• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    KUTAS: Tak vnitřní okruh se musí zprojektovat, což se děje, takže to nějak běží, ale je jasný, že to bude na hodně dlouho. Mně se líbí jakákoliv nová tramvaj, třeba z Pražského povstání na Pankrác.
    Jak asi víš, já jsem většinou cyklista, autem jezdím hlavně o víkendu, kdy to nějak jde, jakýkoliv všednodenní cesty autem dost protrpím, protože situace v dopravě je v tomto směru nedobrá. Ale podle toho co pozoruji, je to množství aut tak vysoké, že jakákoliv drobnost má potenciál způsobit kolaps. Klidně je možné, jak tvrdí Makroušek, že za to někdo konkrétní může. Já si tím nejsem úplně jistý, je to složitá situace. Na město je kladen velký tlak s tím něco udělat, ale není zřejmé co konkrétně. Stavění je na dlouho, alternativy nejsou částí veřejnosti dobře přijímány (podle některých dokonce nejsou vhodné), aut je každý rok čím dál víc.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    ONDRAT: jo vidíš ty vlaky jsou dobré, ale to myslim taky není práce Prahy, i když se na tom asi podíleli. To je ještě Zahradní Město nebo Eden. Průšvih je ten Železniční most, to se solidně střílíme do nohy.
    Vnitřní okruh je imho taky v nedohlednu, to je snad horší než to metro.

    Mně se líbí vlastně i třeba ty tramvaje z Vinohradské na Václavák... nebo i taková pitomost jako bylo rozšíření toho šíleného chodníčku z Hlaváku směrem na Vinohradskou. Stejně jako protažení tunelu z Hlaváku na Žižkov.
    Mně prostě přijde, že se ta Praha vyvíjí a nepůsobí to na mě, že špatným směrem. Já jsem uživatel, který skoro vždy jezdil autem i do centra města (a asi jen tak úplně nepřestanu), ale třeba v ranních hodinách to prostě nejde a je lepší jet autem na vlak nebo metro. Nechci z Prahy mít takovou tu dálnici všude - fakt jsem to zažil v Bukurešti a to bylo šílené, tam se vyloženě v centru nedalo chodit, protože auta jsou všude. Takže bych ty auta fakt tlačil z města ven, prostě to auto nech na Chodově a dojeď to metrem - když se to naučil Kuťas, tak to zvládneš taky :)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    KUTAS: Postavilo se nový nádraží v Bubnech a několik dalších se jich opravilo, zastávka Rajská zahrada ted taky vypadá na vlaku dost zásadně jinak.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    KUTAS: Stavi se i Libenak a je v priprave (dost nelehky) vnitrni okruh, planuje se rekonstrukce Strahovskeho tunelu, ta ma zacit tusim pristi rok, takze spis ted zacneme pocitovat co vlastne pan namestek naplanoval. Nemela taky zacit oprava Hlavkova mostu?
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    ONDRAT: já trochu doufám, že zruší ten bus pruh na Baranďáku... jinak MAKROUSEK jsem myslel, že se bavíme o "velké stavbě" v tématu audítka "Doprava v Praze", což imho tohle je.
    Další je metro D, ale to mi přijde jako fail... to je v nedohlednu, ale jako aspoň se nějak staví.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    KUTAS: Neni pro auta.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    MAKROUSEK: Dvorecký most ?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Rozumim, myslim, ze tlak na vetsi vyuzivani MHD (bohuzel i za cenu delsiho dojizdeni) tady bude vzdycky, ale tlak na to, aby lidi jezdili na kole misto MHD nebo snad jizdy autem jsem nezaznamenal, v tuhle dobu uz jezdim vicemene sam s kuryrama na elektrickych motorkach tvaricich se jako kolo.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: At si stavej co chtej, ale at pri tom zachovaj dopravu. A ne vymyslet, jak lidi co nejvic nasrat, aby "prestoupili na MHD" nebo "prestoupili na kolo". Tohle je vysledek.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Je to vicemen za rok a pul to je hned, blby je, ze se pak ten usek co vede na Cernak bude rozsirovat, takze se kyzeny stav dost vyrazne odsune.

    Jakou dopravni stavbu bys teda stavet chtel? V priprave je jich docela hodne.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Jo a budu volit TOP nebo ODS. Zalezi na tom, kdo bude vic liberalni a bude mit nejakou sanci.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: To je stejne moc daleko, to nepomuze. A stavi to stat, protoze mesto a konkretne Hrib uz sedm let nedokazal nic podobneho postavit, jenom placa blbosti a presypava penize z jedne kapsy do druhe.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Takze TOP nebo ODS? Blanka byla zcela jiste dulezita, ted cekame na 511, v roce 2027.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Ja volim od svych osmnacti stejne, pravy stred. Ostatne posledni velka stavba, ktera necemu pomohla, byla Blanka.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Koho budes volit, aby se to zlepsilo? Co kdyz pribude jeste vice aut (coz je pravdepodobne)?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Presne. Tohle se neudela pres noc. Hrib na tom pracuje dva roky jako namestek proti doprave, predtim pet let jako primator se Scheinherrem, coz je uplne stejny kazisvet. No, ted konecne sklizeji plody sve spolecne prace. Doufam, ze volic do pristich voleb nezapomene.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Policie přitom žádný mimořádný problém neevidovala. „V centru Prahy nemáme hlášenou žádnou mimořádnou událost ani nehodu,“ sdělil Novinkám kolem 18:30 mluvčí policie Jan Rybanský.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Hrib je nejlepsi, vo tom zadna!

    Doprava v Praze kolabovala. Jeďte radši metrem, vyzval dopravní podnik - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zpravy-hlavni-mesto-praha-doprava-v-praze-kolabuje-jedte-radsi-metrem-vyzval-dopravni-podnik-40548593
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    PALEONTOLOG: Proč mě urážíš?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    PALEONTOLOG: Ale vždyť to byl vtipný (tedy rádoby) příspěvek, co víc ti k tomu mám říct? Není možné dělat vtip, ironie, sarkasmus, hm?

    Je to totiž tak přitažené za vlasy (nechal bych jen kola), že mě úplně zaráží, že to můžeš brát vůbec vážně a nepřejdeš to humorem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam