aby se tam podařilo udržet intervaly, na které jsou zvyklé z Prahy (tohle ovšem platí pro růst tramvajové sítě obecně, když se to tak vezme... samozřejmě, na poli by to mohlo svištět relativně rychle, proti ulicím, ale stejně by se tam většinu dne proháněly prázdné soupravy po poli, zase chápu, že pro řidiče by to byl zajímavější výlet, než třeba celý život v tunelech metra...)