• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAKROUSEK: porad tam mas... Compressive Strength ≥ 40 N/mm2 at 24 hours (C40/50). Takze v nocni kratke "vyluce" (24-05) to... ehm, nestihas :-) Ono realne ty casy jsou kratsi, protoze ono holt to okno pred zahajenim a po skonceni provozu je delsi, nez dojde k uplnemu vypnuti (a pak zapnuti) napajeci kolejnice atd.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Ale no tak, co te tak rozdrazdilo dnes? Rychletuhnouci beton lze pouzit, ale v mnoha pripadech take nelze, to ti google nevymysli, k tomu jsou specializovane profese a projektant.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: Taky nevim, ale umim pouzivat takovou vec, Google se to jmenuje!

    Case Study: Overnight Railway Upgrade with Promptis50 for Network Rail UK - Cemex UK
    https://www.cemex.co.uk/w/case-study-overnight-railway-upgrade-with-promptis50-for-network-rail-uk
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Uz se nemaka asi 2 mesice.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    A samozrejme - cilem je "vyvijet aktivitu" nikoli "neco resit". To jde Hribovi skvele.

    Pražské zastupitelstvo smetlo ze stolu Hřibovo řešení dopravního pekla - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zpravy-hlavni-mesto-praha-prazske-zastupitelstvo-smetlo-ze-stolu-hribovo-reseni-dopravniho-pekla-40549764
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Stavebni prace by mohly byt hotovy v roce 2032. Hahahahaha.

    Praha zastaví práce na Libeňském mostě - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-praha-zastavi-prace-na-libenskem-moste-40549786
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Do toho bych radsi nezabrusoval, tady nejsem v problematice domaciho staveni.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KUTAS: Ledaze by nekde ve svete existoval rychletuhnouci beton! Ale neco takoveho urcite neexistuje.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    MAKROUSEK: zavítal jsem do nějaké diskuze, kde bylo řešeno téma těch uzávěrek metra, tak jsem si Vás kolego vzpomněl.... cituji:

    To máte tak. Při výměně pražců je potřeba den k víkendu navíc, protože za dva běžné víkendové dny by upevňovací směs nových pražců nezatvrdla a v pondělí by tak metro nemohlo vyjet. Tj. větší výměny pražců je potřeba VŽDY dělat o víkendech, kde je k nim přilepen státní svátek, nebo o Velikonocích. A jelikož takových víkendů zas není tolik, je naprostá povinnost je využít a nelze je vynechat.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: tak se podivej, kudy vede D5 u Berouna, D10 kolem Benatek, D1 kolem Velkeho Mezirici ci D3 v Budejicich... o jednickovejch silnicich nemluve, ono u spousty z nich je obchvat tak nejak v nedohlednu, zeano.
    Ale jo, chapu... panackove na Brevnove jsou zjevne nejaci first-class citizens, ti ostatni jsou podle brevnovskych holt obyvateli druhe kategorie :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DIVA: tahač je forma náklaďáku, hele, tohleto slovíčkaření nemění nic na podstatě problému, že průtah 20 tisícovou obytnou čtvrtí je úplně stejnej problém, jako by byl průtah 20 tisícovým okresním městem... akorát tam už stavěli obchvat a místní politici by měli v programu ho prosadit, apod.
    DIVA
    DIVA --- ---
    XCHAOS: no vidis, tak naves lezi na tocne tahace, nakladak vlece zaveseny prives. Naves za nakladakem jsem jeste nepotkala.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: Suchdol je ucpanej kazdy rano a hadam, ze to take neni z pohledu mistnich to, oc stoji 😂
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DIVA: ehm, "kamionem" myslím kamion s návěsem, náklaďák vepředu, návěs maximální délky s 3 nápravama vzadu :-) kdysi na vnitřní okruh nesměly, ale to už je dávno. omezení bylo zmírněno, protože D0 od Zličína v tom úseku, než se to rozšíří na tři pruhy permanentně stála. Jako plně chápu Suchdolský, že nechtěj za vesnicí to, co my máme u nás teď, no. U nás to navíc stojí, což je dvousečný - menší hluk, ale víc emisí.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    možná jde prostě o to to město používat i k něčemu jinýmu, než jen k dopravování se přes něj:
    https://www.forbes.com/sites/carltonreid/2019/03/08/closing-central-madrid-to-cars-resulted-in-9-5-boost-to-retail-spending-finds-bank-analysis/
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    DIVA: a tak samozrejme, ve finale treba i stehovaci... a maj i uredne schvalene vyjimky do mist, kam formalne ani nakladak nemuze. Vcelku pochopitelne... :) Aneb i lidi a firmy se tu a tam stehujou. A v tom mnozstvi, co tu je... to je furt neco nekam :D
    O stavbach nemluve... a ze se taky furt nekde neco stavi. Inu (velko)mesto... tam klid samoty u lesa proste ocekavat nejde.
    DIVA
    DIVA --- ---
    A taky neni kamion jako “kamion”, nekdo ma pod tim pojmem vsecko s vic jak dvema napravama. A velkych nakladaku co konaji praci uvnitr města je teda habakuk. Ja tamtudy nejezdim, ale jen proto, ze vetsinou nemusim a nechci.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    NJAL: no zrovna Patockovou tranzitni kamiony fakt nejezdej.... mimo jine proto, ze smer Usti maji proste (formalne) smolika, zeano. Takze co potkas na Patockove je spis jen mistni obsluha, protoze holt i ty nakupni chramy uvnitr Prahy potrebujou taky zasobovani... :D (aneb si jen muzes hodit petikorunou, odkud to treba na Smichov prijede). Jo, hypermarket z cargo-kol fakt nezasobujou, zeano ;-)
    NJAL
    NJAL --- ---
    DANYSEK: S jakou logikou? Ja jen vysvetluju, proc je mozne a veskrze pravidelne potkat na Patockove kamion(y).
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    NJAL: s touhle logikou muzes zbourat vetsinu dalnic :-) Dost casto vedou podstatne bliz "centru" (a zastavbe)... chapu, ne v Praze, ale ono nase zeme neni jen Praha, zeano :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam