• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: uplne totalne fantasticky ano. Kdyby paralelne k vozovkam jely cyklovky, bez urovnovych krizeni s motoristy, ktere by nemusely objizdet vetsi krajinne prekazky, nejspis bych vyuzila.

    Akorat kdyz koukam okolo sebe, no, nevim kolik z soferu by o tohle stalo .) kolik jich by vubec fyzicky bylo s to ,)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: No nevím, mě to přijde docela legitimní se ptát, jestli vůbec nastane nějaký stav, který přesvědčí k jízdě na kole, zatím se mi zdá, že nikoliv.
    DIVA
    DIVA --- ---
    Ale kdyz jsem do tohohle rizla, mela jsem na mysli spis ostatni kriteria spicek, mimo vadneho clanku mezi volantem a pedalama a mimo nehody.
    DIVA
    DIVA --- ---
    NJAL: dovolim si nesouhlasit .) odbocovani v krizovatkach dela i horsi paseku nez rozjezdy, jelikoz utne prujezd na cele i vyssi jednotky minut, klidne cely dalsi cyklus krizovatky, ne max desitky vterin jako to zaspani (krat nekolik, furt je to minuta dve). Stejne jako neodboceni na vyhazovaci sipce, zadrzi s prehledem deset aut ktere vytvori extra 40 m frontu. Stejne jako nebliknuti na vyjezdu z kruhaku, tim konkretne nalozenou tatru uplne ochromis, z fleku se nerozjede, potrebuje nutne chvilku na rozjezd, coz prostor jednoho nahle vyjizdejiciho neposkytne. V krizovatce radim jeste pred oranzovou abych nezaostala, kruhak je past. Bezohledne odbocovani za me skodlivejsi nez vahavy rozjezd.
    DIVA
    DIVA --- ---
    Kapoty ofc
    DIVA
    DIVA --- ---
    Ja teda priznavam ze bych mezi ridice jak je znam bez kapity nerada .) mimo prostor kde se popojizdi. Kdyby byly fakt dobre zasitovane cyklostezky tak je to na uvahu, nevylucuju. I kdyz tohle fantazirovani..
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: A ty myslis, ze kdyby ta cykloinfra skutecne byla, ze ty, Makrousek a Diva zacnete jezdit na kole?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    KUTAS: diky uzasne siti cyklostezek "odnikud nikam" a faktu, ze te silnici se na bicyklu mas problem vyhnout bych si tema "volnejama silnicema" fakt jistej nebyl... :D
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    ONDRAT: přesně... kdyby všichni jezdili na kole, tak mám volný silnice! Já fakt chci víc kol do ulic!
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: no a ted ti tam stavej (resp. vracej zpet) tramvaj... no jo, kdyz se stavi, tak holt se okolni prostor zmensi :D
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    CERMI_FOX: do autobusu ne, ale do vlaku / metra jo... ostatne tim vlakem obcas sam cheatuju. Na vetsine linek jezdi nizkopodlazni vozy a plosina pro kolo tam je ofiko. A s litackou nic nedoplacis...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    NJAL: kombinace kola s metrem dává minimum výhod, hlavně když se jede někam na kopec nebo na druhý konec Prahy.

    Přiznávám, že situace v centru je teď tak šílená (normálně tam nejezdím, dneska jsem musel), že to není sjízdné jakkoli, ani na kole se to nedá - na prodírání se turistlandem jsem zvyklý, ale horní Václavák až k Muzeu je zasekaný tak, že si něco takového pamatuju je z raného mládí, kdy byly nejdřív všude těžební jámy kvůli metru A, a potom hned následovalo zablokování centra kvůli stavbě trasy B.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NJAL: Tak podle logiky - každý kdo přesedlá na kolo, tak uvolní místo v mhd nebo případně na silnici, kdyby jel autem. Ta kombinace s metrem je nedotažená - kol je málo, mimosezónu minimum, takže to ostatní cestující nesou nelibě, dále výtahy jsou malé, někde absentují a cestovat s těžký kolem po eskalátorech je někdy náročné.
    NJAL
    NJAL --- ---
    XCHAOS: Pritom lidem se sednout na kola radi po knizecku prave kvuli spickam, chm.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    ONDRAT: tak dám mobil do kapsy a neřešim... v autobusech dokonce zapínám obvykle až po nástupu. Ve vlaku před nástupem a jako taky ten čas nějak neřešim, ale prostě bych 20 vteřin dělal, že hledám appku...
    Za mě je Lítačka super a já jsem s funkčností spokojenej, revizor v metru mě kontroloval asi 1x - 2x, ve vlaku průvodčí docela pravidelně.... a to teda jezdím MHD vyloženě párkrát do měsíce.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Kamarádky dcera přiletěla na návštěvu z Ázerbájdžánu (je jí asi 14 let), stáhla si sama aplikaci lítačka, přepla si jí do angličtiny a po nákupu jízdenky si dokonce (protože si zjistila jak aktivace funguje) nastavila aktivaci rovnou po nákupu (a pak přepla na manuální protože si koupila jízdenku do zásoby) - fascinující, ale halt to není "tech-savvy hóóóólóóóóóómóóóóóóčáááák"
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    KUTAS: Tak odpočet tam snad je vidět, ne? Dokonce existují o jiné možnosti koupě jízdenek bez nutnosti chodit k automatu.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    KUTAS: jenom dělá šaška
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    to storku Vám s radostí přeložím :)

    "jél sééém do téééj prahéééééa a sééém sooooooooooooooooooooooooooooc takžéééé sééééém si na téééé aktivacééééé jízdenkééé kliklééé až kdéééééž sooom viděěěěěěěl tého révizóóóóraaa a on mé tén podvoodé nesežraáááál, zasranéé prahé a zasrané hřibééé"
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    MAKROUSEK: tak sorry jako to je fakt jeho fail... prostě je to tak udělané, aby to lidi neaktivovali, když vidí revizora. Já většinou zapínám před vstupem do metra a myslim, že to dole tak nějak vychází.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam