• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    Praha vypíše tendr za 2,47 miliardy na průzkum pro dostavbu městského okruhu — ČT24 — Česká televize
    https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/regiony/praha-vypise-tendr-za-247-miliardy-na-pruzkum-pro-dostavbu-mestskeho-okruhu-367294
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Funguje to tam líp proto, že za A - řidiči si to nedovolí (nedovllí v menší míře) a za B - je tam vyšší postih a jeho častější vymáhání.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: a tak samozrejme, kdyz to nikdo nevymaha, tak proc by ridici nevolili... :-) Tak jednoduche to je. Hadej, proc i tohle treba v Rakousku nebo Nemecku funguje lip...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Vždyť jo - nikdo to nevymáhá a zároveň je to volba řidičů.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: jenze se to... badum tss... proste nedeje :-) Takze predstava, ze nekdo bude "vymahat pravo", co se vyhrazenejch (ochrannejch) pruhu je proste a jednoduse naivni :-) Zvlast kdyz se neuhliadj ani ty bus-pruhy, ktery se taky malujou vsude :D
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Určitě.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: parkovani neni zakladni lidsky pravo, kterym bys mohl ospravedlnovat ze zaparkujes jako pica :)
    A vetsinou tim motivem je "prece nebudu platit". Neni duvod to podobnym proste neosolit...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Řešení špatně zaparkovaných aut je již popsáno dostatečně i stav, který k tomu vede. Ale v první řadě je to volba řidičů takto auto odparkovat, samozřejmě lze namítnout - a co tedy mají dělat, když není alternativa? A to je víceméně zjednodušeně popsané téma, které tady různě donekonečna opisujeme.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: situace s parkovanim je take resitelna... ale neresi se, zeano :-) A to se bavime o staticky stojicich autech tam kde nemaji, ne o vozech v pohybu :D
    To je hort konfrontace ruznych teorii se sedivou praxi na ulici. Ktera neni tak ruzova, jak to na papire vypada.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Jinak samozřejmě - to, že na jakémkoliv kole, včetně nákladního, projedu Patočkovu rychleji, než dopravní zácpa, to je takový default mód, v téhle oblasti :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ONDRAT: já se předevčírem na Patočkově bál na cargokole (ano, beru si ho např. na montáže nebo demontáže antén - jsem excentrik) předjet v cyklopruhu kamion (co sakra má co na Patočkově dělat kamion?? bydlí tam 20 000 lidí, v celkem těsném údolí...). On se jako snažil mi uhnout a pruh vyklidit, ale kamion je kamion - je širokej. Já to po chvíli vzdal a on si viditelně oddechl a zabral cyklopruh, aby si mohli oddechnout pro změnu řidiči, co ho chtěli objet zleva.

    Takže nekonfliktní to není, ale co sakra dělaj takhle hluboko v centru Prahy kamiony? Tady fakt doufám, že se chytnout za nos ti nenávidění developeři, a pochopěj, že spekulativní hodnotu nemovitosti jim dost snižuje to, že si jí postavili uprostřed asi pátého nejvíc začouzeného města na světě (překvapivě Praha snad předběhla i Bombay, nebo něco) a že po bytech 50 metrů od dálnice zase není taková sháňka..
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    XCHAOS: Trendsetter.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MAKROUSEK: překvapuje mi, že byla elektrická. V roce 2003 bych čekal pohon parním strojem...
    PEJR
    PEJR --- ---
    MAKROUSEK: To tam jeste nebyl u fuchse semafor ani tramvajova zastavka, ani zacpy..
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Jestli myslíš, že to je z mé strany nějaký flex, tak to rozhodně ne. Já jenom když řeším čas, tak holt prostě Magistrálou za vděk beru, ale je to výjimečně a rozhodně to není něco co bych komukoliv doporučoval. Mám reflex vestu, reflex pláště a batoh, světla i ve dne a jezdím tam s respektem.

    Flexí tak maximálně ten portugalec, co se u toho každý den natáčí, jeho účet snadno najdeš - Sergio Almeida.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Ja jsem mezi Hlavakem a Vltavskou jel na elektricke kolobezce se sedackou leta pane 2003. Bal jsem se jet mezi auty, tak jsem jel chodnickem. A smetla me vetev. Pak jsem tu samou kolobezku v Belehradske strhnul, kdyz jsem jel z Nusli domu. To jenom o tom, kdo je tu trendsetter.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    PEJR: Jo přesně ta zácpa je to, proč se mi tam moc nechce, ale taky holt někdy musím. Mazi Hlavákem a Vltavskou to může působit blbě, ale je tam na tebe dobře vidět a máš rychlost. Ale pokud nemusím, tak tam nejedu.
    PEJR
    PEJR --- ---
    ONDRAT: Na pohodu, tam auta stejne z kopce stoji jenom v zacpe, k florenci je tam dokonce cyklopruh a pak uz to tam vesmes motas jednosmerkama mimo provoz.. urco to neni nejrychlejsi, ale mezi hlavakem a vltavskou bych fakt po silnici nejel..
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    PEJR: Ale to je přes Bulhara? Nejlepší křižovatka v Praze s parametry za jaké by se nestydělo křížení dvou dálnic.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nevím, nedokážu mluvit za zkušenost někoho jiného, ale pravidla ohledně ochranného cyklopruhu jsou taková, že do něj vozidlo nesmí vjet, pokud se v něm pohybuje cyklista, což je situace řešitelná.

    Nepřežiješ i jako chodec srážku s autem, nemusíš přežít často jako řidič střet dvou aut, je to těžký no.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam