• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MAKROUSEK: překvapuje mi, že byla elektrická. V roce 2003 bych čekal pohon parním strojem...
    PEJR
    PEJR --- ---
    MAKROUSEK: To tam jeste nebyl u fuchse semafor ani tramvajova zastavka, ani zacpy..
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Jestli myslíš, že to je z mé strany nějaký flex, tak to rozhodně ne. Já jenom když řeším čas, tak holt prostě Magistrálou za vděk beru, ale je to výjimečně a rozhodně to není něco co bych komukoliv doporučoval. Mám reflex vestu, reflex pláště a batoh, světla i ve dne a jezdím tam s respektem.

    Flexí tak maximálně ten portugalec, co se u toho každý den natáčí, jeho účet snadno najdeš - Sergio Almeida.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Ja jsem mezi Hlavakem a Vltavskou jel na elektricke kolobezce se sedackou leta pane 2003. Bal jsem se jet mezi auty, tak jsem jel chodnickem. A smetla me vetev. Pak jsem tu samou kolobezku v Belehradske strhnul, kdyz jsem jel z Nusli domu. To jenom o tom, kdo je tu trendsetter.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    PEJR: Jo přesně ta zácpa je to, proč se mi tam moc nechce, ale taky holt někdy musím. Mazi Hlavákem a Vltavskou to může působit blbě, ale je tam na tebe dobře vidět a máš rychlost. Ale pokud nemusím, tak tam nejedu.
    PEJR
    PEJR --- ---
    ONDRAT: Na pohodu, tam auta stejne z kopce stoji jenom v zacpe, k florenci je tam dokonce cyklopruh a pak uz to tam vesmes motas jednosmerkama mimo provoz.. urco to neni nejrychlejsi, ale mezi hlavakem a vltavskou bych fakt po silnici nejel..
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    PEJR: Ale to je přes Bulhara? Nejlepší křižovatka v Praze s parametry za jaké by se nestydělo křížení dvou dálnic.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nevím, nedokážu mluvit za zkušenost někoho jiného, ale pravidla ohledně ochranného cyklopruhu jsou taková, že do něj vozidlo nesmí vjet, pokud se v něm pohybuje cyklista, což je situace řešitelná.

    Nepřežiješ i jako chodec srážku s autem, nemusíš přežít často jako řidič střet dvou aut, je to těžký no.
    PEJR
    PEJR --- ---
    KAKIHARA: Ja to jezdivam italska, florenc, vltavska
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: jiste, mozna nesejme... a kdyz jo, tak to obcas taky holt neprezijes...:-) V podstate podobne reseni jako na magistrale - a opet tepna s pomerne intenzivni dopravou (vc. te hromadne), kam se namaloval ten "zklidnujici cyklopruh".

    Pointa je jina - ty pruhy casto kresli nekdo od stolu systemem "v CADu to vypada dobre". Ale ten dotycnej nema realnou zkusenost, treba mj. prave s rizenim 18metrovyho kloubaku. A vysledkem jsou ruzne nesmysly... treba jak na te fotce... kdy se ten autobus ma problem tam vejit, protoze to je proste namalovane dost na krev. A ne, ten autobus si uplne nemuze dovolit ten luxus ze zpomali - on ma svuj jizdni rad, ktery je i tak dost nasponovany a ten luxus, aby si mohl dovolit pomalejsi jizdu pro preciznejsi manipulaci si ani dovolit nemuze. Ale to ti "experti" z kancelare od CADu neresi, zeano.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: To ja respektuju, ale porad je to vedoma volba, do ktere te nikdo s pistoli u hlavy nenuti.

    Zadny auto te nesejme, rozhodne ne tim, ze jede chvili v pruhu.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: no, nekdo to stesti ma... ale treba rodina s hypotekou si uplne vybirat nemuze... ta je rada, ze koupi byt nekde treba v Petrovicich ci treba Uhrinevsi, kde ale zas ta nabidka prace uz takova neni. A ti mene movitejsi skonci nekde typu Ricany, Cesky Brod, Beroun, Kladno, Melnik... proste ne kazdej ma to stesti (a moznost - predevsim pak ekonomickou).

    Jestli te hypoteticky sejme jen jedno auto z peti neni na komunikaci, kde denne projedou desitky tisic aut, zeano... :D

    Ostatne k tomu, jak se asi dobre i tem autousakum ve vymyslech od tech "zklidnovacu" jezdi se jde proklikat i z mapa.pid.cz :D

    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: kazdopadne coby nejvernejsi substitut individualni dalkove preprave na stredni vzdalenost to v praze chceme, ne?
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: husitska, ja dolu na karlin oni k bulharovi
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: Kde to bylo? Dálkový busy přidávám do seznamu vehiklů kazících dopravu v Praze a částečně i bílý dodávky. Kühl promine.
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: jj, vcera vecer me omezily dva dalkove busy za sebou. Vyhybaly se cyklopruhu pres dvojitou caru. Tomu rikam respekt
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Vím, že je to kontroverzní, ale já jsem si vždycky hledal bydlení tak, abych se všude nějak rozumně dostal, pokud bych volil bydlení na periferii a musel jezdit autem nebo přecpanou MHD, asi bych se tomu jevu moc nedivil.

    Ten cyklopruh je věc řekl bych papírová/projektantská, teoreticky to některá auta odradí a ty zbrzdí a zůstanou ve svém pruhu, tím dle zadavetele a projektanta zvyšují bezpečnost provozu. To není z mojí hlavy, ale určitě sis všiml, že ochranný cyklopruh ignoruje tak jedno auto z pěti, takže to zřejmě nějaký efekt má.
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    ONDRAT: zrovna žižkovskym tunelem jezdim dolu :) nahoru na vinohrady to beru přesně přes václavák a vinohradskou (byť teď aktuálně to uplne nejde). A na ten nuselák, jedu přes centrum-jungmannkou-nahoru ječnou a pak chvilku po magistrále k policejnímu muzeu a hurá na most. Když nad tim přemejšlim tak je to spíš nad Karlovem.) přijde mi to tak jednodušší než se motat v těch menších uličkách
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: zklidneni? :-) Lidi ti pres to budou jezdit a proste to ignorovat. Mist, kde s casem ta cara proste vysublimuje v dusledku toho, ze lidi si stejne jezdi jak chteji mas hromadu. Protoze cara neni zed, zeano :-) Stejne jako se treba kasle na ten "slalom", co je nacmaranej na Hartigove.
    ONDRAT: jen ty auta po meste generuji prave ty vetsi vzdalenosti. Ano, kdyz mas stesti, tak bydlis relativne blizko prace - ale obecne to moc neplati. Spis jeste Praha coby metropole pritahuje spoustu pracujicich z pomerne sirokeho okoli. Jen teda pani konsele na magistratu se tvari, ze "to neni jejich problem".
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    KAKIHARA: Já se pak po výjezdu s žižkovskýho tunelu strašně nerad motám - jsou tam kostky, pak jedu na Olšanský a nahoru ke věži, ale když chci někam na Dolní Vinohrady, tak je nejrychlejší kolem Muzea. Kudy tam na ten Karlov jezdíš? Přes Folimanku? (tak bych jel já)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam