• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Na kole me do Prahy nikdo nedostane, protoze kolega takhle jel, spadl hlavou na obrubnik a je z nej zelenina. Coz asi uplne nechci.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Jo jasne, samozrejme, sem tam jedu tramvaji nebo metrem nebo i pesky, kdyz se mi chce. Taky jsem hodne jezdil na sdilenych kolobezkach, nez jsem prepad pres riditka a zavedli jejich parkoviste prilis daleko od cehokoli. Fun fact - minuly tyden jsem mluvil s byvalym sefem strategie Lime. Pry podle jejich internich dat je vzdalenost, kterou lidi jsou ochotni k parkovisti kolobezek dojit presne 100 metru. Jakmile to je dal, pada vyuzivani rapidne.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Jo to si tuhle kauzu vybavuju, no nic, pokud najdes cas na odpoved na den bez auta - budu rad.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Ne, v praci si platim garaz. Na Zizkove musim parkovat na ulici, neb garaze kolem vlastni mesto a i kdyz jsem pred par lety pozadal o prideleni mista v garazi, ze jim rad zaplatim, nic jsem nedostal. Tipuju je to proto, protoze je vlastnim jmenem na facebooku porad prudim, at pracujou lip.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Ok, rozumim (taky mam dite btw.) a parkujes na ulici v obou pripadech (prace, domov)? Dokazes si predstavit, ze bys auto nemel nebo jeden den nepouzival, jak bys to pak resil? (toto neni trolling, diky)
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Protoze mam prcka a casto si vzpomene pres den, ze potrebuje po skole nekam nutne odvezt. Taky temer kazdy den jedu za mesto neco koupit. Nebo cokoli jineho, muj zivot je pomerne akcni, bez auta bych toho stihnul ani ne polovinu.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: To jsi mi uplne neodpovedel, ale diky, co te nuti k tomu jezdit kazdy den autem mezi sousedicimi mestskymi castmi? Ja vim, blbej dotaz, ale prece jen chci vyuzit prilezitosti, kdy mam moznost diskutovat s kazdodennim motoristou (napr. Diva)
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Ja jezdim v centru temer kazdy den (vlastne opravdu kazdy den, nebot bydlim na Praze 3 a pracuju na Praze 2). A jizda trva dyl, protoze navigace objizdi neustale zacpy.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: S timhle bych byl opatrnej, kdyz jsem minule poukazal na absenci dat, strhl se nebyvaly shitstorm.

    Ale zajima me jedna vec a ja vim, ze je urcite i pocitova, ale to skutecne byly zacpy drive slabsi? Ja si pamatuju neuveritelny cekani - nabrezi, zitna/jecna, magistrala, M.Horakove, z meho pohledu to bylo vyrazne horsi, tak me zajima jak to vnimas ty?
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    MAKROUSEK: No ja myslel, ze jsem to napsal docela v souladu s temi daty. Respektive jeste spravnejsi by bylo napsat, ze IPak, Jecne a treba u Muzea je to prujezdnejsi.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KUTAS: Aha, podle tebe, tak to jo, to se musi nejaka tvrda data sklonit. Chapu.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    MAKROUSEK: Jsem cekal, kdy se to objevi i tady :)
    Ono dost zalezi, ty dve oblasti, protoze imho kolony na IPaku nebo v Jecne se nejak zasadne nezmenily, ale problem jsou mista jako Jizni Spojka nebo Kbelska (situaci na zapade uplne neznam).
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Ja bych dal nejaky zasluhy i Scheinherrovi, s Cizinskym jako honorable mention...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Hrib?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    V centru Prahy aut ubyva a zacpy pribyvaji. Cimpak to asi je?

    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Už se nad tím zamýšlí i jinde ve světě.... malá auta by měla smět jezdit jen po chodníku :-)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: vedouci za sve podrizene odpovida, to vas na skole neucili? :-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Nevím, moje znalost někde končí a nemám dost informací na to abych vyhodnotil průběh každé opravy a potvrdil, kdo je s kým kamarád.
    Ale jsem rád, že se shodneme na tom, že vinu nese zadavatel a jeho laxnost a nedostatek asertivity při vyjednávání a schvalování harmonogramu.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    SAMOUT: co je to za haluz, u Samoutů ještě neviděli nákladní auto? Normálně to jezdí do kopce úplně stejně jako z kopce!
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Nene, odpovednost je na konkretni osobe. A Hribovou odpovednosti je rozdavat tresty a pokuty napravo, nalevo. Ale bohuzel kamaradi jak s TSK, tak se stavebnikama, takze ruka ruku myje.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: A ještě i těch jim podřízených.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Presne tak, netvrdim nic jineho, je to vina Hriba a Scheinherra.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam