• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PALEONTOLOG: Nojo, Pudis, pod tim je teda asi spolupodepsanej spoluzak z VS, inzenyrskej geolog. Muzu se zeptat.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    SAMOUT: vzhledem ke spádu vsázím spíš na tu ražbu, ale ražená a hloubená část se často u portálu kombinujou ( https://www.pudis.cz/w1920/assets/r_sds_d0-519-suchdol%E2%80%93brezineves-varianta-mhmp-ipr/06_C.3.3_oGTP_rez_LJP_1.jpg ). ta MUK a následnej půlkilometrovej most přes draháňský údolí bude teda mazec ( https://www.pudis.cz/w1920/assets/r_sds_d0-519-suchdol%E2%80%93brezineves-varianta-mhmp-ipr/03_B.1_Prehledna_situace_1_vsledn.jpg ). ale nakonec u Zbraslavi se taky povedlo pod estakádou zachovat PP Krňák :-))) ( https://mapy.com/cs/zakladni?source=base&id=1834252&x=14.3870395&y=49.9814757&z=15 )
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    PALEONTOLOG: Tunely se musi razit / hloubit (popravde ani nevim) od D8 k Vltave, uz jen proto, ze opacne bys nemel kudy a kam odvazet vytezeny material 🤷‍♂️🙂. Leda bys tam chtel udelat prehradu 🙂. Do Drahane chodim se psem, jezdim na kole, musime doufat, ze bude pouzitelna i pak. Ma tam byt jen most z jednoho tunelu do druhyho. Mnozi mistni se uz s okruhem celkem smirili, ale co vyvolava velkej odpor je sjezd mezi Chabrama a Cimicema.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    XCHAOS: Nevím, já ho nehájím.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    SAMOUT: sleduju to už asi 10 let, od doby co jsme ještě s ex chtěli kupovat v chabrech domek. no znám historii dohadů po vedení trasy, roztyly vs chabry, a byl jsem rozhodně pro, aby se trasa vyhnula drahanskýmu údolí s vinicema po karlu IV... no tak se jim nevyhne, ale vést trasu podzemím je za mě celkem rozumnej kompromis. jen jsem zvědavej na EIA, jak to ovlivní vodní režim celýho drahánskýho údolí. stavba samotná bude nepochybně zátěž pro celý okolí, ale dost záleží, odkud se bude razit tunel a dost bych se divil, kdyby to bylo směrem od vltavy do kopce...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ONDRAT: jako žádná sláva, ale proč by zrovna Suchdol měp bejt hájenej, když všude okolo je Praha autama totálně zdevastovaná? Včetně průtahu dálničního přivaděče obytnou čtvrtí Břevnov... vily, činžáky. Břevnov je 20000 lidí. My to tady chcem stejně málo, jako ten Suchdol... a zatímco třeba i Spořilov se může těšit na odlehčení, tak u nás to ještě tak 10 let bude jen horší a horší...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    XCHAOS: Pravda, takze jenom najezd pred obci a pak pred mostem.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: jiste, ono tam to letiste stoji dyl nez mnohe ty domky co tam stoji... ale za zatez muzou letadla. Jestli spis nebude problem v tom, ze na vytycene dopravni koridory se kasle, divoce se stavi tam kde je ocekavatelna vyssi zatez z dopravy s tim, ze kdyz pak uz ten barak stoji, zacne se bojovat proti te dopravni stavbe :D To, ze ti "domkari" prave kvuli tomu planu na dopravni koridor poridili sve pozemecky vyhodneji (levneji) vubec neni potreba brat v potaz.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ONDRAT: tak ale povede to v tunelu, ne? Tohle se o jiných částech okruhu a většině radiál říct nedá.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    XCHAOS: Suchdol to schytá hodně, ten okruh vede přímo skrz, u ostatních sídel se to podařilo vytočit mimo, ale tady je to takhle. Ten odpor tam bude silnej.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ONDRAT: tak ona Praha 6 není málo dopravně zatížená. Sucbdol má teď jen letadla, bude mít i auta. Auta jsou ale teď u nás a je to peklo...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KUTAS: ta devastace Hřebenů u Hostomic bude docela škoda, leda by tam udělali tunel...
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DANYSEK: A to se do toho jeste neobuly Chabry (asi cekaj, az povoli Suchdol, aby mohly zdrzovat dalsich 20 let🤦‍♂️). Ja osobne se trochu bojim vlastniho obdobi stavby, provoz nakladaku a dalsi techniky v okoli bude velkej, ale jinudy to proste vest nemuze, o tom neni sporu.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: vyborne, tak necht je plati ta entita, do ktere zvolena byla :-) Aneb at si tu analyzu teda zaplati Suchdol ze sveho rozpoctu. Uvidime, jak dlouho by jim to vydrzelo... heeej, novy chodniky na Suchdole nejsou protoze prece platime studii alternativ trasovani D0 :D Fakt nevim, proc by ulety suchdolskych mela resit statni kasa, tak silnej mandat proste nemaj.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Až přijde nový ministr a začne komunikovat svoje priority, tak uvidíme.

    Ano, politici meditují nad alternativami, protože jsou přesvědčeni, že s je to jeden z důvodů proč byli zvoleni. Například paní Lněníčková určitě posbírala hlasy odpůrců nové ranveje na letišti i odpůrců okruhu.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: priority jsou prece uz verejne popsane. Draft programove prohlaseni nastupujici vlady vicemene i kopiruje to, co publikuje k dotcenym stavbam samotne RSD a soucasne je i zanesen ve strednedobem planu SFDI.

    Nekonecna meditace na tema "a neslo by to jinak" je nesmysl. Timhle stylem muzes meditovat (a utracet za "studie") donekonecna. Jiste, pro nekoho to muze byt i zajimavy zdroj obzivy... tvorba dokumentu, co skonci v supliku. Ale v realu se bavime o plytvani verejnymi penezi, ktere pak chybi jinde. Ono ti "predkladatele alternativ" neprekladaji celou tu studii, kterou by nedejboze zaplatili ze sve kapsy.... oni nakresli neco pastelkou do mapy a pak cekaji, ze to zaplati nekdo jiny.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Ano, už jsme to tady dříve dokonce probírali. Naplánované to není. Je to prostě úvaha, nic víc.
    Také existovala i teorie Matěje Stropnického o nestavění severní části okruhu vůbec.

    Nicméně sám jsem zvědavý, kam zamíří své priority nový ministr dopravy. Kupka si přece vytyčil D35, Pražský okruh a dostavbu D1, pokud si dobře vybavuju.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: a ta uvaha slepicky Lnenickovy je spatna mimo jine proto, ze krome jeji cmaranice pastelkou v mape neexistuje vubec nic (co se nutny dokumentace tyce). Pocinaje uzemne-planovaci dokumentaci, zeano. Realne jeji pojeti je nejen o odsunu silnice jinam, ale i o odsunu toho, kdy se to realne postavi.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Ta uvaha neni spatna, most potreba je.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: ta uvaha je spatna. Protoze ten most mezi Kralupama a Prahou proste je potreba.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: A nic. Nemam k tomu nic dalsiho, pouze ze to neni spatna uvaha, coz neni, stejne jako to zrejme neni resenim problemu. S problemem absence mostu souhlasim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam